יום חמישי, 11 במאי 2017

חוזרים לבית ספר עם קל גב ופלפוט

היי כולם
לקראת שנה הבאה שמגיעה כדאי כבר להתחיל לחשוב מה נקנה לילדינו, איזה תיקים, קלמרים, ציוד לבית ספר ועוד. 
בימים אלה ישנה תערוכה של כל המוצרים והוזמנתי והלכתי להתרשם. כמובן שבתור אחת שמכורה למכשירי כתיבה וציוד לבית ספר תמיד הייתי מלאה בכל טוב עם כל החידושים והצבעים.



קל גב השיקו תיקים לגן ולבית ספר עם פטנט ייחודי שרשום על שמם ומיוחד רק להם. התיקים עם תמיכה אורטופדית לגב, שהוא לא יפגע גם שיש עומס וכובד רב. הרי בכיתות א'-ג' ידוע שהילדים סוחבים תיקים ששוקלים יותר משם שוקלים. 
בנוסף המנשא עם גלגלים שמתנתק בקלות ובטריק מגניב שהטריק נשלף החוצה.


זוהי העגלה החדשה שהושקה בעזרת חיבור מיוחד שאפשר גם לסחוב את התיק או על הגלגלים בקלות- עם משקל אפסי ביותר וגם עם הוצאה בקלות שגם הילד יכול לבד ולא להסתבך. 
בקולקציה מגוון רחב של תיקים מתוכניות וסדרות אהובות כמו קיטי, אנה ואלזה, מיקי מאוס, מיניון ועוד שכולם אוהבים. עם צבעוניות רבה, גדלים שונים והרבה אופציות שכל ילד יכול למצוא לעצמו תיק שהוא יאהב.



כמו כן קולקציות רבות גם למבוגרים עם הרבה צבעים ועם יותר עיטורים או יותר חלקים, עם פרחים, קשקושים או תיקי אופנה עם הרבה מאד סטייל ויופי. 
אפילו מזוודות השנה מקבלות הרבה חן וצבע ושלל אופציות ומגוון בגדלים.


קצת על החברה:
קל גב הוקמה בשנת 1981 כחברה לייצור תיקים. החברה התמחתה בתחום ילקוטי הבית ספר והיתה הראשונה בישראל אשר ייצרה "ילקוט אורטופדי". החברה למדה וחקרה לעומק את הנושא וכיום ילקוטי החברה הינם המתקדמים והחדשניים ביותר בישראל.  עם השנים התרחבה החברה לתחומים נוספים והתמקצעה בתחום הנסיעות, המחנאות, תיקי מחשב ועסקים.
קל גב משקיעה משאבים רבים בפיתוח ועיצוב מוצריה ע"י צוות הפיתוח בדגש על התאמת המוצרים לשוק הישראלי ולאקלים הישראלי.  החברה מקפידה על איכות חומרי הגלם ושימוש בטכנולוגיות הייצור המתקדמות בתחום ומוצריה מתאפיינים בחדשנות בתחום התיקים.
מותגי החברה: , KALGAV, OUTDOOR REVOLUTION , LEADER, MARCO POLO
קל גב הינה המפיצה הרשמית והבלעדית של מותגים בינ"ל: PETZL ,LOWE ALPINE, VAUDE, ASOLO, GRISPORT, THORLO, KOVEA, GABEL, GHOST


לאתר של החברה לחצו כאן

חברת פלפוט המוכרת הצבעונית והמיוחדת משיקה מלא מתנות ומוצרי פופ, תאורה, לוחות שנה, תיקים לגן ולבית ספר, מוצרי נייר, יומנים ומזכרות מהממות! אני מכורה למוצרים שלהם והכל ממותג במותגים הכי חדשים ועדכניים שהילדים אוהבים!


מקטנות אני מאד אוהבת את מוצרי החברה, המגוון והמוצרים המיוחדים שלהם תמיד גורמים לי להתאהב בהכל ולרצות לקנות את כל החנות :)


הפעם הטרנד החזק ביותר הוא טרנד הטרולים שחזר ובגדול, היה בשנות ה80 מאד אהוב ובשנה האחרונה חזר, איזה מזל ששמרתי את האוסף טרולים שלי ! כי עכשיו גם האחיינית נהנית!
ציו לבית ספר מבית דיסני, ברבי, הלו קיטי, טרולים ועוד.

תראו איזה יפים כל המוצרים, מקלסרים, מחברות, לוחות שנה , יומנים והכל בסדרה מקסימה שאפשר להתאים ולעשות סט מותאם ומיוחד לילדה.

תיקים מגוונים, פונקציונליים ואופנתיים של החברה הקולומביאנית המתמחה בעיצוב תיקים בכל הצורות לכל הגילאים והאופציות.

חול קינטי צבעוני שלא מתייבש! עד עכשיו החול הקינטי היה רק בצבע חום אפרפר, עכשיו אפשר בכל הצבעים עם כל מיני כלי פלסטיק מותאמים לחוויה מקסימה ומשמחת לילדים. חול הקינטי הוא המצאה נהדרת!


שלל רב של בובות הפוני של יבוא של חברת HASBARO שמיובאת לישראל לראשונה ובלעדית ע"י פלפוט, טרנד הפוני חזר ובגדול וסוחף את כל הילדות אחריו.


חזרה לבית ספר קלה ונעימה :)

רותם 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה