יום שני, 12 ביוני 2017

מראות הקיץ של ג'ויה

היי כולם מה שלומכם?
בימים אלה בקיץ השיער שלנו משתגע וצריך להשקיע בו יותר. החום, הלחות והזיעה משפיעים על השיער רק לרעה ולכן צריך לדאוג לו יותר ולהשקיע. השיער אצלי הוא נושא רגיש ואני לא מסוגלת לצאת כאשר השיער שלי לא נראה במיטבו!
לכן בג'ויה חשבו על משהו מעבר ויצרנו עבורנו את מראות הקיץ בסט מלא בצבע, תשוקה, שמחה ואנרגיה שרק רוצה לפרוץ החוצה. הסט נעשה ע"י מיטב המומחים והאנשים הכי כשרוניים בתחום! סטייליסטים, ספרים ואמני איפור. המראות הקיץ מביאים איתם מגוון תסרוקות עדכנייות, מגניבות, צבעוניות, שייקיות ומיוחדות המתאימות לקיץ החם שאנו חווים ממש בימים אלה.

את המותג אני מכירה בערך בשנה וחצי האחרונות וכל הזמן אני מופתעת מהחידושים, מהחשיבה המעמיקה ומתשומת הלב וההשקעה של החברה בנו הלקוחות. ישנם מוצרים בשלל סדרות מסדרה ללא מלחים, סדרה עם שמן מרוקאי, סדרה לגבר ועוד. את מוצרי הסדרה שעד כה ניסיתי מאד אהבתי ואני חושבת שהם מעולים, עם ריח נפלא וטוב בכל סדרה וסדרה, עם מחיר נוח ונמוך למתחרים, שזה גם מאד חשוב, בגלל שכל חברה מקצועית נמכרת במחירים מאד גבוהים ובכך מצמצמת לעצמה את הלקוחות, אבל ג'ויה חושבים עלינו ובאמת מנגישים לנו את המוצרים!!! 

למי שלא מכיר את החברה... 
מעבדות לקוסמטיקה בע"מ, נוסדה בשנת 2000 על-ידי אשר גלאי וצורי לוזון. השניים מגיעים מתוך עולם הקוסמטיקה וחיים את עולם היופי והטיפוח ולכן החליטו להקים את מפעל חייהם העוסק במחקר, ייצור ופיתוח מוצרי קוסמטיקה מקצועיים וברמה גבוהה לשיער, לגוף ולפנים, מתוך רצון ושאיפה למצוינות ויצירת תקדימים בתחום הקוסמטיקה. 

כיום, חברת ג'ויה מעבדות לקוסמטיקה בע"מ היא אחת מהחברות המובילות והבולטות בישראל לפיתוח, ייצור, שיווק, ייבוא, מסחר והפצה בתחום הקוסמטיקה, הטיפוח והיופי. החברה מייצרת מוצרי קוסמטיקה עבור עשרות מותגים מובילים בארץ ובעולם ומספקת ללקוחותיה ולמותגיה מגוון מוצרים מרשים בסוגיו ויכולותיו, תוך עמידה בתקנים וסטנדרטים בינלאומיים מחמירים.

אני אישית מאד אוהבת את הסדרה ללא מלחים שלהם והיא הסדרה הקבועה שאני משתמשת בה. קודם כל זה בריא יותר לכולנו ועוזר נגד נשירה, אבל אני אישית עם החלקה בשיער ולכן זה חשוב עוד יותר בשביל שההחלקה תישאר לאורך זמן.
השלושה מוצרים העיקריים של החברה שאני משתמשת: 
לפני פירוט המוצרים רק אציין שהריח של הסדרה עדין ונעים, הנראות אחרי החפיפה עם המוצרים נראה כאלו עברתי עם פן מעל ואין מישהו אחד שלא נוגע בשיער ולא מחמיא מאד שהוא רך! אני מאד אוהבת שהשיער רך למגע וגם אני שמתי לב שעם המוצרים האלה יש נטייה לפחות "פריז" בשיער, במיוחד בקיץ שתמיד תוקף אותי. 
מסכת הזנה קראטין ללא מלחים לשיער צבוע, יבש, פגום ולאחר החלקה: המסיכה מעניקה שליטה בעיצוב השיער. מחדירה לעומק סיב השיערה חומרי לחות עשירים אשר שומרים על איכותה לאורך זמן ומעניקה לה הגנה, מגע משי וברק.
שמפו מולטי קראטין ללא מלחים לשיער צבוע, יבש, פגום ולאחר החלקה: השמפו מנקה את השיער ביסודיות ובעדינות, מטפח, שומר על בריאות השיערה ועור הקרקפת ומעניק לשיער ברק, גמישות ונפח טבעי.
מרכך שיער מולטי קראטין ללא מלחים לשיער צבוע, יבש, פגום ולאחר החלקה: מכיל קומפלקס רכיבים ייחודי המרכך את סיב השערה ומעניק לה הגנה מפני נזקי אקלים, יובש וטיפולים כימיים. השיער נותר עם מגע משי, זוהר, ברק עשיר ורכות, קל לסירוק וסידור ובעל ניחוח נפלא לאורך זמן.












ניתן להשיג את מוצרי החברה :
באתר אינטרנט
פייסבוק: ג'ויה קולקשיין - Joya Collection
אינסטגרם: joya_collection



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה