יום שני, 26 ביוני 2017

פיקדון "סברס" של בנק מזרחי טפחות

לפעמים צריך לדעת איך להשקיע את הכסף שלנו.. והפעם חדש מסדרת הפירות של מזרחי טפחות:

פיקדון "סברס" – פיקדון עסיסי במהדורה מיוחדת לקיץ המבטיח ריביות אטרקטיביות מצפה לקבל יותר מההשקעה שלך, אבל לא רוצה לקחת סיכון מיותר? בנק מזרחי-טפחות מציע בימים אלה פיקדון להשקעה בטוחה וודאית ללא סיכון, בריבית אטרקטיבית ביותר למתמידים, ההולכת וגדלה בכל שנת פיקדון.

למשל - התמדת 7 שנים? תקבל ריבית של 2.4% לכל שנת פיקדון, ובסה"כ 18% לכל התקופה.

פיקדון סברס במהדורת קיץ מיוחדת, הינו פיקדון חדש ואטרקטיבי, המעניק ריבית שהולכת ועולה וידועה מראש למתמידים עד סוף תקופת הפיקדון. כמו כן יכול הלקוח למשוך כסף לכל מטרה או צורך בהתראה של 35 יום מראש. המוצר מוצע ללקוחות כל הבנקים, גם למי שאין חשבון במזרחי טפחות. על-פי נתוני בנק ישראל, בשנה האחרונה נשבר שיא של העשור האחרון בהשקעה בפיקדונות. הציבור, שנרתע מהשקעות מסוכנות, הפקיד למעלה מ-50% מנכסיו בפיקדונות ובמזומן. הפיקדון החדש של מזרחי-טפחות נותן מענה ללקוחות מתמידים, עם אפשרות למשיכת הכספים לפי צורך וברווח.

התכנית החדשה מאפשרת ללקוחות לחסוך למשך שבע, עשר או חמש-עשרה שנה בריביות אטרקטיביות וידיעות מראש ביחס לריבית המשק, תוך מתן ריביות טובות גם בעת המשיכה המוקדמת, בהתאם למועד בו בחר הלקוח למשוך את הכסף. לדוגמא, המפקידים ל-15 שנה, ייהנו מריבית של 4.3% לכל שנת פיקדון, ובסה"כ 88% לכל התקופה. הפיקדון יוצע בריביות המבצע עד לתאריך 1.7.17.

בתקופה זו, אנשים רבים מחפשים אחר אפשרויות חיסכון טובות. עיקרון הוודאות מהותי עבורם. הפיקדון החדש הינו הזדמנות עבור הלקוחות המעוניינים להרוויח ועדיין לשמור על גמישות גבוהה בנזילות הכסף לכל צורך שירצו. הפיקדון זמין כאמור ללקוחות כל הבנקים בישראל, שיכולים להצטרף גם בלי העברת כל חשבון העו"ש שלהם.

סכום מינימאלי להפקדה: 50,000 ₪.

הבנק רשאי לשנות את התנאים בכל עת וללא הודעה מוקדמת. פרטי ההצעה המחייבים הינם בהתאם לתנאי הפיקדונות ובכפוף אליהם. מס ינוכה כחוק.
למידע נוסף, ניתן לפנות לסניפי הבנק או לבנקאי השקעות בטלפון ב - 8860* להשקעות



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה