יום חמישי, 29 בספטמבר 2016

Holiday Gifts

היי לכולם מה שלומכם?? :)

בעוד מספר ימים ראש השנה מגיע אלינו ואיתו חודש כייפי ומהנה של חגים וחופש!!!
אך כמובן צריך לזכור להצטייד עם מתנות למשפחה ולאהובים שלנו ולפנק אותם כמו שצריך עם הפתעות מרגשות ומעניינות, שימושיות ועם ניחוחות משגעים :)
אם אתם כמוני ותמיד קונים הכל ברגע האחרון זה בדיוק הפוסט עבורכם שמכיל את כל ההצעות והרעיונות למארזי החג :)
והבנתי שבסביבה שלי הרבה אנשים הם כמוני ומחכים עד הרגע האחרון ואת האמת בצדק!! תמיד יוצאים עוד דברים שאם קונים מראש הם לא עולים עדיין על המדפים או שיש מבצעים משגעים ממש לקראת החגים ולכן צאו לקניון אחרי פוסט זה ותפנקו ותתפנקו :)
בנוסף הפוסט מכיל מתנות בטווחי מחירים מגוונים בשביל שכל אחד ואחת יוכלו למצוא מתנה בשווי הכספי המתאים עבורכם ואל תשכחו שלפעמים גם דברם קטנים לתשומת הלב הם מהממים ולא חייבים להוציא מלא כסף!





אתחיל עם חברה שאהובה עליי מאד במשך שנים רבות ואני חושבת שכתבתי עלייה בבלוג פה כל כך הרבה אבל בעצם אין כזה דבר לפרגן יותר מדי :)
כמובן מדובר על חברת BODY SHOP שהשיקו קולקציית מארזי מתנה חדשה לחג בהשראת עולם האמנות! 
כאשר קיבלתי את המארז, הלסת שלי פשוט נשמטה ולא הצלחתי לסגור אותה! תראו איזו יפה האריזה עצמה והחשיבה המדוקדקת על המארז, הצבעים וכל הנראות של המארז! כשפתחתי את המארז חיוך ענק מילא את פניי מפני שהסדרה שאני הכי אוהבת היתה בפנים, סדרת פרחי האביב שלדעתי היא מדהימה! אני משתמשת בה שנים רבות והניחוח מצוין, מחזיק המון שעות על העור ותמיד אני מקבלת מחמאות :) 



פירוט על המארז שאני קיבלתי - מארז ליליות מים – מסדרת NATURE


המארז כולל בתוכו - תרסיס רענון לגוף 100 מ"ל, קרם גוף 120 מ"ל, תחליב רחצה 100 מ"ל וקרם ידיים 100 מ"ל. הסדרה האהובה עליי מועשרת בתמציות קמומילה ושקדים ובניחוח פרחי אביב מרענן שמאד מתאים לימי הקיץ, האביב ולכל יום שרוצים להרגיש קלילים עם ניחוח פרשי ונעים :) 

מחיר: 89.90 ₪ בלבד! (במקום 147 ₪)




ההשקה של קולקציית - THE ART OF NATURE– כוללת סדרת מארזי מתנה המעוצבת בהשראת הציירים הגדולים בכל הזמנים, ביניהם- ואן גוך, קלוד מונה וגוסטב קלימט. החיבור של BODY SHOP לאותם ציירים ידועים, בא מתוך האג'נדה הטבעית של החברה הדוגלת בשימוש ברכיבים טבעיים בכל מוצרי החברה, כאשר אותם ציירים שנבחרו ידועים בחיבורם לטבע ברמת נושאי הציורים והסגנון האישי שלהם.

הרשת מציעה מגוון מארזי שי בטווח מחירים אטרקטיבי שנעים בין 39.90 -119.90 ₪ ולכן כולנו יכולים למצוא מארז שמתאים לנו לקנות ולפנק מישהו אחר ובתכלס גם את עצמינו! מגיע לנו לא  ?:)


מארז הבא וחגיגי של חברת NIVEA , חברת זו אהובה עליי במוצרי הטיפוח שלה ואני חושבת שכל מוצר שניסיתי שלהם מאד אהבתי, עזר ולא איכזב :) אבל מה שהכי אהבתי במארז היפייפה הזה שהוא הגיע בקופסת עץ ענקית ומקסימה שהיא תהפוך לאחסון על שידת האיפור שלי! אני מאד אוהבת מארזים שמגיעים בכלים/קופסאות פרקטיות שאח"כ אפשר להשתמש בהן!!! נכון שהקופסא מיוחדת? :)




בתוך המארז ישנם 4 מוצרים:
קרם יום  Light Moisturizaing Day Care לעור רגיל המכיל בתוכו ויטמין E ובעל SPF15 המצוין למרוח בתחילת היום לפני היציאה מהבית לעבודה ובכך לקבל הגנה מהשמש, בנוסף מעניק לחות ל24 שעות לעור הפנים.
מי פנים Refreshing Toner - מאזנים את הלחות הטבעית בעור הפנים. ובנוסף מנקים את העור ביעילות ובעדינות מבלי לעורר רגישויות או אדמומיות בעור.
מסכת קילוף Peel-Off Mask - מסכה מועשרת לניקוי עור הפנים, מחליקה, מרעננת ומעניקה מרקם זוהר ואחיד.
מסכת הזנה Q10 נגד קמטים - מחליקה וממריצה את העור, מפחיתה קמטים באופן הניכר לעין. פועלת ביעילות להפחתת הקמטים מבפנים. 
מחיר המארז :  79.90 ש"ח 


נעבור למתנה קטנטנה וחמודה שאני חושבת שפותרת את הבעיה למתנות של כל הנשים שאומרות לי יש כבר הכל!
אז נכון אנחנו נשים ולכולנו יש באמת הכל ויש כאלה שמלאות במארזי טיפוח ולא רוצות עוד (לא מבינה כאלה, אני בכל מתנה בטיפוח או איפור שמקבלת שמחה עד הגג ומתרגשת ולא נשכח שאני קונה גם כל הזמן).
מותג נקה 7 השיק שלישיית אל סבון מפנקים, מקסימים וצבעוניים לחג ולדעתי פתרון מושלם לאישה שקשה לקנות לה מתנה! 



הרי מי מאתנו יתנגד לסבון ידיים? זוהי מתנה שאי אפשר להתלונן עלייה ובתכלס שימושית מאד ובמיוחד שהיא כזו יפה וחמודה, אי אפשר באמת להתלונן! המארז יצא במהדורה מוגבלת לחגים ומעושרת בלחות לטיפוח עור הידיים ובניחוח מפנק של פרחי מים. הריח נהדר, הבקבוקים יפים ובהחלט אי אפשר לטעות במתנה זו :) 
את נקה 7 אני מכירה שנים מהיותי קטנה, חברה וותיקה עם שם טוב עם פרסומת שחרוטה בליבי עד ככל הנראה יום מותי והמידע החשוב הוא שמוצרי נקה 7 לא נוסו על בעלי חיים!
מחיר של ה3 סבונים יחד : 19.90 ש"ח


מארז הבא של חברה יחסית חדשה (בערך 3 שנים) אבל הדרך בה היא התפתחה במהירות וכמעט בכל הארץ היא פשוט אדירה! בכלל מוצרי החברה של SACARA במחירים מעולים ורוב המוצרים באיכות מצוינת שנותנת פייט רציני למתחרים יקרים הרבה יותר!!! אני אוהבת את החנות ומנסה כמעט את כל המוצרים בה, מפני שהכל כל כך זול ונגיש.






SACARA השיקו קולקציית מארזי טיפוח לחגים במגוון ניחוחות וטווחי מחירים שונים: מ39.90- עד 79.90.
אני קיבלתי את המארז טיפוח חגיגי בניחוח PLV לאישה המכיל: תיק איפור מהודר לבן, קרם ידיים 100 מ"ל PLV, קרם רגליים 100 מ"ל PLV, ג'ל רחצה 150 מ"ל PLV, קרם גוף 150 מ"ל PLV. לדעתי הוא פשוט קומפקטי ומקסים, מתאים גם לנסיעות ולא רק בהכרח כמתנה, הריח נהדר כי מי לא אוהבת פטצ'ולי, לבנדר ווניל (אני מכורה לכל מה שיש בו וניל!) והגודל של המוצרים נוח ובהחלט התיק הוא מעולה! כבר הפך להיות קבוע אצלי בתיק היומיומי עם כל האיפור שלי.
מחיר לצרכן: 39.90 ₪


מארז הבא שייך גם לחברה מאד אהובה עליי שיש לי את כל החנות אצלי בבית, אין פעם שאני בקניון ולא קונה מוצר מהחנות... פשוט מכורה אמיתית!
חברת SABON השיקו לקראת החגים את קולקציית המתנות sabon wondwrland and stories בהשראת עולם הסיפורים והאגדות, עולם בין מציאות לחלום עם פרקים שמתאגדים לסיפור אגדה קסומה :)




במארז בצורת ספר מתכת המכיל 4 שפופרות בניחוח לבנדר תפוח האהוב! ריח מצוין למי שלא מכיר זה הזמן ללכת ולהריח, זה ריח פרשי, נעים ומשכר חושים :) יש שפופרת של סבון שמן נוזלי 30 מ"ל, חמאת שיאה 30 מ"ל, קרם ידיים 30 מ"ל וקרם רגליים חמאתי 30 מ"ל. במחיר של 59 שקלים במקום 107! חצי מחיר! אני חושבת שזוהי מתנה מקסימה וזולה בשביל תשומת לב. בנוסף אין אחת שלא תרצה לקבל פינוק כזה ואת האמת הערכה הזו יכולה להיות גם לנסיעה ומאד נוחה ומועילה, לכן במחיר כזה שווה לקחת את המארז ולשמור לטיול הבא :)

בנוסף התווסף לו תיק איפור מקסים וסגול(הצבע האהוב עליי, אז איך שלא התאהב בתיק ?!)
תיק איפור זה תמיד טוב ונוח לנסיעות, לתיק היומיומי או אפילו במשרד להניח כמה מוצרים שאוהבים ובתוך המגירה.
(מחירי התיקים בין 35-5 שקלים).



מארז הבא שייך לרשת Laline שהשיקו מהדורה מנצנצת לקראת החגים- סדרת מוצרים עשירה וזוהרת Glitter Dreams
בנוסף, לקראת ראש השנה משיקה הרשת מגוון מארזי חג החל מ- 49.90 ₪ וגם יוצאת במבצע חגיגי של 3 ב99 ₪ על מגוון פריטים - ניתן לרכישה גם בחנות האון ליין של הרשת: https://www.laline.co.il/

הסדרה Glitter Dreams פשוט משגעת, אני לא חושבת שצריך לרשום הרבה עלייה, כי יש בקולקציה נצנצים ואם יש נצנצים אז אני מאוהבת! נצנצים תמיד שובים את ליבי ואני חושבת שלא רק אותי :)


הסדרה מעוצבת בקווים אלגנטיים בנגיעות של פתיתי זהב, שיתאימו לאווירה החגיגית של השנה החדשה וימלאו אותה באור. הסדרה בניחוח: Star Dust, ניחוח מתקתק המבוסס על פירות המשלב מאסק ואמבר. התו הראשון מורכב מוונילה, אמבר ומאסק, התו השני מורכב בשילוב של אפרסק, שזיפים, פטל ופרח הליליות והתו האחרון מורכב מענבים, דומדמנית שחורה, ומנדרינה.  בסדרה יש קרם גוף, סבון נצנצים, פודרת נצנצים, דיפיוזרים, תיק רחצה וקופסאות מעוצבות.

המארז שקיבלתי במחיר מבצע לחג ב129.90 שקלים, אך אם תקנו כל מוצר המחירים שונים:
קרם גוף- קרם עדין ומרענן המועשר בחמאת שיאה ללחות מוגברת, מכיל אלוורה וקמומיל העוזרים.E שמן חוחובה להזנה וויטמין להרגיע את העור למראה קורן ורך כמשי. מחיר: 79.90 שקלים.
סבון נצנצים - ג'ל רחצה עדין ומפנק, מועשר בגליצרין ואלו-וורה המעניקים לעור לחות והזנה ומותירים אותו רענן, רך ועם מראה זוהר. ללא פרבנים. מחיר: 69.90 שקלים.
תיק רחצה- תיק נצנצים מנצנץ לאחסון בסטייל של כלי האיפור והרחצה, בבית או בחופשה קסומה ונוצצת. מחיר: 39.90 שקלים.



מארז הבא שייך למותג הטיפוח crèma שכמו כל חג מפנקים אותנו במארזים לאישה ולגבר. אני מאד אוהבת את המותג, המוצרים הם איכותיים ולא יקרים וכל פעם מפתיעים בניחוח חדש. למשל הניחוח מאסק שהושק לפני שנה בערך הוא פייבוריט אצלי!! ועכשיו קיבלתי את המארז בניחוח דבש ומעניין אם הוא יהיה הפייבוריט החדש...






המארז מכיל: תחליב רחצה לגוף דבש 500 מ"ל ( אני מכירה את התחליבים בריח קלאסי ומאסק והם מעולים, מותירים את העור נעים ועם ריח טוב, אז אני ללא ספק מאמינה שגם הריח דבש יעשה את אותה הרגשה) בנוסף קרם גוף דבש 500 מ"ל שהוא הקרם היומיומי שלי לכל הגוף (מתחרה ראש בראש בויקטוריה סיקרט שאני אוהבת גם),  דאודורנט ספריי דבש 150 מ"ל שאני חייבת לציין שאני גם אוהבת את המאסק והקלאסי וכמה שתמיד משמיצים את הדאודורנט ספריי- הספריי של קרמה הוא אחד הדברים!!! מחזיק מעולה גם בספורט שאני עושה- וזה ספינינג שזו התעמלות מאד מעצימה ואני לא מריחה מזיעה כלל!  ואת הקרם ידיים לעור יבש 100 מ"ל שהוא מעושר בחמאת שיאה ונספג במהירות!
כל זה במחיר מצחיק של : 50 שקלים

כמו כן יש מארז זהה בריח מאסק שאני ממליצה גם וגם מארזים לגבר לפנק גם אותו!


מארז הבא שייך למותג הקוסמטיקה הבוטנית "YVES ROCHER –איב רושה" שהשיק לאחרונה סדרת מוצרי טיפוח לגוף "עונג הטבע" - Plaisirs Nature. הסדרה כוללת 8 שילובים ייחודיים של צמחים ב-10 ניחוחות חדשים עם מוצרים בניחוחות שונים בהם: ג'ל רחצה, שמן רחצה, ג'ל רחצה פילינג, תחליב גוף, פילינג גוף, חמאת גוף ואו-דה טואלט, המוצעים במגוון גדלים ומארזים. 3 סדרות מובילות:

הסדרה המרגיעה – כוללת מוצרים בניחוחות של זית ועלי פטיט הדרים, לבנדר ופטל שחור, לבנדר בשילוב עלי פטיט הדרים ופריחת תפוז ושקד בשילוב פריחת תפוז.
הסדרה הממריצה – כוללת מוצרים בניחוחות מנדרינה ולימון, לימון – בזיליקום, מנגו - כוסברה ומנטה - פטל.
הסדרה החושנית – כוללת מוצרים בניחוח קוקוס לצד מוצרים בניחוח וניל בורבון.

המומחים של איב רושה בחרו בתמציות הפרחים, הגבעולים, השורשים והזרעים, בעלי סגולות מטיבות ושילבו אותם בנוסחאות ייחודיות המותאמות לעור הגוף. הלבנדר פוגש את הפטל השחור, השקד מלטף את התפוז, המנגו מפתה את עלי גד השדה (כוסברה) והלימון מתרגש עם הבזיליקום.
כמו כן המוצרים מבוססים על רכיבים ממקור צמחי, עם PH נייטרלי, המוצרים ללא שמן מינרלי ופראבנים.
טווחי מחירים:12- 49 שקלים.




מארז הבא שייכת למותג הקוסמטיקה שהגיע ממש בימים אלה לישראל - Maëlys ואני מבטיחה לכם אתם עוד תשמעו עליו הרבה! המותג בחו"ל מאד מוכר וכל המי ומו משתמשות בו והתוצאות מדהימות!





למעשה תוך 10 דקות העור הופך להיות משהו מדהים! הרי למי מאיתנו יש כוח וזמן ללכת לטיפולים, הרי הנסיעה ארוכה, הטיפול ארוך, צריך באותו זמן לוותר על דברים אחרים והזמן שלנו כל כך יקר שפשוט אנחנו לפעמים מוותרות על טיפוח, אבל סליחה מי אמר שככה צריך להיות? למה שלא נהנה בבית שלנו ב10 דקות פשוטות וקלות!
אדל, פאריס הילטון ועוד משתמשות קבוע במסיכות לפני אירועים ונראות זוהרות וצעירות בהרבה שנים בזכות המסיכות. המסיכה בעלת ויטמינים ומינרלים שמזינים את העור ובכך העור מקבל כמות נכבדת של לחות שמזינה אותו והופכת אותו לזוהר וקורן, בנוסף צבע העור הופך להיות אחיד ללא סימני פיגמנטציה - לסיכום המסיכות האלה למעשה הקסם החדש לפני כל אירוע! שוטפים פנים, מניחים 10 דקות את המסיכה ואז שוטפים ויוצאים מהבית... מה יותר פשוט מיזה?! :)
ממליצה להיכנס לאתר ולהתרשם - קישור לאתר 
מחיר : ל7 מסיכות 199 שקלים.


ולמארז אחרון חביב לחובבות השיער ומי מאיתנו לא אוהבת להשקיע בשיער שלה..
מותג עיצוב השיער מספר 1 בארה"ב מגיע לישראל TRESemme'.  מוצרי הטיפוח ועיצוב השיער של חברת TRESemme' מביאים עמם איכות של מוצרי מספרות מקצועיות בהישג יד ובכך נוכל להתפנק בבית עם איכות של מספרה, כמו שציינתי במסיכות- הרי אין לנו זמן ואנחנו רוצות להגיע תוצאות טובות עם מוצרים בבית ולכן המארז הזה נפלא ומושלם בתחום השיער!



TRESemmé, שהינו שותף רשמי בשבוע האופנה בניו יורק מזה עשור, נוסד ב-1948 בארה"ב. הוא קרוי על שמה של עדנה אמ'ה, ממייסדות ענף טיפוח ועיצוב השיער בעולם, ונֶהֱגׇה כמו הביטוי très-aimé - אהוב מאוד בצרפתית. ב-2010 נרכש המותג ע"י תאגיד יוניליוור וכעת הוא מגיע גם לישראל.

ההשקה כוללת 4 סדרות מוצרים המציעות לכל אחת מוצרים באיכות של מוצרי מספרות מקצועיות, בשימוש ביתי ובמחיר נגיש: סדרת Keratin Smooth המעניקה מראה חלק יותר ומפחיתה קרזול עד 48 שעות, סדרת Botanique למראה שיער טבעי ובריא. ללא סיליקונים וללא פראבנים, סדרת Beauty Full Volume למראה שיער מלא נפח וסדרת Perfectly (Un) Done המסייעת למראה שיער גלי.

אני קיבלתי את הערכה Keratin Smooth ומאד שמחתי!



הסדרה בול מתאימה לי בגלל שהיא מכילה קרטין שמחליק את השיער, גורם לנראות מהממת ומפחית את הקרזול שתמיד לאורך כל השנה אני סובלת ממנו...
המארז כולל:  שמפו עם קרטין (500 מ"ל), מרכך עם קרטין (500 מ"ל) ומברשת לפן מקצועית.
הריח של המוצרים בניחוח של מספרה, אריזות גדולות שמספיקות להרבה זמן ואני כבר מחכה לנסות אותם בתקופה הקרובה ולדווח לכם! אני אישית לא הכרתי את החברה הזו לפני וזה נהדר תמיד להיחשף לעוד ועוד חברות ובמיוחד מקצועיות שיוציאו אותי מכל חפיפה כאלו הייתי במספרה :)

בנוסף לסדרות יגיע בקרוב לארץ השמפו היבש (Dry Shampoo), המרענן ומחייה את מראה השיער בין חפיפות, ללא שימוש במים (250 מ"ל). המוצרים ימכרו תחילה ברשת סופר-פארם ובהמשך גם ברשתות נוספות.


שיהיה לכם חג שמח ושנה טובה!
מאחלת לכם רק הגשמת חלומות ומתנות מדהימות כמו בפוסט זה

אוהבת רותם 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה