יום שני, 22 במאי 2017

בובות TOKIDOKI

היי מה שלומכם?
לקראת חג השבועות יש לי רעיון נהדר למתנות מתוקות להפליא! הרי אין חג בלי מתנות לילדים והכי כיף מתנות מיוחדות שלא יהיו אצל אף ילד אחר.

לאחרונה נחתה אצלי שקית יפה ומקסימה שגם עם הנראות שלה מבחוץ מבלי לדעת מה יש בפנים כבר התרגשתי מהאריזה ומהצבעוניות! אין כמו הפתעות בשקית והסקרנות היתה גדולה!


ברגע שפתחתי את האריזה מצאתי 2 קופסאות צבעוניות, יפות ומיוחדות שגרמו לי לחיוך על הפנים:) לא הצלחתי לעצור את עצמי מלפתוח ולא חיכיתי לאחייניות המקסימות שלי, אלא פתחתי את זה בעצמי ואח"כ סגרתי בשקט בשקט שבלי אף אחד ישים לב :)


בתוך כל קופסא חיכתה בובת  TOKIDOKI
טוקי דוקי הם למעשה בובות מתוקות להפליא! עולם שלם יצירתי ומלא הפתעות של בובות מכל מיני סוגים, בובות צבעוניות, קטנות וממכרות.
"Art figures"בכל מיני צורות צבעוניות וקסומות, יפות והכי מעוצבות שיש!

הבובות הן משחק וקישוט, הן אופנתיות ומדליקות והן מקשטות את החיים בשיק, סטייל,צבע והרבה הומור...ומעכשיו אפשר ליהנות מהם גם בישראל!




מי שלא מכיר את המותג TOKIDOKI - זהו מותג בינלאומי שכבש את העולם עם קרוב ל- 140 אלף אספנים בעמוד אינסטגרם תוסס ובועט, אינספור שיתופי פעולה עם hello kitty, ברבי, נעלי asics ועוד מותגי ענק מוכרים ומובילים ומועדון אוהדים של 33 אלף חברים.

TOKIDOKI הינה חברה שהוקמה במקור בקליפורניה ב L.A –ע"י אמן בשםsimone legno בשנת 2003. השימוש באיורים האמנותיים שייך לתרבות kawaii היפנית ומשמעות המילה tokidoki ביפנית זה "sometimes", פשוט מוצר חמוד, קסום, יפה וכובש!

מדובר במותג בינלאומי מצליח עם קהילת אינסטגרם של קרוב ל 300 אלף אספנים משובעים שעוקבים באהדה רבה אחר מוצרי החברה, מחליפים חוויות, מצטלמים עם הבובות והאוספים שלהם בכל הזדמנות ופשוט מכורים ובצדק! בזכות העיצובים המיוחדים, תמהיל המוצר המעניק חוויה של פאן ויופי ושיתופי פעולה גדולים עם מותגים עולמיים מובילים, בהם: hello kitty, ברבי, נעלי asics ועוד מהווה החברה כיום לאחת החברות המובילות בתחום.

טוקי דוקי - דמויות המגיעות בסדרות שונות:
בובות טוקי דוקי מגיעות בעיצובים שונים ומחולקות למשפחות. לכל משפחה סיפור ואופי משלה ולכל דמות יש שם אחר. הבובות מיניאטוריות בגודל 7 ס"מ ומגיעות במארז "Blind Box" שרק עם פתיחת האריזה תגלו מה בתוכה?! אלמנט ההפתעה מרגש ומשמח והופך את החוויה למהנה עוד יותר.

פתיחת הקופסא היא טקס של ממש, ויש כבר קהילת מעריצים שמשתפת אותו בערוץ היוטיוב העולמי של המותג.לצד הבובות המיובאות כיום לישראל ע"י מותג "מריונטה", נמכרות ערכותDIY לעיצוב בובה כפרי דמיונך.

Donatella- בובות ויניל בעיצובי "דונאטס" הורסים ומתוקים שבא לאכול אותם...!


אני למשל קיבלתי את החד קרן ואת הדובי דואנטס:

הבנות כל כך התלהבו וישר כל אחת בחרה בובה ולקחו אותן לכל מקום ולכל טיול, למזלי כל אחת אהבה בובה אחרת ונמנע וויכוח :) הבובות קטנות אבל לא פיציות ולכן גם מתאימות לגיל צעיר יותר ואפשר כמו שאתם תראו בתמונות בהמשך לשים אותם אפילו בכיס וזה כל כך מקסים :)

Unicorn - חדי קרן עם ברקים או תותים, חברת הנפש העונה לשם "" soul mate ומקושטת בסוכריות צבעוניות, בת הים, קשת בענן, דבורת הדבש honeybee, חד הקרן liberty האמריקאי ועוד כובשים ויפים שאי אפשר לפספס (קהילת אספני חדי הקרן המושבעת – זה מיוחד בשבילכם!).



Cactus pets - חיות מחמד קקטוסיות עם קוצים מדליקים בשלל דמויות שהופכות לחבר הטוב שבא לך לאמץ (: peanut, bubbles speedy ועוד...

Sushi Cars - בובות רכובות על רכבי סושי מעוצבים...שאי אפשר לתאר במילים.

את הבובות ה-TOKIDOKI תמצאו בקרב ילדים ומבוגרים כאחד, סבתות שמשלימות את הסדרות בכמיהה והערצה, בנים ובנות שמחליפות דמויות, מקשטות את בובות ה–DIY וחובבי עיצוב שרוצים משהו מגיב על מדף המשרד או סלון הבית.

לצד בובות הויניל וה-DIY ניתן להשיג מדבקות, מחזיקי מפתחות,קישוטי פלאפון "פרנזים" ובקרוב גם מוצרי נייר, מחברות ועוד.



המותג TOKIDOKI מיובא לישראל ע"י קשת אוחיון דעדוש, בעלת חנות הלייף סטייל המוכרת המהווה מעוז השיק והסטייל "מריונטה" בשוק הפשפשים בת"א, כמו גם בעלת חנות ה pop up בשם Open Space הצמודה לה.
החנות מאד מיוחדת ויש בה מוצרים שלא תראו באף מקום אחר, הרבה מתנות מיוחדות, מתנות מושקעות שגורמות להרבה כיף ושמחה!!!

לדבריה "הכנסת המותג TOKIDOKI יצרה עניין והביאה לתגובות נרגשות של קהל הלקוחות שנחשף למוצר עד כה, אני אישית התאהבתי בהם כמובן ואין לי ספק שזו תחילתה של דרך עד שאביא את כל הסדרות המהפנטות של המותג לישראל. כמי שעוסקת בתחום העיצוב והלייף סטייל מזה שנים רבות אני מבינה שקהל מחפש אחר משהו שמשלב רגש ואסתטיקה, יופי ומשחק. הבובות הללו פשוטות למעשה אך טומנות בחובן עולם שלם של יצירת אמנות והנאה".



מחיר בובה: 59 ₪.
גודל: 7 ס"מ. עשוי: ויניל.

מחיר בובתDIY לעיצוב עצמי - דגם דונטלה / יוניקורן: 120 ₪.
גודל: 15-20 ס"מ. עשוי ויניל.
מחיר בובה גדולה – 120 ₪.


את קולקציית המותג ניתן למצוא בחנות ובאתר און ליין: "מריונטה" ובחנויות עיצוב, בוטיקים וצעצועים ברחבי הארץ. לפרטים: טל. 03-5297155. פייסבוק.

חג שמח רותם

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה