יום שישי, 2 בספטמבר 2016

אז מה חדש? חודש אוגוסט

היי כולם מה שלומכם?
הזמן טס והסתיים לו עוד חודש :)
אני לא מאמינה איך ככה הימים והחודשים ככה עפים ורגע מה עם קצת לנוח?
אז אני מאד מקווה שאתם לפחות נחים ולא כמוני עסוקים עד מעל הראש שאני לא מצליחה בקושי לנשום...

הפעם הפוסט מוקדש בעיקר לחידושים בתחום הטיפוח, אך גם ציפורניים וגם איפור :) פוסט כייפי, קליל וכדאי להישאר
אז שנתחיל? :)







קודם כל חברת ניוטרוג'ינה השיקה סדרה בשם Visibly Clear Correct & Perfect
חברה זו אהובה עליי במיוחד, המוצרים איכותיים, טיפוליים ואף פעם לא מאכזבים וכך גם סדרה זו !
הסדרה כוללת תרחיץ קרם יומי וקרם CC מייקאפ רב תכליתי, לכיסוי מושלם ויצירת גוון אחיד, שיפור פגמי עור והפחתת פצעונים. כידוע CC הוא קל יותר ממייקאפ רגיל ומתאים למי שרוצה כיסוי עדין ונושם.
הסדרה החדשה בעלת טכנולוגיית המיקרו קליר שמסייעת בהפחתת פצעונים בעור שלנו שלפעמים שצעירות או יותר מבוגרות סובלות מפצעונים וכל הזמן מכסות אתם עם מייקאפ , העור לא נושם ולכן יש כאלה שזה ישפיע עליהן לרעה ולכן צריך מוצר יותר קליל המאפשר לעור לנשום.

הקרם מייק אפ רב תכליתי - קרם CC - מכסה בקלות ועם קצת חומר אפשר להגיע לכיסוי הפצעונים. בנוסף לרובנו יש פיגמנטציה או אדמומיות על העור ( כמו למשל אצלי זה סיוט, אבל למזלי יש לי נמשים שמטשטשים זאת קצת :) ולכן עם קרם CC זה גוון העור הופך להיות אחיד.  הקרם מגיע בשני גוונים: בינוני ובהיר.

תרחיץ קרם ליום יום - היוצר גוון עור אחיד. מה הכוונה? בגלל שהקרם משלב בתוכו חומצה סליצילית שממריצה את התהליך הטבעי של התחדשויות העור ומנקה אותו בעדינות ובכך נוצר גוון עור אחיד.  התרחיץ מנקה את העור נפלא ויחד עם זאת לא גורם ליובש, הרי ידוע שתמיד אחרי רחיצת הפנים הן מתייבשות וצריך למרוח קרם. אחרי שטיפה עם מוצר זה ההרגשה הזו פחותה אך כמובן צריך למרוח קרם לחות :)

מחיר כל מוצר:  96.10 שקלים (לפעמים יש מבצעים ושווה לעקוב).



מוצר הבא בתחום הטיפוח -קרם יום ליקופן SPF30  של חברת ד"ר פישר שהשיקו חידוש עולמי לטיפול אפקטיבי בקמטים : מילוי ומתיחה של קמטים באופן מיידי, לתוצאות נראות לעין, יחד עם טיפול ומניעת קמטים בטווח הארוך. המוצר הנו קרם פנים, צוואר ומחשוף - כל האזורים האלה חשובים לטיפול ואי אפשר רק למרוח בפנים את הקרם ואני מקווה שאתם יודעים זאת ואם לא אז מעכשיו למרוח בכל האזורים! בנוסף הקרם מתאים לעור רגיל עד מעורב ולכן כולנו יכולות ליהנות ממנו. ההפתעה הגדולה במוצר זה למעשה המוצר שנמצא בפנים, בהתחלה שראיתי את המוצר וזיהיתי עגבנייה - חשבתי שאני לא רואה טוב!!! אבל מסתבר שאכן כך והסדרה מכילה קומפלקס פטנטי 100% טבעי שמקורו בעגבנייה הפועל לנטרול רדיקלים חופשיים ומניעת נזקי סביבה ואקלים.
הקרם גם מעניק הגנה גבוהה , יש בו SPF30 והגנה רחבה מקרינת השמש (UVA&UVB).
בנוסף הוא מסייע במניעת נזק ל- DNA של תאי העור, מעודד ייצור של סיבי הקולגן והאלסטין ומסייע בשמירה על עור מוצק ואלסטי לאורך זמן. אני תמיד בעד שילוב חומרים טבעיים במוצרי קוסמטיקה שלנו ועוד להפך מעודדת זאת ולכן המוצר הפך לפייבוריט אצלי, לוקחת אותו איתי בתיק מפני שהוא נספג מאד מהר ולכן בכל מקום ובכל זמן אפשר למרוח אותו ו(כמובן שהעור נקי וללא איפור ) ובאמת יש תוצאות יפות והעור נראה צעיר יותר :)



מוצרים הבאים של חברת SABON שהשיקו גם קולקציית לקים קייצית הכוללת שישה גוונים מקסימים וגם שמן מזין לציפורניים בשביל חיזוק ועור רך מסביב.

הלקים כבר מוכרים הרבה זמן אצל חברת סבון והם גם ידועים כטובים ועמידים, אך תמיד טוב לגוון בגוונים חדשים והם לדעתי מקסימים במחיר נוח: 
טורקיז (Aqua Energy 257 )
תכלת ( Good Vibe 300)
שקוף (Clear (Moment 22
אדום כתום(You Go Girl 442)  
ורוד (Be-You-Tiful 246)
ואפרסק כתום (Peach It Up 303)

מחיר:29  ₪ , לתכולה: 11 מ"ל



להשלמת מראה ידיים אצילי, סקסי וצעיר מאד חשוב לשמור על עור הציפורניים שלנו! שהיה רך, מסודר ולא מקולף. 
לכן הושק שמן מזין לציפורניים לדעתי הצלחה מסחררת! עד היום השתמשתי רק בשמן של opi והנה יש לו מתחרה חזק ואיכותי שבהחלט נותן פייט אמיתי! קודם כל המוצר נוח לשימוש- הוא בעל אפליקטור שמאד נוח למריחה ולא נוזל החומר לכל העור אלא רק היכן שמורחים אותו. ולאחר התנסות תקופה עם השמן הוא הותיר את עור הקוטיקולה נעים ובריא. הריח שלו נפלא ולא שמנוני מדי ולכן נספג יחסית מהר.
בנוסף השמן קנולה בעל ריכוז גבוה של אומגה 7 החיונית לשמירה על בריאות העור ותקינותו.
שמן זרעי ענבים- מזין את העור לעומק, מכיל ריכוז גבוה של רכיבים מונעי חמצון וויטמין E  המגנים על העור.
חמאת שיאה שידועה שטובה ותמיד מומלצת לשימוש כי היא עשירה בוויטמינים E.F.A, מעניקה לעור את כל המרכיבים החיוניים הנחוצים לו לאיזון מושלם. תמצית גבעולי מגנוליה השומרת על בריאות הציפורן.

מחיר:49  ₪ , לתכולה: 7 מ"ל 



ואיך אפשר בלי שפתיים חושניות ומקסימות בקיץ ואת האמת בכל השנה ובכל העונות :)
חברת קרליין השיקו גוון צבע חדש בסדרת השפתונים העמידים - Color Matt
הצבע הוא פוקסיה ורוד לוהט( מספר 30)  שממש מתאים לחודש אוגוסט החם !
מי שלא מכירה את השפתונים הללו אז חייבת לנסות! אני כתבתי עליהם כבר בעבר ממש שהושקו (קישור לפוסט)
ומאז התאהבתי במרקם, בצבעים ובעמידות.
כיום ישנה פורמולה חדשנית שמקבעת את הפיגמנטים החזקים למשך שעות ארוכות כך שניתן לשתות, לאכול, לדבר ולהתנשק ולשמור על שפתיים מלאות צבע וחן, ללא פחד שהשפתון ירד!
השפתון מאט ומגיע באריזתו המוכרת של גלוס, האפליקטור קטן ונוח למריחה ובאמת מוצר חובה בכל תיק, לשלוף מהתיק בכל מקום שאת נמצאת למרוח ותוך רגע להיראות מיליון דולר :)

כל מי שמעוניינת לדעת מהם כל צבעי הסדרה Color Matt - כוללת 11 גוונים:
20 ניוד ורוד, 21 סגול לבנדר, 22 סגול עז, 23 כתום רענן, 24 אדום מלכותי, 25 אדום עז, 26 חום אדמדם, 27 סגול ערפדי, 28סגול חמים, 29 ניוד בז, 30 פוקסיה לוהט

מחיר מבצע : 59.90 ₪ , לתכולת 7 גרם , (מחיר מלא מומלץ: 109.90 ₪)



ומוצר אחרון שבטח ראיתם את הקמפיין שרץ ברשת של חברת אמיקה, אני בעצמי העליתי תמונה באינסטגרם ובפייסבוק וגאה להשתתף בקמפיין להעצמה נשית!
למעשה הקמפיין יצא כי חברת אמיקה מאמינה בעוצמה נשית, התפתחות אישית ובקול הנשי באמצעות המדיה,
מובילות דעה כגון בלוגריות, יוטיובריות ועד ספורטאיות ונשים בעלות כישורים שונים בתחומים נרחבים.
משמעות שם החברה אמיקה הוא "חברה" בשפה הלטינית, ולכן בתור "החברה הכי טובה של האישה" הם רצו להעביר מסר של קבלה עצמית, להביט בראי ולאהוב את מה שהן רואות, לשדר בטחון, להשמיע את הקול שלנו ולהעלות את המודעות של החוזקה הנשית.
אני קיבלתי את האמירה של דלק אינסופי שמאד מאפיין אותי על המוצר הדגל שלהם- השמפו היבש.
התחברתי לאמירה מפני שאני תמיד במירוץ אחרי הזמן.. תמיד עושה מלא דברים במקביל, עמוסה מאד ושואפת להתקדם בחיים ובעלת חלומות רבים :)
מי שרוצה לראות את הפוסט על ההשקה של המוצר- קישור לפוסט




נתראה בפוסט הבא
אוהבת רותם

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה