יום שבת, 17 ביוני 2017

מותג הספורט UNDER ARMOUR חושף את טכנולוגיית THREADBONE

היי כולם מה שלומכם?
לפני מספר ימים ביקרתי בהשקה של המותג הכי מדהים בעולם הספורט - UNDER ARMOUR אשר חושף את הדור הבא של חדשנות טכנולוגיית THREADBONE. הקולקציה למעשה עם חומרים חדישים ובלי להתאפשר על נוחות.



הקולקציה כוללת ייצור בלעדי של מגוון סוגי בדים חדישים ובלעדיים ל UNDER ARMOUR:
SIRO- דגש על בד זורם ומאוד נעים לגוף, מגע של כותנה עם נידוף זיעה מהיר כמו פוליאסטר.
SEAMLESS- בד בעל גמישות יוצאת-דופן, ללא תפרים, המאפשר תנועה ללא הגבלה וללא חיכוך.
MICROTHREAD- בד קל, נמתח, ללא ליקרה, סיב הבד בצורת סליל מאפשר לבד לנשום ולהתייבש במהירות ומעניק לבד תחושת גמישות ללא צורך בשימוש בחומרים אלסטיים. הבד מכיל 100% פוליאסטר משולב עם סיבי בד MICROTHREAD המעניק נוחות מקסימלית ותחושה נעימה של משי בשילוב כותנה. 


מעצבי המוצר של מותג הספורט המוביל UNDER ARMOUR, כל הזמן חושבים ומנסים רק לפשר את הבדים והטכנולוגיות ומחפשים מציאת פתרונות חדשניים ואופטימלים לספורטאים ומתאמנים, בכדי להקל עליהם בפעילות הספורט ובהשגת היעדים הרצויים.

החידוש האחרון מבית היוצר של מותג הספורט היא טכנולוגיה חדשנית, בלעדית של המותג, מאופיינת בחשיבה מקסימאלית על כל הפרטים, המהווה חדשנות עד רמת סיב הבד.

בנוסף ניתן למצוא בקולקציית הקיץ נעלי ריצה והליכה ולגברים ולנשים בעלי טכנולוגיות ייחודיות, לצד נישת ביגוד ספורטיבית, שבו מגלה החברה חידושים טכנולוגיים ואופנתיים מדי עונה, כמו: טייצים מחטבים, חזיות ספורט, גופיות, שורטים, בגדי אימון לחדרי כושר תיקים ואביזרים ספורטיביים ואופנתיים.


מחירים- גופיות לנשים- 159.9 ש"ח- 149.90 ₪, מידות- xxs-xxl (תלוי בדגם).
חולצות לנשים- 129.90 ₪, מידות- xxs-xxl.
גופיות לגברים- 179.90 ₪- 149.90 ש"ח, מידות- xs-3xl.
חולצות לגברים- 199.90-149.90 ₪, מידות- sm-5xl.
ניתן להשיג בחנויות הדגל של המותג בנמל תל אביב , בקניון TLV , ברשת גט פרו ובחנויות ספורט הנבחרות ברחבי הארץ.



המותג מתרחב בארץ ולאט לאט יפתחו עוד 15 חנויות קונספט יפתחו בפריסה ארצית עד שנת 2020
ולמי שיש סבלנות ולא כמוני שאני רואה ישר קולקציה חדשה אני רצה לחנויות וקונה, אלא יכול לחכות גם יפתחו חנויות אאוטלט.


לדברי רוני גינזבורג מנהלת השיווק של מותג בגדי הספורט UNDER ARMOUR בישראל: "המותג נמצא בתהליך התרחבות מואץ ברחבי העולם ואנו מתכוונים למנף את הצלחת המותג בעולם, כאשר פתיחת חנויות הקונספט הינה חלק מתוכנית הרחבת הרשת והעמקת פעילות UNDER ARMOUR בישראל. פתיחת החנויות בישראל עומדת בסינרגיה לאסטרטגיית החברה בעולם. בנוסף, הצמיחה המהירה של הרשת בישראל נובעת מכך שלמותג קהל לקוחות גדול בישראל, כחלק מתרבות הספורט שמתפתחת וגדלה בארץ. זיהינו ביקוש ודרישה גוברת לחנויות נוספות ואנו נפתח עד סוף 2020 15 חנויות, כאשר השאיפה למקסם במרכזים אסטרטגיים מובילים כדוגמת נמל תל אביב וקניון גינדי, הנהנים מתנועת קונים חזקה. חנויות הקונספט מאפשרות לחברה להציג קולקציה רחבה יותר ומגוונת של נעליים וביגוד ספורט".

אל תשכחו לעשות הרבה ספורט ולשמור על אורח חיים בריא
אוהבת רותם :)

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה