יום שישי, 30 בספטמבר 2016

The smell of a new year


היי לכולכם, מה שלומכם?:)

בהמשך לרוח החג ולכל הפוסטים בתחום, איך אפשר לעבור חג מבלי בישום וניחוחות?! לכן הפוסט היום כולו מוקדש למספר בשמים חדשים שיצאו לשוק לאחרונה ומה דעתי עליהם :)






אתחיל עם בושם שהוא לא הראשון בסדרה ואת האמת את כל הבשמים שהיו אהבתי! הלא הוא הבושם החדש של בריטני ספירס מלכת הפופ שהשיקה את BRITNEY SPEARS™ Privet Show
אני לא יודעת איך להסביר זאת, אבל כל הבישום שלה עד כה הריח מצוין! לא כבד מדי, לא קליל מדי, מחזיק יפה לאורך שעות על העור ומתאים לטווח גילאים רחב! אז במילה אחת - שווה!
למעשה הניחוח החדש בהשראת ההופעה של בריטני , המקום בו היא מרגישה הכי בטוחה וחזקה - הבמה. הבושם מזמין אותנו לחוות חוויה בלי נשכחת יחד עם תשוקה הכי גדולה - את התרוממות הרוח של עמידה על הבמה, הציפייה שלה למסך העולה, ואת המסירות הנדרשת כדי להגיע לפסגה. בנוסף את האהבה של בריטני - הריקוד! 

היי לכולכם, מה שלומכם?:)
בהמשך לרוח החג ולכל הפוסטים בתחום, איך אפשר לעבור חג מבלי בישום וניחוחות?! לכן הפוסט היום כולו מוקדש למספר בשמים חדשים שיצאו לשוק לאחרונה ומה דעתי עליהם :)

הניחוח:  מוסק מזרחי שמורגש והופך לניחוח של שלמות טהורה. הפתיחה הייחודית היא בהשראת אהבתה לריבת חלב, פרחים לבנים וקפה קר, הניחוח הוא זוהר ומודרני שמדגיש את התחכום או פיתוי של בריטני. השילוב הנועז של התווים העסיסיים, עם רמזים פרחוניים נשיים ומשבים אוריינטליים חריפים, מעורר תחושת אושר עד אין קץ.
תו עליון: קפה קר וקרם קצפת, ממכרים, נמהלים תערובת עסיסית של קלמנטינה ונקטרינה ויוצרים ניצוץ ממריץ בפתיחה.
תו הלב: במרכז, כל העושר הקטיפתי של ריבת חלב מפלרטט עם זר פרחים של פרחי התפוז ויסמין סמבק.
תו בסיס: הניחוח מסתיים באור הזרקורים עם תערובת מפתה של אמבר זוהר ומוסק חושני.

הבקבוק: בהשראת אורות הבמה הזוהרים והנוצצים בהופעות של בריטני, עיצוב הבקבוק נוצץ עם היבטי קריסטל מהמם. העיצוב מבטא את הזהב היפה דמוי הפנינה באופן זוהר ואלגנטי, עם מגע עליז של ורוד, הצבע האהוב של בריטני.

לינק לקליפ הנושא של הבושם BRITNEY SPEARS™ Privet Show 


מחיר : 199 ₪ , לתכולת: 100 מ"ל



הבושם הבא אני גם אוהבת מאד והם תמיד מפתיעים אותי מחדש, בגלל שהריחות לא דומים ותמיד יש טוויסט מעניין! אני כמובן מדברת על דונה קארן ניו יורק שהשיקו בושם בניחוח סתווי חדש : DKNY BE TEMPTED . הריח כמו הצבע של הבושם, מתקתק, אדמדם, חזק ונועז. מי שאוהבת בושם שמחזיק להרבה מאד שעות, בושם מתוק להפליא שילווה אותה להרבה שעות עם שיק חורפי מעט זה הבושם עבורה! 
הבקבוק כל כך מיוחד וגורם לפיתוי עם תפוח חדש אדום, בוהק וסקסי מתמיד – הניחוח לוכד את האור הפנימי, הנצנוץ והבוקר שקורנים מתוך העיר – כמו מתוך תכשיט.

התו העליון של הניחוח מבוסס על ניצנים עשירים ומתמוססים של דומדמניות שחורות ואקורד שוש אפל ((devil Liquorice) ואכיל המשתלבים בתווים פרחוניים בעלי מרקם עשיר כגון סיגלית ופרחי תפוז. אקורד של לימון אנרגטי תפוח חמצמץ מוסיף טוויסט משכר. לאחר הציפיה מעוררת התיאבון מגיעה המשיכה המסתורית של הווניל, הפצ'ולי והמור.

ליבו של הבושם הוא סחרחרה דוהרת של נשיות ותשוקה עם תמצית שמן ורדים הנמהלת בקסם הייחודי של סיגלית ובפרחי תפוז עשירים וחושניים.

שמן פצ'ולי אקזוטי מאינדונזיה מתמזג בקסם השמנתי של הווניל ובמסתורין המסקרן של המור לכלל חוויה המאיצה את הדופק.

תווים עליונים: ניצני דומדמניות שחורות, אקורד שוש, אקורד פירות אדומים, לימון
תווי ליבה: תמצית שמן ורדים, סיגליות ופרחי תפוז
תווי סיומת: שמן פצ'ולי מאינדונזיה, וניל, מור

מחירי השקה עד סוף חודש אוקטובר

50 מ"ל – 179 ₪ (מחיר מלא לצרכן 455 ₪)

100 מ"ל – 279 ₪ (מחיר מלא לצרכן 625 ₪)





הבושם הבא שייך למעצב העל הנודע מייקל קורס שהשיק בושם חדש לנשים שכל כולו מסמל תשוקה אינסופית להרפתקאה, רומנטיקה ותגליות MICHAEL KORS WONDERLUST. הבשמים של מייקל קורס גם מאד מפתיעים ומגוונים וכל אחת יכולה למצוא לעצמה ריח שאוהבת מפני שיש כאלה שהם מאד חזקים ודומיננטים ויש כאלה שהם יותר קלילים ופרשיים אבל עדיין מאד חזקים מבחינת עמידות. אני מאד אוהבת את עיצובי אריזות שפשוט מיוחדים והחשיבה עד הפרט הכי קטן וזה פשוט מקסים להניח את הבקבוק על השידה!
ב-Wonderlust,הניחוח החדש שלמייקל קורס לנשים, חושף המעצב התפתחות מדהימה בסגנון ובאופי. הבושם החדש מציע נקודת מבט רעננה על עולם היופי של מייקל קורס, כזה ששואב השראה מהמסע באותה מידה שהוא מושפע מהיעד.

הניחוח - תערובת של פריחות שופעות מתערבבת בתווים מתובלים וטעימים לאנינות פרחונית אוריינטלית. הבושם נפתח ברעננות הברגמוט האיטלקי ובהתפוצצות מגרה של פלפל ורוד מרוכך באנינות מאופקת של חלב שקדים. 

פרחים מוארים מלבלבים מתוך חתימה מרתקת הזוכה לעומק נוסף הודות לתיבול הפרובוקטיבי של דיאנתוס ונגיעת הווניל השקופה של ההליוטרופ. סיומת אקזוטית וקרמית של בנזואין סיאם, סנדלווד סרילנקה ועץ קשמרן משלימה את החיבוק המשכר. 

· תווים עליונים: ברגמוט איטלקי, מנדרינה סיציליאנית, חלב שקדים, פלפל ורוד
· תווים מרכזיים: אבסולוט של יסמין גרנדיפורום, דיאנתוס, אבסולוט של יסמין סמבק והליוטרופ.
· סיומת: עץ קשמרן, בנזואין סיאם, סנדלווד סרי לנקה.

מחיר השקה מיוחד עד סוף חודש אוקטובר

50 מ"ל – 299_₪ (מחיר מלא לצרכן 560 ₪)
100 מ"ל –399_₪ (מחיר מלא לצרכן 670₪)






בושם הבא של בית האופנה TOMMY HILFIGER שהשיק ביחד עם הדוגמנית העל ג'יג'י חדיד את הניחוח החדש בשם THE GIRL  BY TOMMY HILFIGER. למעשה ג'יג'י חדיד תשמש כשגרירה גלובאלית של המותג ולא רק של הבישום. מקור השם של הבושם נובע מTOMMY GIRL הכוונה היא הנערה שמגלמת את רוח המותג , אותה הבחורה שלא מפחדת לנסות דברים חדשים, שסקרנית ומעניינת. ניחוח הבושם נוצר בהשראת האישיות של ג'יג'י חדיד ומשקף את הגישה האופטימית, הביטחון והסגנון המיוחד והלא מתאמץ שלה. 

הבקבוק מאד מגניב  לדעתי! החיתוכים שלו יפים והזוויות ויש בו הרגשה של משהו טהור, נקי וצח עוד לפני שפתחנו את הבקבוק ואכן שפותחים אותו הריח מתאים בול לצורתו של הבקבוק! 
 הריח של הבושם מאד נקי, פרשי וקו מאד מסוים ומפתיע. אני חושבת שהוא מאד מתאים לקיץ ומתאים ליומיום וכייפי ונעים ולא משתלט יותר מדי. הבושם נפתח בפרץ של תווי אגס ירוק, עלי סיגליות ועלי תאנה ירוקים. תווי הליבה מממשיכים ונפתחים עם עלי כותרת קטיפתיים של יסמין ומוגט משיי. ארז וקשמרן עוטפים את הניחוח לקראת הססיומת כמו אצל חדיד.
מחיר השקה עד לסוף חודש ספטמבר
50 מ"ל 149 שח (מחיר מלא לצרכן 379 ש"ח )
100 מ"ל 199 ש"ח ( מחיר מלא לצרכן 510 ש"ח)





ולבושם האחרון של בודי שופ ישראל שבסדרת הילדות- בושם פיית המרשמלו,  אבל היי מי אמר שרק ילדות יכולות להשתמש בו? הריח מתקתק וכייפי להפליא. ניחוח משמח ומרענן. הריח יחסית מחזיק לא רע על העור ואני מאמינה שעל צעירות מחזיק טוב יותר. אני מאד אהבתי את הריח ויחד איתי גם האחיינית שלי שכמובן קיבלה אחד כזה גם ממני והתלהבה! הסדרה של הפיות שיצאה לאחרונה לבודי שופ כל כך מקסימה ומלבבת ולא רק לילדות! אלא גם למבוגרות עם הנפש הצעירה שבנינו :) אני כל כך אוהבת פיות וריח המרשמלו המתקתק כל כך חביב ונעים על העור, כל המוצרים בסדרה בריח זה ואני חושבת שבודי שופ עשו עבודה נפלאה! ובגלל שהבושם בעיקרון מיועד לצעירות הוא היפואלרגני וזה נהדר.

המחיר: 69 שקלים. 






אז מה דעתכם? איזה בושם אתם הכי אהבתם? ספרו לי ותשתפו אותי!
חג שמח אוהבת רותם

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה