יום שישי, 16 בספטמבר 2016

אז מה חדש? חודש ספטמבר

היי מה נשמע?
חודש ספטמבר בעיצומו והפעם אני לא מחכה לסופו כי יש לי כבר הרבה מוצרים חדשים לשתף אתכם ולחדש לכם לכן בלי הרבה כתיבה וחפירה, אני פשוט מתחילה :)



אתחיל עם קרם רחצה טוב ונעים בניחוח היביסקוס וחמאת שיאה של חברת הווי בשם Paradise Moments. הקרם בניחוח משכר חושים, נעים ומטפח את העור. אין כמו להתחיל את השנה שקרבה אלינו בצעדי ענק עם ניחוח של גן עדן, של חופשה ושל חידושים! קרם הרחצה בעל נוסחה עדינה עם חמאת שיאה יוצרת קצף קרמי מפנק, המעניק לעור טיפוח אינטנסיבי ומשאיר אותו רך, חלק ונעים למגע.
מותג הוואי שומר על מעמד מוביל בשוק, בזכות מגוון פתרונות חדשניים ואיכות מוצרים המותאמת במיוחד לאקלים הישראלי והגנה על העור מפני יובש ונזקי מזג האוויר. מגוון מוצרי הוואי מוצעים במגוון ניחוחות אקזוטיים בנוסחה חדשנית היוצרת את האיזון המושלם לטיפוח העור.

מחיר של 14.90 שקלים ל 750 מ"ל.




מוצרי איפור הבאים של חברת SACARA שכל הזמן מרגשים ומפתיעים והפעם הוציאו ערכת קונטור מקצועית ויחד איתה סט של 3 עפרונות להצללות והארות.
הרעש וההיסטריה סביב הטכניקה הזו מושמע בכל פרסומת, בכל בלוג ואתר ובכל יוטיוב ולכן אי אפשר לא לשים לב לכך.
הקונטור/הצללה היא טכניקת איפור בה עושים שימוש בגוון כהה יותר מגוון העור על מנת להדגיש את תווי הפנים. משחקי אור וצל. ההדגשה של תווי הפנים נעשית באמצעות הדגשה של צל טבעי של הפנים שנמצא מתחת לעצמות הלחיים, קו הלסת, בצידי האף, בשקעי עפעפיים.
הארה מנגד מתמקדת בהבלטה של הנקודות הגבוהות של הפנים שבהן האור נוחת באופן טבעי - גשר האף, אזור מתחת לעיניים, אמצע סנטר ומצח. בעזרת השימוש בטכניקה זו, ניתן לשנות מהותית את המראה ולהסתיר פגמים במריחת מברשת.

פלטת הצללות – CONTOUR KIT: מכילה שלושה גוונים טרנדיים של פודרות ליצירת הארות והצללות עם מברשת מתנה: Highlight – גוון בהיר להארות במחיר לצרכן: 59.90 ₪

סט שלישיית עפרונות קונטור – CONTOUR PENCILS TRIO: הערכה מכילה שלושה גוונים ליצירת הארות והצללות + מחדד מתנה:

· Highlight – גוון בהיר להארות
· Golden Bronze – ליצירת מראה חם
· Contour – ליצירת הצללות
מחיר לצרכן: 59.90 ₪

מישל אדרי, המאפרת הראשית של חברת SACARA מציגה את ערכות הקונטור החדשות בסרטון HOW TO : לחצו כאן






GIGI מעבדות קוסמטיקה משיקים 2 מוצרים מקסימים: מסכה מטהרת - Purifying Clay Mask מסדרת Nutri peptide לאיזון וטיהור העור וסרום חיוניות - Vitality Serum מסדרת Nutri peptide לשמירה על עור זוהר חיוני ובריא.

סדרת " Nutri Peptide " החדשה יוצרת, לראשונה בתחום הטיפוח, אפקט מוכח של מראה בריא וקורן לעור. במרכז הסדרה: קפסולה טכנולוגית - PhotoGlow עטופה בפפטיד ליגנד המקשר את החומר הטבעי הפעיל לתא כדי ליצור פעולה ממוקדת ותוצאות מהירות הנראות לעין.

מסכת ניקוי עשירה במרכיבים חיוניים המסייעים לאיזון וטיהור העור. מסכה מנקה, מרגיעה וסוגרת נקבוביות. משלבת בין יכולות החיטוי וניקוי העור בעזרת חימר טבעי סופח שומנים. מעודדת פעילות תקינה של העור ליצירת מראה בריא, רענן וחלק.

אופן השימוש: פעם או פעמיים בשבוע. למרוח שיכבה נדיבה על עור פנים רטוב. להמתין 10-15 דקות עד שהמסכה מתייבשת קלות ולשטוף היטב במים. יש לסיים את הטיפול במריחת קרם לחות.

מחיר:139 ש"ח לתכולה: 50 מ"ל

סרום חיוניות - Vitality Serum מסדרת Nutri peptide לשמירה על עור זוהר חיוני ובריא.במרכז הסדרה: קפסולה טכנולוגית - PhotoGlow עטופה בפפטיד ליגנד המקשר את החומר הטבעי הפעיל לתא כדי ליצור פעולה ממוקדת ותוצאות מהירות הנראות לעין. הסרום עשיר במרכיבים חיוניים לשמירה על עור חיוני וזוהר למראה. מכיל קומפלקס ייחודי ההופך אור לאנרגיה: קפסולות של תמצית אצות עטופות במוליך פפטידי המעודדות יצירת אנרגיה חיונית להתחדשות סיבי הקולגן. עוד בסרום: קומפלקס מרכיבים המחזקים את תהליכי ההתחדשות ומניעת הופעת סימני גיל מוקדמים.

אופן השימוש: למרוח כמה טיפות על עור נקי. מומלץ לשימוש כבסיס מתחת לקרם לחות או מסכת יופי.

מחיר: 189 ש"ח לתכולה: 30 מ"ל


בקבוקי הרול און של מותג הדאודורנטים Fa יוצאים בהשקה מחודשת ומעתה והלאה ישווקו בבקבוקי זכוכית בלבד!

בקבוקי הרול-און בעיצוב ייחודי וטרנדי, עשויים זכוכית בטוחה ועמידה, נוחים לאחיזה ומאפשרים שימוש קל.

כל הדאודורנטים של Fa לאשה ולגבר הינם אנטי פרספירנט המספקים הגנה אפקטיבית מפני זיעה לטווחי זמן מקסימליים של 48 עד 72 שעות. ניחוחות עדינים ומרעננים שקשה לעמוד בפניהם ונשארים לאורך זמן גם באימון אינטנסיבי בספורט וזה מה שאני אוהבת! דאו איכותי, עם ריח טוב ושלא עולה יקר :)

מחיר מומלץ לצרכן: 20.90 ₪ ל-50 מ"ל






חברת הלקים  OPI מפתיעה אותנו שוב (טוב זה הרי ידוע שכמעט כל חודשיים יוצאת מהדורה חדשה וממכרת) בהשראה כפולה לקולקציית חורף 2017 : WASHINGTON DC בשיתוף פעולה עם השחקנית קרי וושינגטון עם נגיעות אורבניות מהעיר וושינגטון. זהו שת"פ מרענן בתוך הקריירה המרשימה של קרי תוך עיתוי מושלם בו הסתיימה העונה השביעית של סקנדל, הסדרה בה היא מככבת, המתרחשת –איך לא – בעיר וושינגטוון. הפעם על הפרק: קולקציית חורף לשנת 2017 של OPI בניצוחן של וושינגטון השחקנית ו-וושינגטון העיר.
שלושה גוונים במהדורה מוגבלת מתווספים בזכותה של קרי לקולקציה הנוכחית, כמובן שאלו בהתאם לאופי דמותה הססגונית: Inside the ISABELLEtway (קרמל) , Kerry Blossom (סגול שזיף עמוק) , Liv in the Gray (אפור כהה) .
בקולקציה 12 גוונים ו- 3 במהדורה מוגבלת שנוספו לה במיוחד בשביל קרי. ההשראה הדומיננטית בקולקציה היא למעשה אפיון של תכונות העיר בצורת צבעים. אל נשכח שהסדרה בה מככבת קרי מתרחשת כל כולה בעיר וושינגטון ולכן הנגיעה של קרי בגוונים, יחד עם העיר – העניקו מרקמים דרמטיים יותר, לצד גוונים קלאסיים ויסודיים. בנוסף גם בולטים לתפארת גוונים מתחכמים ומודרניים המתכתבים עם הדמות שלה ב"סקנדל"- המשדרת עוצמה, נשיות ואיפוק.
לחצו לסרטון על הקולקציה



והמוצר הכייפי בטירוף שאיתו אסיים תרתי משמע של המותג האהוב "כיף" שהשיקו  שמפו ומרכך מסדרת כיף פיות לילדות במהדורה מיוחדת עם דמויות פיות מהאגדות! איזה צבעוניות, איזה כיף עם הפיות והריח פשוט נפלא! האחיינית מיד לקחה את הבקבוקים ולא רצתה להחזיר לי אפילו לצלם אותם..

שמפו / מרכך כיף פיות - לסירוק קל וללא קשרים, שמפו בעל נוסחה ייחודית ועדינה שאינה גורמת לצריבה בעיניים, מכיל תמצית רוזמרין לשמירה על היגיינת השיער, מכיל פרו ויטמין B5 להענקת מראה בריא בוהק, בניחוח חדש ומרענן. 

· מכילים תמציות רוזמרין

· המוצרים מכילים פרו ויטמין B5 להענקת מראה בריא בוהק

· המוצרים מגיעים בעיצובים חווייתיים של דמויות פיות מהאגדות.


קטגוריית הילדים בישראל מגלגלת כ-70 מיליון ₪ בשנה (מכר מצרפי של רשתות המזון והפארם). בקטגוריית הילדים יש חשיבות לעיצוב חווייתי ולניחוח שילדים אוהבים. ב"כיף" זיהו את הפוטנציאל הגלום בקרב קהל היעד והחליטו להציע גם לילדים בגילאי 3 ומעלה פורמולות איכותיות המותאמות במיוחד לעורם העדין.
מוצרי כיף לא נוסו על בעלי חיים

 במחיר השקה כעת : 14.90_ש"ח, לתכולת: 750_מ"ל





נתראה בפוטס הבא
אוהבת רותם


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה