יום שבת, 3 ביוני 2017

המרוץ הבינתחומי ה-4 ע״ש סא״ל עמנואל מורנו ז״ל בחסות המותג Skechers Performance

היי כולם, מה שלומכם?
לפני מספר ימים התארחתי באחה"צ נעים וקייצי למירוץ של הבינתחומי ה-4 ע״ש סא״ל עמנואל מורנו ז״ל בחסות המותג הספורטיבי, הצבעוני שאני מאד אוהבת Skechers Performance.


כשהגעתי למקום האווירה היתה נהדרת, כולם חבר'ה צעירים שרוצים לתרום ולהשתתף בזכרו של מורנו, למעשה מי שפחות מכיר את הסיפור, הוא היה סטודנט בבית ספר למשפטים בבינתחומי ולאחר הפסקת האש במלחמת לבנון השנייה, נתקל מורנו והכוח שהיה עימו במארב של החיזבאללה ונפגע ומת מפצעיו.
לכן אירוע מסוג זה הוא חשוב מאד וכל כך יפה לראות את כל הצעירים שבאו, השתתפו ולקחו חלק. וכמו כן מעמד המשפחה של סא"ל עמנואל מורנו ז"ל. 

למעשה שיתוף הפעולה המדהים הזה הניב אחה"צ שכולו זיכרון כאוב אבל עם שילוב של בריאות והנאה למשתתפים! סקצ'רס ביום המירוץ הקימו מתחם ענקי ומיוחד בפארק הרצליה שבו המשתתפים קיבלו שלל הטבות והפתעות. וגם הקהל הרחב שהגיע יכל ליהנות ממבצע מעולה של 25% הנחה על מגוון ההנעלה והביגוד. מתחם ספינינג בחסות חדר הכושר, מתחמי פעילות ובידור, דוכני מזון ושתיה ותיתכן הופעת אמן אורח.


המרוץ, בהשתתפות סטודנטים ואזרחים, קבוצות של סטודנטים מתכניות מצטיינים ייחודיות, קבוצת אנשי סגל בבינתחומי הרצליה, חיילים מיחידות שונות ועוד, יתקיים בתאריך 29.5.17, החל מהשעה 17:00 ועד 21:00 ויתקיימו בו שני מקצים: מקצה של 5 ק"מ (שיוזנק בשעה 17:00) ומקצה של 2 ק"מ (שיוזנק בשעה 18:00). 


המירוץ הוקם בזמנו ביוזמת אגודת הסטודנטים והוא התקיים ב29.5.17 בסמוך לערב חג השבועות בסימן רצים ב"לבן", במקצה של חמישה קילומטרים במעמד ראש העיר הרצליה מר משה פדלון, סגנית הנשיא לענייני סטודנטים איילת בן עזר, ומנכלי"ת מותג Skechers עדי מוליוב.


המותג סקצ'רס באוות אירוע השיק את נעלי הריצה החדשות ה- GoRun5 שזהו הדגם החדש שזכו בהרבה פרסים בינלאומיים. אין כמו זמן יותר טוב ונכון להשיק נעלי ריצה במירוץ נוגע ללב זה בעל חשיבות רבה! את המותג אני אוהבת כל כך הרבה שנים, עוד מגיל העשרה שהטרנד היה נעלי סקצ'רס שפתוחות מאחור כמו כפכף! כל כך אהבתי אותן :)



הקולקציה החדשה מציעה עיצובים חדשניים לרצים מקצועיים אבל גם למתחילים שעונים על כל צרכי הספורטאים. למעשה אפשר גם להתאמן, לצעוד, מכון כושר ועוד עם הנעליים ולא רק לרוץ איתן. הן נחשבות הדגם הכי טוב שלהם!!!
את הקטגוריה מובילים האצנים קארה גאוצ'ר ומב קפלזיגי, אצנים אולימפיים עטורי מדליות.

  Me and my Skechers 


נתראה באימון הבא
אוהבת רותם 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה