יום שישי, 9 ביוני 2017

פינוקים לגבר

היי כולם מה שלומכם?
הפעם אני  בפוסט מפנק לגברים, הרי מי לא אוהבת גבר מטופח, מסודר ומריח בניחוח משכר? ידוע כי גם בשנים האחרונות חל שינוי משמעותי ביחס של הגברים לתחום הטיפוח ומודעות הגוף והשינוי הזה מבורך! ישנם מספר מוצרים חדשים ומומלצים ששווה להכיר ולהכיר לגבר שבסביבה.



אתחיל עם ד"ר פישר שהשיקו את אולטרסול MEN.בסדרה שני תכשירים להגנה גבוהה ורחבה מהשמש: קרם פנים במרקם קרם ג'ל נעים בתוספת רכיבים להרגעת העור ותרסיס שקוף הנספג במהירות בתוספת רכיב ייעודי למניעת ריחות גוף וזיעה.
התכשירים הינם בעלי מקדם הגנה SPF50 בריח גברי ומרענן, היפואלרגנים,sensitive - נבדקו לעור רגיש בקרב גברים, עמידים במים ובעלי הגנה משולשת:
1.הגנה מפני קרינת UVA ו- UVB וסיוע בהגנה מפני קרינת IR.
2.הגנה מפני נזקי אקלים, סביבה ומניעת רדיקלים חופשיים בעזרת קומפלקס אנטי אוקסידנטים ייחודי המשלב ויטמין E ותה ירוק.
3.הגנה מפני ריחות גוף וזיעה, הרגעת העור ומניעת גירויים.

חשיפה מוגברת לשמש גורמת לנזקים מידיים כמו אדמומיות, כוויות שמש ושלפוחיות. כמו כן, קיימים נזקים בריאותיים לטווח הארוך, כדוגמת הופעתם של נגעים קדם סרטניים, העלאת הסיכון להתפתחות מלנומה ודיכוי המערכת החיסונית. במחקר שנעשה בשנים האחרונות נמצא כי שהייה ממושכת בשמש לצורך שיזוף היא הסיבה המרכזית לשכיחות הגבוהה של מלנומה. עוד נמצא כי חלה עלייה בשיעורי התחלואה במלנומה בקרב גברים וכן מגיל ארבעים ומעלה אחוז הגברים החולים במלנומה גדול מנשים. בנוסף לנזקי בריאות, יש לקחת בחשבון גם את השפעת השמש על מראה העור: הזדקנות מוקדמת של העור הבאה לידי ביטוי גם בקמטים, קמטוטים, כתמים, פגיעה בגמישות העור, רפיון עור, יובש, חספוס, מראה חסר ברק וגוון לא אחיד.



בסדרה שני תכשירים:

אולטרסול MEN - קרם פנים במרקם קרם ג'ל ייחודי נעים למריחה ונספג בקלות, בתוספת תמציות צמח ההממליס ואלוורה המסייעות בהרגעת העור ומניעת גירויים. ניתן לשימוש לאחר גילוח ומעניק תחושת רעננות לעור. תכולה: 75 מ"ל, מחיר השקה: 39.90 ₪.

אולטרסול MEN - תרסיס רציף שקוף המיוצר בטכנולוגיה PURE SPRAY הייחודית המאפשרת התזה רציפה ללא גז, המעניקה 25% יותר ספריי הגנה והתזה אפקטיבית, נוחה ובטוחה יותר בכל זווית. התרסיס אינו שומני, מעניק תחושת רעננות לעור ומסייע במניעת ריחות גוף וזיעה. תכולה: 200 מ"ל, מחיר השקה: 49.90 ₪.


מוצר הבא שייך לסדרת פינוק MEN מבית יוניליוור שהרחיבה את הסדרה והשיקה פינוק לגבר למניעת קשקשים.
פינוק זכה לאחרונה עם סדרת פינוק MEN במוצר השנה בקטגוריית יופי וטיפוח לשנת 2017 וכעת ממשיך להתרחב בעולם הטיפוח הגברי ומשיק מוצר חדש לסדרת פינוק MEN - פינוק לגבר למניעת קשקשים בתוספת מנטול.

שמפו פינוק לגבר החדש למניעת קשקשים המכיל מנטול, מעניק תחושת רעננות ומטפח את עור הקרקפת והשיער. שימוש קבוע בשמפו פינוק לגבר למניעת קשקשים מונע את חזרת הקשקשים ומותיר את השיער נקי בניחוח נפלא. הנוסחה העשירה המותאמת לגברים, מעניקה לשיער רכות, מראה בריא וניחוח גברי כובש.
סדרת המוצרים הראשונה של פינוק MEN אשר זכתה במוצר השנה, שילבה מוצרי פינוק לגוף ופינוק לשיער ופינוק 3 ב 1 וזכתה להצלחה רבה בעקבות הנוחות של המוצר, איכותו והניחוח המוכר והאהוב של מוצרי פינוק.



הבא הוא מותג הטיפוח crema men עם תרחיץ ג'ל לפנים לניקוי עור הפנים וריכוך הזיפים. זהו למעשה ג'ל מרענן לניקוי עור הפנים המסיר בעדינות לכלוך שומן וערפיח. מועשר בויטמין E המעניק לחות ומרגיע רגישות. אינו מייבש, מרכך זיפים לפני גילוח ומתאים לשימוש יומיומי. מותג הטיפוח לגבר crema men מציע גם סדרת דאודורנטים לגבר הכוללת דאודורנט ג'ל, דאודורנט ספריי ודאודורנט סטיק, שמפו וג'ל רחצה 2in1, ג'ל גילוח, ג'ל לאחר גילוח, תרחיץ לפנים, קרם ידיים, קרם רגלים ועוד.


ומוצר אחרון שייך לבית טיטניום המוביל את קטגוריית דאודורנט הספריי לגברים בישראל המשיק את דאודורנט ספריי TITANIUM BLUE, העוטף אותך בניחוח רענן למשך שעות ארוכות, מעניק לך ביטחון ומלווה אותך בכל אתגר אשר תבחר. הניחוח של טיטניום בלו משלב ניחוח הדרים ועצים אציליים, דבר היוצר ניחוח מרענן ומיוחד, המלווה לשעות ארוכות.
סדרת דאודורנט הספרי של המותג טיטניום שומרת בעקביות על מיקומה המכובד בראש טבלת המכירות בקטגוריית דאודורנט הספריי בפער ניכר מהמקום השני.


אז אני בעד לקנות ולפנק את הגבר ושיהיה מטופח ומסוקס :)

אוהבת רותם

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה