יום שני, 19 בספטמבר 2016

מתולתלות חוגגות עם נטורל פורמולה


היי כולן מה שלומכן?
היום רציתי לשתף אתכן בנושא השיער שלנו, בעלות שיער החלק חולמות על שיער מתולתל, המתולתלות חולמות על שיער חלק ותמיד נדמה לנו שהדשא של השכן טוב וירוק יותר נכון ? :)
אז בואו אשתף אתכן בסיפור קטן ואישי..

בעברי הרחוק בגיל הילדות היה לי שיער גלי הנוטה למתולתל לייט כזה , מאד שנאתי אותו ותמיד רציתי שיער חלק!! כי בעצם הוא לא היה מתולתל אך גם לא חלק, תמיד בין לבין כזה, נפוח, לא מסודר ובעיקר מעצבן!!!!!

במהלך השנים הארכתי את השיער וגיליתי שכמה שהוא יותר ארוך הוא חלק יותר, כפי שאתם יודעים זה יהיה אצל רובינו מה שבעל שיער גלי, בגלל שהכובד וכוח המשיכה מושכים את השיער כלפי מטה והופכים אותו לחלק יותר.
לכן המראה הקבוע היה המון זמן ללא שינוי כי כך אהבתי את השיער שלי :)


כיום בגילי המופלג שהשיער הפך לחלק יותר והשתנה וגם בגלל שאני מכורה למראה של שיער כמו מקלות, אני אפילו עשיתי כבר פעמיים החלקה שכולם בסביבה חשבו שהשתגעתי, כי השיער שלי חלק, אבל כמו שאני תמיד אומרת ומתרצת - שאני רוצה שיער ממש חלק שיראה מקלות ולא שיער חלק רגיל.. משוגעת כבר אמרתי?

אבל וזה אבל גדול ! שאני רואה את הנשים המתולתלות אני כל כך אוהבת את זה!! השיער שלהן קופצני, חינני ומיוחד שנותן להן נוכחות והכי מצחיק שכמו השיער לרוב גם האישיות שלהן ככה :) 
זה בהתאמה מושלמת וכיף להיות בסביבה של נשים מהממות כאלה :)  וכיום במיוחד שאני עם החלקה ואפילו לא יכולה לעשות בייביליס מדי פעם ולתלתל את השיער אני מבינה כמה המראה המתולתל גם לי חסר..
לכן בנות מתולתלות אני מתריעה בכן! אל תשנו את השיער לעולם וההמלצה היא רק למצוא קרם לחות טוב וספריי איכותי שיעשו את העבודה נאמנה ויגרמו לכן להיראות מיליון דולר! אני יודעת כמה קשה למצוא מוצרים איכותיים, שיגרמו לנראות השיער והתלתלים מתולתלים אך טיפה במקביל פתוחים, קופצניים ומלאי חיות..




לכן אני חושבת שהסדרה של נטורל פורמולה היא הפתרון האולטימטיבי עבורכן!!

בעוד מספר ימים יחול קמפיין ייחודי ומדליק להעצמת נשים מתולתלות בחסות נטורל פורמולה. 
במסגרת הקמפיין, יוצגו סרטונים שצולמו עם נשים מתולתלות אמיתיות, נשים מן השורה שמספרות את סיפור חייהן, את הקושי והמורכבות להיות בעלות שיער מתולתל והטיפוח שלו. 
שיאו של הקמפיין יהיה ביום המתולתלות הבינלאומי- שיחול בתאריך 22/9/16 ביום חמישי. שלמעשה בו כל מתולתלת מקסימה בכל מקום בארץ תוכל ליהנות במשך 3 ימים מהנחה של 25% הנחה על המוצרים לשיער מתולתל מבית נטורל פורמולה ברשתות סופר פארם ושופרסל :)

יום המתולתלות הבינלאומי יהפוך בעזרת פעילות קבועה של "נטורל פורמולה" למסורת חגיגית של מתולתלות,                 בה יזכו מדי שנה להטבות בלעדיות ייחודיות רק להן.

לינק לסרטון מתוך קמפיין מתולתלות של "נטורל פורמולה": קישור לסרטון

אפרט קצת על המוצרים:

• לחות מעצבת לבניית תלתלים - הלחות היא תמיד בעיה, גם לבעלות שיער חלק אבל בעיקר לבעלות שיער מתולתל. צריך לחות שלא תפגע בלחוך של השיער ותותיר אותו נעים למגע, בנוסף שהלחות לא תפגע במראה התלתלים ותגרום להם למראה קופצני, חי ומרענן.  הלחות של נטורל פורמולה עשירה בתמציות טבעיות לטיפוח השיער כגון שיבולת שועל ,תמצית אגוזי מקדמיה וחמאת שיאה המעניקות לחות והזנה עמוקה לשיער מתולתל.
מחיר: 29.90 ₪, לתכולת: 400 מ"ל.





• מוס לבניית תלתלים –מוס לבניית תלתלים יכול להיות בעייתי אם הוא לא מיועד למתולתלות או אם לא נניח אותו טוב על השיער. צריך לשים לב להתיז ממנו מספר התזות במרחק של 30 ס"מ בערך לתוצאה טובה ובלעצב את התלתלים ע"י נגיעה ותפיסה שלהם (קצת קשה להסביר בכתב, אבל כמו שסוחטים לימון).
המוס של נטורל פורמולה מועשר בתמצית טבעיות כגון חמניות, חוחובה ופרוטאין משי המעניקים לשיער מתולתל את הרכות הנדרשת, את המגע הנעים - מפני ששיער מתולתל נוטה מהר יותר להיות מיובש. 
מחיר: 27.90 ₪, לתכולת: 200 מ"ל .





• ספריי HOLDING מקבע תסרוקות – ספריי חזק במיוחד המקבע כל סגנון של עיצוב ותסרוקת. תלתלים ידועים במרדניים ולכן צריך חומר מספיק איכותי וחזק שיגרום להם לא לזוז ובמשך כל היום את לא תהיי צריכה לדאוג שהתסרוקת תזוז והתלתלים "יפלו". הספריי של נטורל פורמולה מאפשר פיזור אחיד, עוטף את השערה בברק וחיוניות, מתייבש מהר ולא מותיר שמנוניות ולא דביק . בהברשה קלילה הוא יורד ולא צריך להתאמץ.
מחיר: 39.90 ₪ , לתכולת: 300 מ"ל.




אז שיהיה יום מתולתלות מקסים ומשמח לכולן

אוהבת רותם



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה