יום שבת, 24 ביוני 2017

מוצר חדש לעיניים של מותג הקוסמטיקה GIGI

היי מה שלומכם?
לפני מספר ימים ביקרתי במשרדי GIGI להשקה שאני אישית ממש חיכיתי אלייה, השקה של מוצרי עיניים היא תמיד מרגשת וחשובה בשבילי כי עד היום אני לא מצאתי את הקרם עיניים שאני אוהבת ושחוזרת אליו תמיד, אלא כל פעם מנסה מוצר חדש ועם אף אחד לא הרגשתי שאני מרוצה!

אבל היי אילו הן כבר חדשות עבר, והחדשות העדכניות שמאז שקיבלתי את הקרם עיניים של GIGI להתנסות אני פשוט מכורה! הקרם מעולה, נספג במהירות ומותיר את העור מסביב לעיניים רך ועדין.
קרם עיניים צריך לדעת לתת מענה להרבה דברים והוא בהחלט עושה זאת! בכלל כל מוצרי החברה הם ברמה גבוהה וטובים, אבל בקרם עיניים פשוט התאהבתי :)


ההשקה היתה בליווי של מיכל שהיא כ-10 מלווה אותם, והיא קומסטיקאית מקצועית ומדהימה! היא הסבירה לנו כל כך הרבה על החומרים ודברים חשובים שאחלוק אתכם גם.



למעשה סדרת הפפטידים המוכרת שכבר לאחרונה הושקה וההסבר מאחוריה.
למעשה מהו פפטיד? זוהי שרשרת של חלבונים שיש לה מטרה לאיבר מטרה.  אילו הם תאים קולגן או תאי גזע ויוצרים שכבת עור או תאי מערכת חיסונית. הקולגן הוא מה שגורם לעור שלנו לראות טוב ועם השנים הוא פוחת, לכן חשוב לשמור על מה שיש ומוצר שמעודד את החידוש שלו זה מבורך !
בקצה שלו יש פולימר, כמו חללית עם כלורלה זוהי אצה . אנרגיית אור שהופכת לאנרגיה כימית זמינה. 
חומצות לקטיות מצויינות לנו לעור כי הם גורמות לניקוי והתחדשות תאים. 
מגיל 40 מתחילה נסיגה באזור העיניים. כהויות בעיניים, שימו לב שגם אנמיה גורמת כהויות מסביב לעיניים.
לכן הסדרה הזו כזו יעילה וטובה ואני יודעת שאני כבר אלך לקנות עוד כמה מוצרים מהסדרה!


שם הסדרה Nutri Peptide    - Smooth & Relax Eye Treatment 

העיניים הן האיבר העיקרי בפנים שמסגיר במבט ראשון את הגיל הפיזי והמצב הנפשי שלנו, לכן הן דורשות טיפול מזין וממוקד המותאם לנתונים הפזיולוגים של אזור העיניים ולתופעת סימני ההזדקנות המוקדמים המופיעים ראשונים ובגיל צעיר.

העור הדק באזור העיניים אינו נתמך על ידי שכבת שומן ואין בו בלוטות חלב כמו בשאר הפנים, לכן, הוא יהיה רגיש יותר לשינויי אקלים, יובש, נזקי קרינה ולפעילות תמידית של טבעת השרירים העוטפת את אזור העיניים ופועלת גם בזמן השינה. עם השנים העור הופך דק יותר, זרימת הדם משתקפת דרכו ויוצרת כהויות סביב העיניים. בנוסף, גם רשת השרירים נחלשת והעור מאבד אלסטיות )במיוחד בעפעפיים העליונות) מתקמט וצונח. קרינת שמש, שאריות איפור ואינסטינקט השיפשוף פוגמים בבריאות העור וגורמים ליובש והופעת קמטים וקמטוטים כבר בשנות העשרים המוקדמות.



הבעיות הקוסמטיות האופייניות לאזור העיניים הן: רפיון עור, עיגולים כהים, נפיחות, יובש מוגבר ו"שקיות". למניעה וטיפול בבעיות אלו נדרש טיפול עיניים נקודתי המשולב בשגרת הטיפולים הקבועה במכון, לצד הקפדה על טיפוח יומיומי בבית לפי המלצות הקוסמטיקאית ובהתאם למצב העור האישי.

טיפול העיניים החדש Smooth & Relax Eye Treatment מסדרת Nutri Peptide של GIGI מעבדות קוסמטיקה אורך כ-45 דקות וכולל ניקוי עמוק של אזור העיניים והסרת כל סוגי הלכלוך. פילינג עדין ולאחריו החדרת חומרים מזינים, עיסוי לימפטי לניקוז נוזלים ומסיכת עיניים חדשנית המרגיעה את העור, משחררת מתח, מעלימה קמטוטי יובש. החומרים הפעילים במסכה מעניקים לעור יכולת להתמודד עם נזקי זמן, סביבה וקרינה זמן רב לאחר תום הטיפול. 


למה ניתן לצפות בתום הטיפול הממוקד באזור העיניים?
מיד בתום הטיפול אזור העיניים נראה קורן ומלא אנרגיה, סימני גיל אופייניים וקמטים פוחתים באופן משמעותי ונראה לעין. גוון העור בהיר יותר ומקרין רעננות והפנים מקבלות מראה חיוני וצעיר יותר למראה.
את הטיפול הממוקד מומלץ לבצע בכל ביקור בקליניקה, או פעם בחודש במקרים מיוחדים של עייפות וסימני גיל בולטים. מומלץ להעצים את תוצאות הטיפול המקצועי על ידי טיפוח אישי ממוקד לאחר איבחון של הקוסמטיקאית.

אז אל תשכחו ללכת לקוסמטיקאית ולאפל בעור הפנים ובמיוחד בעור מסביב לעיניים
אוהבת רותם:)

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה