יום ראשון, 25 בספטמבר 2016

BeautyBox October 2016

היי כולם מה שלומכם??
אתמול בערב הגיעה אליי קופסת ביוטיבוקס לחודש אוקטובר ורציתי לשתף אתכם מהר מהר בתכולתה ולכן הנה אני כותבת במהירות סקירה קצרה על מה שהגיע ומתנצלת פחות על ההתנסות בגלל שמאתמול לא הספקתי עוד להתנסות באף מוצר, אך ישנם מספר מוצרים שאני מכירה ולכן כן תהיה התרשמות מניסיון עבר :) 




קודם כל הקופסא עם עלי השלכת, מה יותר מתאים מחודש אוקטובר ליופי של איור זה? כל כך מתאים בול בימים אלה קרירים שמרגישים שקיץ לאט לאט נוטש אותנו (לאאאאאאאאא קיץ תישאר איתי, אל תנטוש) 
ומאד אהבתי את מראה הקופסא :) 

אז יאללה התחלנו?
העטיפה שבצבע שחור ועם סרט זהב שרואים שנעשתה חשיבה התאמה מירבית בין הצבעים! וואי החוט בד הזהב שבה את ליבי! 
עטוף כל כך יפה ובואו נראה יחד מה צופן לנו בתוך הקופסא...


בכל קופסא עיתון את של חודש שעבר, בקופסא זו יש גיליון ספטמבר , אני מאמינה שבימים הקרובים הוא ינעים את זמני עם הקפה של הבוקר 


בהסתכלות מהירה החבילה מכילה 4 מוצרים בגודל מלא- שווה ביותר
ועוד 2 מוצרים מוקטנים ודוגמית אחת, סך הכל 7 מוצרים :) 



מוצר ראשון בגודל מלא:
ישר שלפתי אותו מהקופסא! צללית אבן של יוסי ביטון! וואי אני מכורה למוצרים שלו!!!!!!! אין באמת, אחת החברות המקצועיות והטובות שקיימות בשוק. 
הגיעה צללית במהדורה מוגבלת בצבע צהבהב עם נצנצים. אני חושבת שבמבט ראשון אם הייתי רואה את הצללית היא ממש לא היתה הבחירה שלי ולא היתי בכלל מנסה צללית בצבע צהוב, אבל וזה אבל גדול מאד ברגע שעשיתי סווטץ התאהבתי בה!!! היא משגעת ומיוחדת ממש :) שמחה שקיבלתי אותה 
הצללית היא דחוסה ומאד פיגמנטית- אפשר לראות בסווטץ עשיתי פעם אחת פעמיים עם הרבה חומר ופעם אחת ליד עם נגיעה קטנטנה של חומר.   

בנוסף הגיע שובר מתנה לאיפור ערב או שיעור איפור אישי ברשת שזה נהדר למי שזקוקה לכך :) 


מוצר שני בגודל מלא: 
 אייליינר טוש של חברת קרליין בצבע כחול ים. 
המברשת מאד דקה וארוכה לנוחות במריחה- אני עוד לא ניסיתי ולכן לא יכולה לדווח אם אכן כך, מה איתכם מכירים? ניסיתם? 
מה שכן מאד אהבתי שזה בצבע כחול ולא שחור משעמם! 


מוצר שלישי בגודל מלא: 
קרם עיניים של חברת 
Premier ים המלח
אני מכירה שנים את החברה, אבל את מוצר זה לא ולכן זה נהדר לנסות :) מוצרים מאד טובים ואיכותיים שלא מאכזבים !
הקרם משלב תמציות צמחים ומסייע למזער עיגולים כהים מסביב לאזור העיניים- בהחלט נשמע מבטיח! ינוסה בקרוב כי זקוקה לעזרה בכהויות :) 


מוצר רביעי בגודל מלא: 
שמן בושם של חברת sharon's
קיבלתי בריח פרנץ ונילה והוא מתקתק ונעים לחובבת הוניל, מי שלא אז לא תתחבר והוא יהיה לה כנראה מתוק מדי . אני מכורה לריח וניל כל צורותיו ומוצריו ולכן לי זו התאמה מושלמת :) 
הבושם על בסיס שמן בלבד ללא תוספת אלכוהול ולכן הריח נשמר לשעות רבות ומתאים לעונה הקרבה 


מוצר חמישי בגודל נסיעות: 
שמפו ללא מלחים של אמיקה.
בדיוק לא מזמן קיבלתי בגודל מלא להתנסות במוצר  וכל כך התאהבתי בו ואתם תראו על כך סקירה בקרוב ולכן ההמלצה על המוצר מכל הלב! השמפו ללא מלחים ומאד בריא לכולנו ובפרט מתאים למי שעשתה החלקה, בנוסף הוא על בסיס אובליפיחה שבריאה מאד לשיער ומשפרת את נראותו . השמפו גם ללא sls. 



מוצר שישי במיניאטורה:
בושם coach 
לא הכרתי את הבושם הזה לפני ואת האמת לא התחברתי לריח שלו. זה ריח מאד דומיננטי וגם יחסית בוגר. אני מעדיפה פרשיים קלילים וכייפים .



מוצר שביעי בדוגמית:
דוגמית בושם של marina de bourbon
הבושם נקרא קריסטל רואיל גםהוא לדעתי מתאים יותר למבוגרות ופחות לצעירות, הריח שלו גם דומיננטי מאד. אני יודעת שיש הרבה צעירות שאוהבות ריחות דומיננטים אז בכיף זה ממש יתאים להן, אני אישית פחות :)



וזהו לקופסת אוקטובר! כמו שאמרתי מכילה 4 מוצרים בגודל מלא מתוך 7, שזה מכובד ממש ומוצרים מעולים! קופסא מקסימה בשביל החג :) 
כנסו לאתר ובעלות חודשית של 99 שקלים תוכלו להנות מהקופסא עם שליח עד הבית
https://www.beauty-box.co.il

נתראה בפוסט הבא
אוהבת רותם

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה