יום ראשון, 18 ביוני 2017

טיפול פנים עם GUINOT Paris

היי כולם, מה שלומכם?
לפני שבועיים ביום הולדת שלי קבעתי לי תור לפינוק מדהים לעור הפנים שלי אצל כרמי קוסמטיקה בעיר רחובות.
הטיפול מבית חברת הקוסמטיקה GUINOT והוא נקרא HYDRADERM CELLULAR ENERGY.
למעשה זהו המכשור המתקדם ביותר בתחום הטיפוח והקוסמטיקה לטיפולים עדינים לעור לעומת כל מיני טיפוליים פולשניים או ניתוחים למיניהם. אפשר לבצע עם המכשיר טיפול אנטי-אייגינג ברמה גבוהה ושיפור נראות העור ללא כאב, ללא ניתוח או מחטים במהירות ובקלות. 

הטיפול מאד מתאים לנשים שיש התחלה של סממני הזדקנות העור או קמטים והן לא מעוניינות בבוטוקס או ניתוחים.
או מתאים למי אפילו לנערות צעירות שיש להן עור הזקוק ללחות כמו עור יבש או לפני אירוע כמו חתונה לתת בוסט של לחות ולייצר נראות של עור קורן, בריא ונוצץ. מאד שמחתי שיכולתי ללכת ולהתנסות במכשור ואני כאן בשביל לשתף אתכן בחוויה של הטיפול ובחוויה של המקום שאירח אותי. 


כשהגעתי למכון של כרמי בן שטרית התקבלתי בחיוך רחב. המכון שלה כל כך מסודר, נקי ומיוחד שכיף לשהות בו. רואים את ההשקעה והחשיבה שעיצבה את המקום ואת האהבה שלה לתחום ולאנשים. במכון של כרמי יש מגוון טיפולים במגוון מכשירים כגון טיפול באקנה, טיפול בצלוליט, טיפולי פנים ואנטי-אייגינג שטיפול זה עם המכשיר של GUINOT Paris.
כרמי מאד מקצועית וקוסמטיקאית מומחית. הסיפור חיים שלה מאד מעניין ומרגש, כרמי התחילה ללמוד ולעבוד בתחום לפני 25 שנה ומגיל קטן אהבה את תחום היופי. בהתחלה עבדה בבית שלה בחדר קטן ולאחר כמה שנים הבינה שהיא רוצה להתרחב ולפתוח מכון ייעודי לכך. מול קניון רחובות באזור מרכזי נמצא המכון והוא נקנה לפני כ-20 שנה, כרמי ביצעה בו שיפוץ נרחב והתאימה אותו לצרכיה והקימה מכון מרשים עם 7 חדרים לטיפולים המגוונים, חדר מקלחת למטופלות שיוכלו להרגיש בבית והמרפסת נוי המשגעת שרק בא לשבת ולשהות בה כל היום! הכל עם פסלים, צמחייה ומאד פסטורלי ונעים שגם ישנם כמה חדרי טיפולים שקופים שאת מרגישה חלק מהטבע בזמן הטיפול וההרגשה מרגיעה ונעימה. 

קרדיט לצילום: כרמי קוסמטיקה

לפני תחילת הטיפול כרמי קצת סיפרה לי עליו והסבירה לי את סגולות המכשיר. כמו שציינתי המכשיר מתאים למי שמעוניינת להחיות את העור מפני שהוא יבש וזקוק ללחות, או לפני אירוע חשוב לתת בוסט של לחות. כמו כן טיפול האנטי-אייגינג לנשים שלא מעוניינות בניתוחים למיניהם. הפתעה נוספת שהמכשיר יכול לבצע זוהי פעולה של ליפטינג ומתיחה של עור הפנים. למעשה המכשיר גורם לשרירי הפנים לנוע ולעבוד וגורם למתיחה הזו, למשל אפשר לטפל בעזרתו בסימני התחלה של עפעפיים נפולות או סנטר כפול ויכול לתת שיפור בנראות מדהימה לאחר בערך 5-6 טיפולים. 

הטיפולים הינם:
1. The Hydradermie Cellular Youth- טיפול אנטי אייג'ינג לכל גיל וכל סוג עור ע"י הזרמת אנרגיה לתאים והחדרת חומרים פעילים לפי מצב העור ויעדי היופי של כל לקוח/ה.
משך הטיפול כשעה. (מחיר מומלץ: 500 ₪)
2. The Hydradermie Lift Treatment – טיפול אנטי אייג'ינג למיצוק ומתיחת תווי הפנים ע"י חיזוק טונוס השריר.
משך הטיפול כשעה. (מחיר מומלץ: 500 ₪)
3. The Hydradermie Cellular youth Lift Treatment – טיפול משולב להחייאת העור, למיצוק ומתיחה של תווי הפנים, להפחתת קמטים ולזוהר מיידי.
משך הטיפול כשעה וחצי. (מחיר מומלץ : 800 ₪)
4. Eye Logic - טיפול אנטי אייג'ינג לעיניים, למיצוק, הפחתת קמטים, נפיחויות ועיגולים כהים.
משך הטיפול כ- 45 דקות. (מחיר מומלץ: 325 ₪)

הסוד במכשיר ובהצלחתו משולבים בכמה דברים, אחד מכשיר איכותי ומתחוזק היטב שאין להרבה קוסמטיקאיות בארץ, שנית שהמטפלת תהיה מקצועית ומומחית כמו כרמי והעובדות שלה במכון. ולבסוף החומרים שאיתם משתמשים שהם כל מיני קרמים המותאמים למכשיר לפי סוג עור וטיפול. חייב את המוצרים של GUINOT Paris ולא מוצרים אחרים בשביל אפקטיביות מלאה ובגלל שכרמי כל כך מקצועית ופדנטית כמובן שאצלה יש הכל! 


לאחר הטיפול ההפתעה האחרונה מגיעה ואת לא ישר מתלבשת ויוצאת מהחדר והלקוחה הבאה מגיעה, אלא האכפתיות והאהבה של כרמי ממשיכים והיא מפנקת בכוס יוגורט מפנקת. נותנים לך את הכמה דקות להתפנק ולנוח ולהוציא אותך החוצה לאחר הטיפול עם טעם מתוק תרתי משמע. לא רק עם טיפול מדהים עם תוצאות נהדרות אלא גם עם פינוק והרגשה של בית לכל אורך השהייה במכון. כשיצאתי מהטיפול עור הפנים שלי זהר וקרן. היה מלא בלחות ומאד נעים וההרגשה גם אחרי שבועיים הרגשה נהדרת ונראות אחרת וטובה לעור הפנים שלי. עור הפנים שלי יבש ומט ולרוב לא נראה במיטבו, עם הטיפול כל הטוב בעור יצא החוצה ובולט ונראה גם צעיר יותר.

הטיפול עם GUINOT Paris משלב כמה טכנולוגיות לתוצאות אנטי אייגי'נג מרשימות שאין בשוק כיום. 
הראשונה והמהפכנית ביותר היא היוניזציה הדינמית. ידוע כי אחר התהליכים העיקריים המשפעים על הזדקנות העור היא הירידה בהזרמת האנרגיה לתאים - ATP. עם השנים שאנחנו מתבגרות הכמות פוחתת והנראות של העור משתנה. העור נראה עייף, כהה יותר ונופל. לראשונה בעולם בזכות הטכנולוגיה והיוניזציה הדינמית השינוי קורה ואפשר להזרים ולחדש אותה לתוך התאים ובכך הם פועלים כמו תאים צעירים שלא מזדקנים ולכן העור שלנו לא נפגע או עור שכבר פגוע הנראות שלו תשתפר בצורה משמעותית. 
בנוסף היוניזציה הדינמית מחדירה לעומק העור כל מיני חומרים פעילים ייחודים מתקדמים כמו חומצה היאלורונית , ויטמינים, פפטיים ועוד. אשר מגיעים בסרומים ב-8 גרסאות שונות ומאפשרים טיפול ממוקד לכל לקוח לפי צרכיו ויעדי היופי שלו.
אלקטרודה תרמית ייחודית המגיעה ל 47 מעלות על מנת לעודד יצור של סיבי קולגן ואלסטין ברקמות לתוצאות של מיצוק מרשימות. בנוסף פעולת החימום ממריצה חילוף חומרים בתאים וכתוצאה מכך מגיע יותר חמצן לתאים, ומסלק רעלים ופסולת. פעולת ניקוז לימפטי לסילוק רעלים ופסולת ולבסוף הטיפול מאפשר להפעיל ולהגביר את נפח שרירי הפנים כמו במכון כושר האחראים על המראה המתוח של תווי הפנים.
הסוד הגדול הוא בשילוב של כל הטכנולוגיות בטיפול אחד המאפר לנו לתת לכל מטופלת טיפול אישי ביותר ותוצאות מרשימות ב-50 דקות בלבד וכמובן התוצאות נעשות ברורות יותר מטיפול לטיפול .




למה ניתן לצפות בתום טיפול הידרדרם סלולר אנרגי ?
מיד בתום הטיפול העור נראה קורן ומלא אנרגיה , סימני הגיל הבולטים , קמטים קמטוטים מופחתים משמעותית , גוון העור בהיר יותר ורענן, כתמי פיגמנטציה מופחתים ובנוסך תווי הפנים מורמים באפקט מיני ליפט מרשים!
מומלצת סדרה של טיפולים לפי המלצת הקוסמטיקאית וטיפול פעם בחודש לשמירה על התוצאות.

ממליצה להגיע לכרמי ולבצע את אחד מהטיפולים המפנקים של GUINOT Paris וכבר על הדרך להתפנק בעוד שירותים נוספים שכרמי מעניקה. לאתר של כרמי לחצו כאן 

אוהבת רותם 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה