יום רביעי, 7 בספטמבר 2016

4 מוצרים הכרחיים בכל בית


היי כולם !

הפעם אני כותבת פוסט שאני חושבת שחשוב לכולם! למעשה אני אפרט לכם כאן על 4 מוצרים הכרחיים שחייבים להיות בכל בית והם עושים לנו חיים קלים יותר :)





המוצר הראשון והחשוב הוא מגבונים לחים של חברת סופטקר, הרי מי מאתנו לא צריך מגבונים ובמיוחד שיש ילדים בבית שמתרוצצים מתלכלכים ומלכלכים :) 
חברת סופטקר משיקה מגבונים רכים במיוחד לניקוי עורו העדין של התינוק, המצטרפים לסדרת מוצרי הטיפוח המפנקים והמקסימים לתינוקות. 
אתחיל קודם כל עם הריח! איזה ניחוח משגע ומעולה, יש מגבונים שפשוט דוחים אותי אבל אלא מצוינים, הם כל כך מצוינים שאופסי אני לא רק משתמשת בהם לילדים אלא גם לדברים בבית ולניקוי קליל בין לבין השטיפות בבית.. כן אני מודה באשמה אבל גם זה קורה  :)



המגבונים מיועדים לניקוי ולשמירה על בריאות העור העדין של התינוקות ובאמת מותירים את העור נעים, נקי ומאד רענן ולהפך אני מרגישה שמאז שמשתמשת בהם יש שיפור במראה העור לעומת מגבונים קודמים. 
אני חושבת שזה בגלל שהם מועשרים בתמצית כותנה המפחיתה אדמומיות , ויטמין E וקמומיל להרגעת העור. 
כמו כן עוד נתונים חשובים וקריטיים שאני תמיד בודקת על מוצרים ובמיוחד שהם לתינוקות שהם ללא פארבנים , ללא אלכוהול שידוע שמייבש את העור, המגבונים מתאימים לעור רגיש,  היפואלרגני ונבדק דרמטולוגית.

בנוסף המגבונים מושקים למדפים בשתי ורסיות:
• מגבונים לחים בניחוח עדין
• מגבונים לחים ללא בישום

האריזה החדשה מכילה מגבונים גדולים ורכים במיוחד ההופכים כל פעולת ניקוי למהירה וקלה יותר, אינם מערערים את החומציות הטבעית ובטוחים לשימוש לכל סוגי העור: יבש, רגיש או עדין.
המגבונים מגיעים במארז של 4 יחידות, כאשר כל יחידה מכילה 72 מגבונים.
סך הכל: 288 יח' של מגבונים במארז אחד!
במחיר לצרכן: 19.90 ₪, לתכולת: 4 חבילות
למדריך להורה המתחיל בקרו אותו באתר הבית http://www.soft-care.co.il/



מוצר הבא חשוב מאד ולא מבינה איך עד היום לא הומצא!
לראשונה בישראל, "הנקל סוד" נכנסת לקטגוריה חדשה בתחום תוספי הכביסה ומשיקה מותג בינלאומי חדש:COLOUR CATCHER דפים לוכדי צבעים למכונת הכביסה!
אין זו פשוט המצאה גאונית! הדפים מותאמים למכונת הכביסה ובשביל מניעת תאונות צבע בכביסה וללא צורך במיון צבעים בכביסה! במהלך הכביסה למעשה הצבעים ולכלוך משתחררים מהבגד בכל כביסה, במיוחד אם מדובר בבגדים צבעוניים, כהים, מכותנה או כביסה בטמפרטורות גבוהות, ועלולים לעבור לבגדים אחרים במכונת הכביסה ולקלקל אותם.


לדפי COLOUR CATCHER טכנולוגיה ייחודית למניעת מעבר צבעים, הדף פועל כמגנט ולוכד את הצבעים אשר השתחררו מהבגדים במהלך הכביסה ומאפשר הגנה מקסימלית לשאר הבגדים במכונה. את התוצאה, כמובן, רואים על הדף!
· הסוף לתאונות צבע בכביסה- דפי קולור קאצ'ר מונעים מעבר צבעים בין הבגדים ובכך מעניקים הגנה מקסימלית לבגדים.
· הסוף למיון בגדים צבעוניים- בזכות ההגנה של דפי קולור קאצ'ר אפשר לכבס בגדים צבעוניים יחדיו.
· להגנה על הבגדים מומלץ להוסיף את דפי קולור קאצ'ר בכל מכונה.

הוראות שימוש:
1. הכנס את הדף(ים) בתחתית התוף של מכונת הכביסה לפני הכנסת הבגדים.
2. הוסף ג'ל/ אבקת כביסה והפעל את מכונת הכביסה לפי התוכנית הרצויה.
3. בסיום הכביסה, הוצא את הדף והשלך לפח.
מינון מומלץ:
1 דף למכונת כביסה. לצבעים בוהקים או כהים במיוחד מומלץ להוסיף יותר דפים.


מחיר השקה מומלץ לצרכן: למארז 10 דפים - 10 ₪, למארז 20 דפים: 20 ₪

(מחיר מלא מומלץ לצרכן: מארז 10 דפים: 13.90 ₪, מארז 20 דפים: 22.90 ₪).



מוצר הבא גם קשור לכביסה וחשוב מאד! חברת סנו מקסימה מחדשת עם סנו מקסימה inspirations שזוהי סדרה של מרככי כביסה בהשראה של ניחוח בישום מאד חזק שמחזיק לאורך שעות מרובות על הכביסה שלנו. 
כביסה רכה ונעימה כל כך חשובה וכייפית במיוחד בחורף שמתכרבלים ורוצים בגדים נעימים ורכים! 
לא הרבה מרככי כביסה מצליחים לעשות זאת עבור הבגדים המגוונים שאנו לובשים וגם לרוב הריח לא נשאר הרבה זמן...
אבל המרכך הכביסה החדש של סנו עושה זאת ובגדול!
הושקו לאחרונה 2 ריחות חדשים של blue blossom שזהו ריח מרענן של נקי, פרשי ופרחי אביב כחולים. 
בנוסף הריח soft slik שהוא ריח כייפי ומסקרן כמו שקדים, אגוזים וממש קליל ומתקתק. 
כל מארז מספיק ל40 כביסות, מכיל ליטר. 



ומוצר אחרון שאני חושבת שאי אפשר שלא יהיה בתיק עזרה ראשונה או כמו אצלי שבתיק היומיומי שלי כי תמיד צריך ובמיוחד עכשיו שיצאו במארז זה:  M3 השיקו ערכת פלסטרים באריזה קומפקטית מיוחדת המתאימה לתיק ומכילה גיוון של פלסטרים לכל מקרה שהוא. ככה תמיד אנחנו מוכנים ונגישים לפלסטרים בכל מצב :)


הערכה מכילה פלסטרים של Nexcare מ-3 סוגים: פלסטרים מלבניים גדולים במיוחד מבד עמיד וחזק, פלסטרים לשימוש כללי ופלסטרים שקופים ואטומים המונעים חדירת מים ומשאירים את הפצע יבש.

הפלסטרים השקופים והאטומים בפני חדירת מים מסדרת WATER PROOF של Nexcare, מונעים חדירה של מים לאזור הפלסטר, ויוצרים סביבה יבשה באיזור הפצע, דבר שימוש, כאשר צריך לשמור שפצע לא ירטב לפני כניסה לים,או יתלכלך מבוץ או חול. ילדים רבים נמנעים מרחצה בים עקב הרגשת צריבה שיש להם ממי המלח. עם פלסטר NEXCARE האטום למים, מי המלח לא יחדרו גם לפצעים קטנים, והפצע ישאר יבש.
עלות הערכה כ-12.90 שקלים



האם לכם יש עוד מוצרים שלדעתכם חובה בבית? המלצות מעניינות אשמח לשמוע

נתראה בפוסט הבא
אוהבת רותם

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה