יום שלישי, 30 במאי 2017

אז מה חדש? חודש מאי

היי כולם!!!
חודש מאי הסתיים לו ואיתו חידושים מרעננים ומשמחים! מוצרי טיפוח רבים ומוצר איפור חשוב ומשגע שאני שמחה שיצא והוא באמת חידוש מרענן ונהדר לחברת קרליין :) כמו כן עוד מוצר שהתלהבתי ממנו ממש וספויילר קטן המוצר הוא פורמולה לשיער מצויינת!

אתחיל עם רשת 'אפריל' שמרחיבה את המותג הפרטי משיקה את: APRIL SUN תחליב גוף להגנה מפני השמש
היפו אלרגנ, עמיד במים ובעל מקדם הגנהSPF 30

APRIL SUN הינו תחליב גוף עמיד במים, אשר מכיל ויטמין E וויטמין B, המעשירים את העור ברכות וחיוניות. התחליב מעניק הגנתSPF 30 אופטימאלית ומחוזקת כנגד קרני UVA ו-UVB על פי תקינת האיחוד האירופי ועל כן מומלץ לשימוש יום יומי לכלל סוגי העור. כמו כן, עמידותו במים יוצרת אפקטיביות רבה בזמן שהייה בחוף הים ובבריכה.
התחליב מועשר בניחוח פרחוני וקיצי ומגיע באריזת שפופרת כתומה ובוהקת. (מחיר: 39 ₪ בלבד ל-200 מ"ל)


מוצר הבא שייך לחברת קרליין ואני כל כך שמחה שהם הוציאו את העפרונות גבות- LONG WEAR BROW PEN. קרליין כמו שאני תמיד מציינת מחדשת, מרעננת ובאמת מפתיעה וכל מוצר שיוצא, רואים את החשיבה הרבה מאחורי זה והאיכות מצוינת למחיר נוח ומשתלם.
העפרונות לעיצוב ותיחום הגבות במרקם פודרה עדין המעניקים מראה מלא, טבעי ומרשים לגבות. בעזרת העפרונות יוצר במגע קל וללא מאמץ את הטרנד החם באיפור - גבות מעוצבות ומלאות המעניקות מסגרת מרשימה לעיניים ומחמיאות לכל תווי הפנים.


עפרון הגבות הייחודי של קרליין מגיע בשלושה גוונים ומבוסס על מרקם שעווה ופודרה היוצר עיצוב במשיחה אחת, מעניק מראה טבעי, עמיד במים, אינו נמרח וקל להסרה בעזרת מסיר איפור. פורמולת הפיגמנטים העשירה אידיאלית למילוי 'חורים' ובניית גבות מלאות ומושלמות. מבנה העפרון מעניק לכל אחת יכולת עיצוב מהירה - הצד אלכסוני עם החוד המשולש, מאפשר מילוי ועיצוב מדוייק של הגבה. צד המברשת מיועד לסירוק ועיצוב סופי של הגבות.

העפרונות החדשים מושקים בימים אלה במבחר הגוונים:
01- חום בהיר- Ash Beige
02- חום בינוני-Ash Brown
03- חום עמוק-Warm Brown


אופן השימוש: מומלץ לעצב את הגבות כשלב ראשון באיפור העיניים. יש לוודא שאזור הגבות נקי ממייקאפ, קרם פנים או כל חומר אחר שעלול למנוע היצמדות חלקה של הפיגמנטים לגבות. לצביעה והגדרה מדויקת של מבנה הגבות יש להשתמש בצד המחודד. לעיצוב וטשטוש יש להשתמש בצד הרחב של המשולש ולסיים בצד המברשת של העיפרון.

הטיפ של עומר אסף, מנהל אומנותי לקרלין: צבע – התחילי לצבוע ולהגדיר את הגבות מהחלק העבה לעבר הקצה המחודד. מרחי את הצבע בנגיעות קלות וקצרות לאורך כל קשת הגבה. עיצוב – לאחר הצביעה, סיימי בסרוק כל הגבה בכיוון הצמיחה הטבעי, לטישטוש גבולות ולסידור שערות גבה סוררות (מחיר : 39.90 ש"ח).

מוצר הבא שייך לחברת נטורל פורמולה מארז אמפולות קרטין טהור Keratin intense ampoules לטיפול מקצועי, אינטנסיבי ומשקם לשיער חלק יותר, חזק יותר ומלא ברק. הפורמולה מצוינת! אני אחרי החלקה והשיער היה משי ונעים.
מהיום ניתן לשקם שיער שעבר החלקה בטיפול ביתי ומקצועי.


טרנד ההחלקות הולך ומתרחב בישראל וכיום כל אישה חמישית מבצעת החלקת שיער. החלקת השיער מקנה פתרון נוח, אשר חוסך זמן רב בהתעסקות עם השיער, אך עם זאת פוגעת בחוזק ובבריאות השיער.
סדרת "קרטין אינטנס" מבית "נטורל פורמולה" פותחה במיוחד לטיפול בשיער אשר עבר החלקה בכל השיטות ולשיער שעובר עיצוב בחום בתדירות גבוהה (פן או מחליק קרמי). הטיפול השבועי באמפולת קרטין מקצועית משקם את השיער על ידי הענקת ריכוז מרכיבים פעילים במגע ישיר עם הפגמים הנוצרים עקב טיפולי החלקה או עיצוב בחום. הקרטין בונה מחדש את השערה, מחליק אותה לכל אורכה ובכך מסייע לשמירת תוצאות ההחלקה לזמן ארוך יותר.
ריכוז הקרטין הגבוה מעניק תוצאות מהירות ונראות לעין בתוך 3 דקות טיפול - לשיער חזק, עתיר ברק ורכות מושלמת.

האמפולה משקמת ושומרת על תוצאות ההחלקה על ידי:
קרטין מועשר בנוסחה כפולה – בונה מחדש את פנים השערה ויוצר מעטה הגנה שלם העוטף ומחליק את השערה לכל אורכה. שמן ארגן- עשיר בויטמין E ונוגדי חמצון, מזין בלחות מיידית, מסייע למנוע קצוות מפוצלים וחשמל סטאטטי. מעניק ברק ורכות. נוסחה מקצועית – ללא מלח סודיום כלוריד וללא פארבנים. לשמירה על תוצאות ההחלקה ולהגנה על בריאות השיער.


אופן השימוש: מומלץ להשתמש באמפולה אחת לשבוע (במקום מרכך או מסכה). חופפים את השיער בשמפו קרטין ומספיגים את עודפי המים שנשארו. פותחים את האמפולה בחלק העליון ומפזרים את הנוזל על הקרקפת ולאורך כל השיער. מעסים היטב את הקרקפת עם כריות האצבעות לפיזור מלא ואחיד. מניחים לפעול למשך 3 דקות ושוטפים במים. אין צורך למרוח מרכך או מסכה לאחר הטיפול.
אחת לשבוע העניקי לשיערך טיפול קרטין טהור והתוצאה: שיער חלק יותר חזק יותר- ומלא ברק!!
לאחר הטיפול השבועי - תוצאות ההחלקה נשמרות, השיער מקרין חיוניות, גמישות ורכות.
לאחר חודש של טיפול - שיערך חלק יותר, חזק יותר ועמיד בפני שבירה, מקרין ברק, רך ונעים למגע.

האמפולה מגיעה במארז שמכיל 4 בקבוקונים, כאשר כל אחד מיועד לטיפול שבועי. כלומר, ערכה ל-4 טיפולים עולה כמו המחיר של טיפול בודד במספרה! מארז רביעיית אמפולות (מחיר: 49.90 ₪ למארז בתכולת: 10 מ"ל *4 בקבוקים)


מוצר הבא וחשוב לימי הקיץ החמים ובתכלס לכל השנה, בשביל להריח תמיד טוב בכל מצב, אילו הם הדאודורנטים החדשים לנשים מבית SACARA מסדרת הטיפוח SACARA BASIC. הריח שלהם כזה טוב ועדין והנוחות של הבקבוק וההתזה נהדרת! ובכלל יש מספר ריחות ולכן כל אחת יכולה למצוא את הריח שהיא מעדיפה, כמו כן מבחינת הזעה וריח הם עומדים במשימה וכל היום הרגשתי רעננה ונעימה ללא ריחות. סדרת הדאודורנטים  בעלת נוסחה הפעילה במיוחד מועשרת בשמן ארגן ותמצית ג'ינג'ר להזנה והרגעת העור, מבושמת בניחוח עדין ורענן המלווה בתחושת רעננות וניקיון.
כמו כן הנוסחה מועשרת באנטי פרספירנטים פעילים להגנה מושלמת נגד זיעה, ריחות וגירויים בעור במשך כל שעות היום.
הסדרה מספקת הגנה יעילה למשך 24 שעות. אינו מכיל אלכוהול.


הסדרה כוללת את הניחוחות הבאים: FRESH, PASSION, RICH , VANNILA WILD.
הסדרה כוללת דאודורנט רול און וספריי.

דאודורנט רול און BASIC - מחיר לצרכן: 8.90 ₪, תכולה: 60 מ"ל.
דאודורנט ספריי BASIC - מחיר לצרכן: 9.90 ₪, תכולה: 150 מ"ל .

כמו כן עוד פיתוח מקסים וחשוב לימי הקיץ של חברה SACARA  סדרת מוצרים להגנה על העור בזמן ולאחר החשיפה לשמש- לגדולים וגם לקטנים ALWAYS THE SUN.


המרחק מכדור הארץ לשמש הוא אולי גדול אבל המרחק בין השמש לנזקי העור קטן בהרבה: כוויות, אדמומיות, הזדקנות מוקדמת, קמטוטים, קמטים, כתמים, מרקם עור בעייתי וגוון עכור הם רק חלק מהרשימה הארוכה ומבוססת המחקרים .
הגנה על העור מפני השמש והקרינה חשובה במשך כל השנה ובפרט בעונת הקיץ שבה שעות החשיפה רק מתארכות. מלבד הבילוי בים ובבריכה אנו באים במגע עם השמש בשלל הפעולות היום יומיות שלנו: במעברים בין מקומות שונים, בעת הנהיגה ברכב, בבילוי בגינות אחר הצהריים ועוד ועוד.

לקראת העונה החמה שלושה מוצרים חדשים להגנה מפני השמש: קרם לאחר החשיפה לשמש , ושני מוצרים לילדים: ספריי תחליב הגנה לילדים SPF50, קרם הגנה לפנים לילדים SPF50

SACARA AFTER PARTY
תחליב לחות היפואלרגני להרגעת עור הגוף והפנים לאחר החשיפה לשמש. תחושת אי נוחות, צריבה קלה או אדמומיות שאיננה מחמיאה הן רק חלק מתופעות הלוואי המתרחשות לאחר החשיפה לשמש. תחליב הלחות הייחודי שפיתחה חברת SACARA מצליח להרגיע את העור באופן מיידי לאחר שיזוף בלתי מבוקר או חשיפה לשמש, לצנן אותו ולהעניק לו את תחושת הנינוחות החסרה. התחליב מועשר באלוורה ובפרו ויטמין B5 המסייעים בהרגעת העור ובשמירה על הלחות הטבעית שלו. (מחיר: 19.90 ₪, לתכולת: 200 מ"ל)

SACARA KIDS
ספריי תחליב הגנה לילדים SPF50/ קרם הגנה לפנים לילדים SPF50. הגנה על העור מגיל צעיר היא המפתח לעור פנים בריא ונטול תופעות לוואי. תכשירי ההגנה מהשמש של SACARA שפותחו במיוחד עבור עורם העדין של הילדים הנם בעלי פורמולה חדשנית, היפו אלרגנית, נטולת פראבנים ומועשרת בויטמין E ואלוורה המלחחים ומרגיעים את העור. כל המוצרים עמידים במים, מגנים מפני קרני UVA+UVB ועומדים בתקן האירופאי המחמיר UVA BALANCE. התכשירים נספגים בקלות על גבי העור ואינם מותירים תחושת דביקות האופיינית לחלק מתכשירי ההגנה.
(מחירים: ספריי תחליב הגנה לילדים SPF50 : 29.90 שקל, לתכולת: 200 מ"ל קרם הגנה לפנים לילדים SPF50 : 24.90 שקל, לתכולת: 60 מ"ל)

מוצרים אלו מצטרפים אל שלושת המוצרים הותיקים להגנה מפני השמש (קרם הגנה לפנים SPF 50, תחליב הגנה SPF30 וספריי הגנה שקוף SPF50) ויחד מעניקים את המענה המקיף ביותר לכל המשפחה לפני, בזמן ולאחר החשיפה לשמש.

אודות SACARA:
חברת SACARA הינה חברת קוסמטיקה ישראלית שהוקמה בשנת 2013 על ידי האחים – דוד, יעקב ומשה גולברי ועל ידי המנכ"ל אביב בן יעקב. תוך זמן קצר נפרסה הרשת ברחבי הארץ ונכון לרגע זה הרשת מונה כ 52 חנויות . SACARA מציעה לצרכן הישראלי מוצר איכותי במחיר נוח בחוויית קנייה ייחודית ובינלאומית. SACARA משקיעה בפיתוח מוצרים המשולבים בחידושים וחדשנות מעולם היופי ומתעשיית הקוסמטיקה כדי להעשיר את תמהיל המוצרים הרחב של החברה המכיל מוצרי קוסמטיקה, טואלטיקה, אקססוריז ומוצרי טיפוח לשיער ולציפורניים.


להמשך עור נעים וידיים מעולה חברת הרבלייף משיקה קרם ידיים וגוף במוצר אחד! המוצר על בסיס אלוורה מסדרת הטיפוח אלוורה. המוצר למעשה נותן לחות רבה לעור ולהזנה עמוקה - הוכח באמצעות מחקרים קליניים. ובנוסף האלוורה וחמאת שיאה אפריקנית נספגים במהירות ומעניקים תחושה חלקה ורכה. המוצר ללא גופרה ופארבן.
העור לאחר המריחה כל כך נעים והריח עדין והתחושה שהקרם מותיר היא נהדרת. בכלל שמחה שהקרם גם לידיים וגם לגוף וחוסך לי למעשה להתשמש בעוד מוצר, לכן גם חוסך קנייה וגם חוסך לי זמן :)
הקרם נספג יחסית מהר וזה עוד פלוס, מפני שיש קרמי ידיים שלקח להם הרבה זמן להיספג.


תכשיר הניקוי נבדק דרמטולוגית, התכשיר, אשר בעת השימוש הופך את העור למשיי ומעניק תחושה של רוגע ומרקם יוקרתי. הסגולות הרפואיות של האלוורה למגוון מוצרי טיפוח ותזונה לעור עם ויטמינים שיסייעו לעור לשמור על מראה זוהר ומוצק.  (מחיר 80 שקלים) לאתר החברה לחצו כאן

שיהיה חודש נפלא ונתראה בחודש הבא
אוהבת רותם

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה