יום חמישי, 8 בספטמבר 2016

מתנות ומשחקים לקראת החגים לילדים

היי כולם מה שלומכם??
החגים מגיעים ואיתם הכיף והריגושים של המתנות והחגיגות!
וכמו שאנחנו המבוגרים אוהבים מתנות, הילדים אוהבים עוד יותר וצריך לפנק אותם ולשמח אותם :)
ומה יותר טוב מלהתארח בתערוכת הצעצועים הגדולה ToyTime ושם לזכות ולראות את כל מה שחדש השנה 
החידושים והכיף שנחשפים לראשונה בתערוכה כל כך משמחים וזוהי התערוכה הגדולה בישראל המארחת תחת קורת גג אחת את מיטב היצרנים והיבואנים בתחום הצעצועים, המשחקים ומוצרי הילדים והתינוקות במרכז הירידים בתל אביב.



בתערוכה הקרובה ייקחו חלק כ-40 יבואנים ויצרנים מתחום הצעצועים, משחקי חשיבה, מוצרי תינוקות, ועוד. בין החידושים שיוצגו בה ניתן יהיה למצוא משחקי התפתחות ומשחקים חינוכיים, צעצועי דינוזאורים, דגמים תלת ממדיים, משחקי פיתוח המשלבים אלמנטים עיצוביים, לימוד אותיות ומספרים, משחקי חשיבה המחנכים לשיח בין ילדים בניגוד לתרבות המסכים של ימינו ועוד רבים.

לצד הצעצועים והמשחקים, יוצגו בתערוכה מספר מוצרים שעוצבו בהשראת צעצועי ילדים וחוויותיהם האישיות של המעצבים. המציגים הם דוד הירשפלד, ניצול שואה היוצר מבובות וחומרי מתכת עיצובים ודגמים עם אמירה, בובות על כסא גלגלים ואלמנטים הלקוחים מהחיים כמו בית כנסת עם מתפללים, רחבת ריקודים עם בובות רוקדות, לונה פארק ועוד. לצד הירשפלד, יציג המעצב רואי אבני כרטיסי טריוויה מאוירים ומעוצבים שפיתח בהשראת ביתו. הכרטיסים נועדו להורים שיוכלו לשים לילדיהם בתיק האוכל כרטיסיות טריוויה מעוצבות ובכך ליצור משחק חינוכי עם הילדים בשעת ארוחת העשר.

ToyTime, תערוכת הצעצועים המרכזית לקהל מקצועי
5-7 בספטמבר 2016, ימים שני עד רביעי, בין השעות: 22:30 – 10:30
ביתן 2 החדש, מרכז הירידים, תל אביב.



מספר משחקים שאהבתי ואני ממליצה:

שם החברה:  לתת ולקבל של מיכל לאופר
משחק זיכרון שכולו מעשים טובים שמפתח אינטליגנציה רגשית ומעודד התנהגות חיובית. לצד הציורים המתוקים שעל הקלפים על כל צמד קלפים מופיעה שאלה, למשל: מתי צריך לחכות בסבלנות? את מי שיתפתי? במה? ומי שמוצא את הצמד מתבקש לענות על השאלה. חמוד וערכי , הילדה נהנתה שמחה ומשחק זיכרון משודרג שמהנה במיוחד

גילאים: מומלץ לגילאי + 3
מחיר מומלץ לצרכן: 59 ₪





שם החברה: הוצאת כנרת זמורה- ביתן דביר
הוציאו מגוון ספרי ילדים מובילים. ההוצאה, שמתאפיינת בספרים המשלבים בין הדור הישן לחדש, תציג ותמכור את כל קטלוג ספרי הילדים שלה, ספרי הילדים המובילים בארץ ובעולם. ביניהם הספרים של רינת הופר (איילת מטיילת, חנן הגנן ועוד), ספרי ג'וליה דונלדסון (סדרת טרופותי, לקוף יש בעיה ועוד), ספרי הילדים של יהונתן גפן (הכבש השישה עשר, הכוכבים הם הילדים של הירח ועוד), ספריו של פאול קור (סדרת כספיון, הפיל שרצה להיות הכי ועוד), ספרי הילדים של אתגר קרת, שפע של ספרי קרטון לפעוטות של מיטב הסופרים וספרים רבים נוספים הנקראים ביותר בארץ בינהם- אריה הספרייה וקרנפים לא אוכלים פנקייק עטורי הפרסים.

מחיר: החל מ-30 ₪.
גילאים: גילאי 3 – 8.


שם החברה: טואלטו 2014 בע"מ תחת שם המותג "באבלס"
ערכה להפרחת בועות סבון ענקיות הכוללת מקלות הפרחה, חישוק לתרגילי בועות ואבקה להכנת 10 ליטר נוזל בועות.
מחיר: טווח מחירים בין 40-50 לצרכן.
גילאים: לכל המשפחה


Little live pets – הנה סדרת צעצועים חדשה מבית "הנסיך הקטן", המתמחה במוצרי תינוקות צעצועים וכלי כתיבה.

הסדרה כוללת בעלי חיים אלקטרוניים קטנים, המדמים את הדבר האמיתי. הם זזים ומתנהגים כמו בעלי חיים אמיתיים. ככל שמשחקים איתם יותר, כך הם הופכים שובבים יותר.
החיות בסדרה מאפשרות לילד לחוש את החיבור לעולמם של בעלי החיים, בדרך כיפית ומהנה, מבלי לגדל אותם באמת. מיועד לבנים ולבנות בגילאי 5 ומעלה.
החיות בסדרת Little live pets :
עכבר: לעכבר יכולת לרוץ, להתגלגל ולהשמיע קולות כמו של עכבר אמיתי. הוא מגיע יחד עם גלגל, עליו יכול לנוע ולרוץ. ביכולתו לרוץ על כל משטח קשיח גם מחוץ לגלגל עצמו. מוצע במגוון צבעים, וגם בדגם נפרד של עכבר עם בית.
צב: לצב יכולת ללכת על היבשה, לשחות בתוך מים וללכת על כל משטח קשיח. מוצע במגוון צבעים, וכן מוצע בדגם של צב עם אקווריום בעל ידית נשיאה נוחה והצב יכול לשחות בו או בכל מקור מים אחר.
צפרדע: הצפרדע מקפצת ביבשה ושוחה במים. אף היא מקפצת על כל משטח קשיח. מוצעת במגוון צבעים, וגם בדגם נוסף של צפרדע בתוך אקווריום ובו עלה צף במים, המאפשר לצפרדע לקפץ היישר אל תוך המים.
מחיר לצרכן: החל מ -119.90 ₪.




לקראת תקופת החגים הקרובה חברת אקספלור toys- יבואנית משחקי חשיבה ויצירה לילדים, מציגה את משחקי הקופסא המומלצים לראש השנה 2016.
TRIPOLO – משחק רפלקסים מהיר לכל המשפחה! טריפולו יאתגר את מהירות התפיסה והחדות שלכם. המשחק מפתח זיכרון, אבחנה מהירה וזריזות - לכל המשפחה. הוכיחו שיש לכם את העיניים החדות ביותר והידיים הזריזות ביותר בשולחן.
מהר ככל האפשר הניחו את הקלפים על השולחן, על-פי צבע, צורה ואות. היו מהירים ויצרו "טריפולו"- טור, שורה או אלכסון בעלי מאפיין זהה. הראשון לסיים את קלפיו מנצח! מיועד לשניים עד ארבעה משתתפים. המשחק מגיע באריזת מתכת קומפקטית קלה לאכסון ונוחה לנסיעות. פשוט לשחק, קל לנשיאה ופשוט להבנה. מתאים לגילאי : 6 -99.
מחיר מומלץ לצרכן : 59 ₪.




לול - משחק קלפים מרגש ומפתיע שמבטיח לכם חוויה מותחת ומהנה.
מניחים במרכז השולחן את שלושת הלולים כשתמונתם כלפי מעלה. כל שחקן מקבל שלושה קלפי תרנגול בצבע זהה ובוחר שני קלפים נוספים מהערימה. במשחק של 2 או 3 שחקנים מניחים את התרנגולים הנותרים מחוץ למשחק. מטרת המשחק להיות השליט של לול אחד או יותר, ולשכן בו כמה שיותר תרנגולות. כל תרנגולת שווה נקודה לשחקן השליט של הלול. בסוף המשחק, השחקן בעל מספר הנקודות הגדול ביותר הוא המנצח.



שם החברה: משחקי אורן
חברת משחקי אורן תציג מספר חידושים בתערוכה הקרובה, ביניהם 2 משחקים המבוססים על משחק הרמי הקלאסי:

אות, מילה משפט- טוויסט ייחודי במשחק רמי האבנים המפורסם, כאשר במקום לשחק עם מספרים, משחקים עם אותיות. המטרה היא לבנות מילים ומשפטים במקום סדרות של מספרים. כך מקבל המשחק הקלאסי טוויסט מעניין ומלמד. המשחק מכיל 110 אבני אותיות איכותיות דמוי שיש, 2 ג'וקרים ו-4 מעמדים להנחת האבנים.
מחיר מומלץ לצרכן: 79 ₪
גילאים: לכל המשפחה


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה