יום חמישי, 29 ביוני 2017

אז מה חדש? חודש יוני

היי מה שלומכם?
הפעם אני עם מלא חידושים מהממים ומיוחדים שהיו במהלך החודש יוני! אילו הם מוצרים של חברות אהובות עליי מאד וגם עליכם- אני בטוחה! :) החידושים הפעם מתמקדים בטיפוח, אם מדובר על טיפוח הפנים, טיפוח השיער, דאודורנט שחשוב לימי הקיץ החמים שיגיעו אלינו במהרה ( ואת האמת כבר אפשר להרגיש אותם) ושמירה על העור מהשמש החזקה.



אתחיל עם סדרת טיפוח פורצת דרך העשירה במינרלים פעילים מים המלח של חברת AHAVA. ביקרתי בהשקה מהממת ביופייה של החברה והרצאה מעניינת על כל המאחורי הקלעים והחשיבה על הסדרה. למעשה בסדרה קיימים 4 מוצרים עם OsmoGuard™, שזהו פטנט הבלעדי ל-AHAVA. הסדרה פותחה במטרה להגן על העור מפני נזקי הזיהום האורבני המאתגרים אותו מידי יום, להמריץ עור עייף ולטעון אותו באנרגיה, ולהעניק לעור חיוניות וזוהר בזמן אמת.

היום אנחנו עם עולם שכל כך מזהם סביבתית והעור שלנו נפגע מכך. העור מראה סימני עייפות, גוון עור עמום וחסר זוהר 
ומי מאיתנו לא רוצה עור זוהר, קורן ויפה? השמש וגורמי לחץ סביבתיים מחלישים את ההגנות של העור גורמים לתאים לאבד את היכולת שלהם לייצר אנרגיה, ולהאט את תהליך ההתחדשות שלהם.
זיהום אויר משמעו חדירה של מזהמים לסביבת המחייה הטבעית שלנו. זהו מצב כולל שבו לאוויר נוספים חומרים כימיים וביולוגיים שאינם נכללים בהרכבו הטבעי, ושחומרים אלה תוקפים את העור, פוגעים בבריאות, מייצרים רדיקלים חופשיים, גורמים לדלקות, אלרגיות, ונזק ל-DNA התאי. מתקפות רבות, יותר ממה שהעור יכול לשאת.


לכן AHAVA  מצאו עבורנו את הפתרון! הפטנט המשמש כמגן ביולוגי פעיל של העור מפני זיהום עירוני וסביבתי, עשן, חלקיקי פיח, אובך, מזהמים, אבק, לכלוך, אוזון ומזיקים התוקפים את העור ומשווים לו מראה עמום, חסר זוהר ומבוגר מכפי גילו. לעור הזקוק לאנרגיה וטעינה מחודשת של זוהר, הנוסחה המתקדמת של Mineral Radiance מכילה את רכיב ה-™OsmoGuard המוגן בפטנט, שילוב תמצית ה- Osmoter™ הבלעדית ל-AHAVA עם המרכיב הפעיל PolluStop™, להגנה מוגברת של העור מפני נזקי זיהום האוויר. הנוסחה פועלת בהרמוניה עם העור כדי לשפר את מראהו ותפקודו – משקמת אותו עם אנרגיה חיונית למראה זוהר ובריא.שילוב בין הרכיבים הפעילים הבלעדיים Osmoter TM ו-PolluStop TM (ביוסכריד Gum-4), הפועל כ"מגן אורבני" בין הסביבה לבין העור ומגן עליו מפני 3 סוגים של סטרס שמקורו מזיהום: אטמוספרי, UV, אורבני.

המוצרים בסדרת Mineral Radianceמעניקים לעור הזקוק לכך תמריץ של אנרגיה וזוהר, עם נוסחה המספקת הגנה מפני גורמי זיהום מזיקים דוגמת ערפיח, עשן וחלקיקים מזיקים נוספים הנישאים באוויר, הידועים כגורמים להזדקנות מוקדמת של העור.

תמצית בוטנית המופקת משעוות חוחובה (Simmondsia chinensis) ומתמציות שמן זית (europaea Olea). היעילות יוצאת הדופן שלSignaline S™ נובעת מההרכב המקורי הליפופילי שלה. Signaline S™ הוכחה כממריצה את האנרגיה בתאי עור אנושיים (בבדיקות אין-ויטרו), כמאיצת אנזימי איתות וכמעודדת התחדשות של האפידרמיס ושל העור.
בשילוב עם Osmoter™, תמצית ה- Signaline S™ מרגיעה את העור ומפחיתה גירוי הנגרם על ידי מזהמים.

Venuceane™ מנקה רעלים עוצמתי המדמה את ההגנה הטבעית של העור מפני נזקי השמש. Venuceane™ הוא דור חדש של הגנה רחבה, פעילה מפני קרינת השמש. (מרכיב זה קיים מסכה ובקרם לילה).


הסדרה כוללת ג'ל ניקוי מינרלי ממריץ זוהר 100 מ"ל Mineral Radiance Cleansing Gel תכשיר ניקוי נטול שומן ונטול סולפט המטהר את העור ומנטרל בעדינות גורמי גירוי חיצוניים, לעור זוהר, רגוע ורענן. מועשר ב- OsmoGuard™, מגן על העור מפני זיהום אורבני. מכיל שמן חוחובה ו-Signaline S™, הממריץ את העור בזמן הניקוי –
מנקה את העור ביסודיות ואינו מותיר דבר מלבד ניצוץ של זוהר רענן. (מחיר: 90 ש"ח)

מסכת DETOX בוץ מינרלית 100 מ"ל Instant Detox Mud Mask לניקוי רעלים. פתרון אנטי-זיהום מיידי. מועשר ב- OsmoGuard™, טיפול עשיר במינרלים זה עם בוץ מים המלח מחזק את העור מפני זיהום אורבני. בתוך 2 דקות בלבד,Instant Detox Mud Mask מרככת, מטהרת ומרגיעה את העור, מעדנת קמטים ומגנה על הרעננות הזוהר של העור. מכילה Venuceane™, המגביר את פעילות הטיהור הטבעית של העור. (מחיר: 139 ש"ח)

קרם יום ממריץ זוהר SPF15 100 מ"ל Energizing Day Cream UVA/UVB/IR ללחות והגנה על העור הממריץ היומי של העור. קרם ממריץ זה משקם את הזוהר של העור ומחדיר לו אנרגיה. Osmoter™ ו- Signaline S™ המוגנים בפטנט של AHAVA, בנוסף למינרלים פעילים, פועלים באופן מתואם כדי להגביר את האנרגיה של תאי העור, להמריץ זוהר ולהעניק לעור רוגע ובריאות. מועשר ב- OsmoGuard™, הוא מגן על העור מפני זיהום, קרינה אולטרה-סגולה ואינפרא אדומה. (מחיר: 239 ש"ח)

קרם לילה להפגת מתחים 50 מ"ל Overnight De-Stressing Cream המחדש הנעורים הלילי של העור. קרם מרגיע זה מחדיר לעור תמריץ של לחות ואנרגיה מזינה, לשנת לילה נפלאה. מועשר ב- OsmoGuardTM, הוא מסייע לתקן נזקים ולהרגיע את העור מפני מתח וזיהום יומיומי העלולים לגרום להזדקנות מוקדמת. מכיל VenuceaneTM, מרכיב מגן רב עוצמה הפועל בשינה, ומעניק לעור את המנוחה והרוגע לו הוא זקוק. (מחיר: 249 ש"ח)


המוצר הבא שייך למותג הטיפוח היוקרתי Promise שהשיק לרגל הקיץ מוצר מעולה ומיוחד, המרענן הרשמי של הקוסמטיקה Ultimate Hyaluronic Moisturizer שזהו קרם לחות אקספרס עם תשלובת Hydra-Point מבוססת חומצה היאלרונית, אשר פותחה במיוחד למניעת מצבי יובש ואובדן לחות. ביקרתי בהשקה מעלפת וסגלגלה אשר הכרתי את הרקע של המותג ואת כל הנפשות הפועלות מאחורי המותג. 


מי שלא מכיר למעשה המותג Promise הוקם על ידי אסף דקל, מומחה בפיתוח מוצרי קוסמטיקה רב תועלתיים. דקל, בנו של צבי דקל מייסד חברת הקוסמטיקה המקצועית הבינלאומית HL, גדל במעבדת קוסמטיקה ונחשף לפיתוח ולייצור תכשירים עבור קוסמטיקאיות ורופאים. כל מוצרי הטיפוח של Promise מבוססי טכנולוגיה חדשנית ומתקדמת, המשלבת חומרי גלם איכותיים ורכיבים פעילים, בריכוזים גבוהים במיוחד. המוצרים של Promise, מצטיינים במרקמים ייחודיים ומענגים. 


בהמשך לזיהום סביבתי וכל שינויי מזג האוויר שהעולם חווה וההתחממות הגלובלית. החשיפה לשמש משנה לשנה גוברת, סטרס ומחסור בשינה הם גורמים לנו להתייבשות עור הפנים. קצב החיים האינטנסיבי לא מותיר לנו זמן לשגרת טיפוח ארוכה ונינוחה, אלא אנחנו צריכים מספר מוצרים מצומצם עם אפקט הכי אפקטיבי ומועיל.   

הקרם לחות אקספרס החדש של Promise מבוסס על תשלובת Hydra-Point אשר פותחה במיוחד למניעת מצבי יובש ואובדן לחות. תשלובת זו מאפשרת החדרת לחות אל עומק העור בזכות היותה מבוססת על ריכוז גבוה של חומצה היאלרונית, יחד עם תרכובת סוכרים ייחודית, אשר פיתוחה מוגן בפטנט ואשר מעלה את רמת הלחות והנפח באפידרמיס עד 72 שעות. הקרם מעניק קו הגנה כפול, אשר סופח את הלחות מבחוץ ובו זמנית לוכד אותה בפנים. מריחה של הקרם מצמצמת עומק קמטים וקמטוטים, מרגיעה ומרככת את העור ומעניקה לחות ורעננות לאורך זמן. 

 
הקרם לחות מגיע במיכל Air Less, נוח לאריזה ומתאים לנסיעות. המיכל עם משאבה ואריזת ואקום, המונעת מהאוויר לחדור פנימה ושומרת על איכות הקרם. הקרם משווק במארז מעוצב ויוקרתי, הכולל קרם לחות 50 מ"ל, דוגמית קרם לחות בשפופרת (4 מ"ל) לצורך התנסות ראשונית במוצר. בנוסף, מתנה אישית בכל מארז לחוויית קניה ייחודית שזהו נר סגול מקסים ובריח נפלא. 

הגאונות שלתת מוצר מוקטן לניסיון לפני שפותחים מוצר בגודל מלא ולא בהכרח יתאים, זה פשוט מחשבה נטו ללקוח ולדעתי באמת רעיון נפלא!! כמה פעמים אנחנו מוצאות את עצמינו עם מוצרים לא מתאימים שנזרקים?! הרבה... לכן כאן אפשר לנסות את המוצר המוקטן ואז להחליט אם הוא מתאים לנו ואם לא אז ישנה ההאפשרות להשיב את המוצר ללא מאמץ באמצעות גלויית הגוביינא.
את כל מוצרי Promise ניתן לרכוש אונליין, ישירות מהיצרן לצרכן, ללא פערי תיווך ובאמצעות שליח VIP בחינם עד 
לינק לרכישה אונליין (מחיר השקה 228 ₪ ל- 50 מ"ל) ל- 3 חודשים, עד סוף אוגוסט 2017. 
בנוסף תוכלו להתרשם מהסרום גם של החברה בפוסט שכתבתי ליום האישה, לקישור לכתבה לחצו כאן




נעבור למוצר חובה לשיער, ממותג טיפוח השיער הבינלאומי TONI&GUY מבית יוניליוור מציע במהדורה מוגבלת קרם למראה מלא נפח. מוצרי החברה ידועים כמקצועיים, איכותיים ובריאים לשיער שלנו. לכל עיצוב, לכל תסרוקת יש להם פתרון והכי חשוב לימי קיץ אלה שהשיער מלא פריז ונראה לא טוב הקרם פותר את הבעיה ובקלות ובכמה דקות השיער נראה נפלא ועם לוק משגע. 
הקרם חדש (Party Ready Volume Lotion) מעניק לשיער מראה מלא נפח וברק, ליצירת לוק מלא רושם ונוכחות. TONI&GUY הוא מותג שחרט על דגלו את החיבור בין שיער לאופנה. כחלק מראייה זו, נוצר הקרם : בהשראת מסלולי תצוגות האופנה בלונדון ומסיבות האפטר פארטי הנוצצות שאחריהן. 


TONI&GUY מציע מגוון רחב של מוצרים מקצועיים ואיכותיים לטיפול בשיער, המותאמים לסוג השיער ומסייעים לקבלת המראה הרצוי. המותג פועל מאחורי הקלעים של תצוגות האופנה בלונדון ונותן החסות הראשית לשבוע האופנה בלונדון מזה למעלה מעשור .
קולקציית מוצרי הטיפוח והעיצוב של TONI&GUY מציע מגוון רחב של מוצרים מקצועיים ואיכותיים לטיפול בשיער, המותאמים לכל סוגי השיער.


עוד מוצר חובה בקיץ החם שיגיע ואני בטוחה שיהיה חם מתמיד, שייך למותג הטיפוח crèma שהשיק בימים אלה את סדרת דאודורנטים חדשה לנשים להגנה מוגברת בעת פעילות ספורטיבית 48 שעות של הגנה.
בקיץ כמה שלא כיף ורוצים רק לבלות במזגן, הבגדים הקצרים והצמודים מחייבים אותנו לשמור על הגזרה ולבצע פעילות ספורטיבית. לכן אני אישית ממליצה על מכון כושר גם ממוזג וגם ספורט :) שילוב מנצח מבטיחה.
בנוסף הריחות של הדאודורנטים של קרמה הם הטובים ביותר, נעימים ומריחים מצוין בניחוח בישום. 


הדאודורנט החדש עם פטנט ייחודי מעניק פתרון אמיתי להזעה בעת פעילות ספורטיבית ומונע את הפחדים של ריחות לא נעימים. הדאודורנטים בסדרה הינם מונעים ריחות זיעה ל- 48 שעות, מכילים ויטמין E להרגעה וטיפוח העור , מתאימים לעור רגיש, היפואלרגניים ונבדקו דרמטולוגית.
הדאודורנטים של crèma מגיעים בשלושה סוגים: ספריי, רולאון וסטיק.

מחיר דאודורנט רולאון: 10 ש"ח, לתכולת: 75 מ"ל

מחיר דאודורנט סטיק: 15.90 ₪, לתכולת: 65 מ"ל

מחיר דאודורנט ספריי: 10 ש"ח, לתכולת: 150 מ"ל

כל מוצרי חברת Crèma לא נוסו על בעלי חיים



מוצרים הבאים שייכים לחברת SACARA שמשיקים סדרת שיער מקצועית לטיפול, טיפוח ועיצוב השיער. זוהי סדרת שיער מקצועית שיקומית המכילה כ 13 מוצרים לטיפול, טיפוח ועיצוב השיער.

הסדרה מתאימה לכל סוגי השיער ובעיקר לשיער אשר עבר פעולות כימיות כגון החלקה או צבע. לשימוש יומיומי.
הסדרה ירוקה - ללא נתרן כלוריד (=מלחים), וללא פראבנים. בעלת פורמולה ייחודית שיקומית, המכילה תערובת שמנים פעילה. מאופיינת על ידי מספרים המשקפים את סדר השימוש מ 1 עד 12.
תפקיד השמנים הינו, הזנת השיער בלחות, ובויטמינים, כמו כן בשיקום השיער ממצב פגום ויבש לשיער מלא, רך למגע, מלא ברק וללא נשירה.


סדרת שיער מקצועית Sacara Hair Salon: סדר שימוש במוצרי הסדרה מצוין במספרים על גבי המוצר, כמפורט להלן:

שמפו, 1. שמפו סילבר, 2. מרכך, 3. מסיכה, 4. סרום, 5. מסיכה ללא שטיפה, 6.קרם לחות, 7. קרם תלתלים, 8. מוס, 9.ספריי, 10.ג'ל, 11.חימר, 12.ווקס

שמפו Hair Salon – שמפו משקם לשיער יבש, פגום ולאחר החלקה (מחיר לצרכן: 24.90 ₪, לתכולת: 500 מ"ל)

 שמפו סילבר Hair Salon - שמפו אשר פותח במטרה לנטרל את הפיגמנט הצהוב/ כתום בשיער שעבר הבהרה. הפיגמנט הייחודי בשמפו מעניק לשיער ברק ומסייע בשימור תוצאות ההבהרה, לא לשימוש קבוע והוא לא מחליף שמפו רגיל אלא בנוסף. (מחיר לצרכן: 29.90 ₪, לתכולת: 100 מ"ל)

מרכך Hair Salon – מועשר בתערובת שמנים פעילה כגון: זרעי ענבים, ארגן, אבוקדו ואובלפיחה המסייעים לשיקום השיער ולהתרת קשרים (מחיר לצרכן: 24.90 ₪, לתכולת: 500 מ"ל)

מסיכה לשיער Hair Salon – בעלת פורמולה ייחודית משקמת, ללא מלחים וללא פרבנים לשיער יבש, פגום ולאחר החלקה, מועשרת בשמנים פעילים כגון זרעי ענבים, ארגן, אבוקדו ואובליפיחה (מחיר לצרכן: 29.90 ₪, לתכולת: 350 מ"ל)

סרום הזנה לשיער Hair Salon - טוב לקצוות מפוצלים. מומלץ לפני ואחרי פן. נותן ברק ומזין את השערה בוויטמינים ולחות. (מחיר לצרכן: 29.90 ₪, לתכולת: 350 מ"ל)

מסיכה לשיער ללא שטיפה Hair Salon – מצוינת לחיזוק ושמירה על השיער. מסייעת בעיצוב השיער. משמרת צבע. מסייעת במניעת קצוות מפוצלים מומלץ להגנה מפני חום, פן, מחליק. (מחיר לצרכן: 19.90 ₪, לתכולת: 150 מ"ל)

קרם לחות לשיער Hair Salon-מועשר בוויטמין E, בשמן ארגן ובחלבון קראטין המסייעים לשיקום השיער ולמראה בריא, רך ונעים למגע (מחיר לצרכן: 19.90 ₪, לתכולת: 400 מ"ל)

קרם תלתלים Hair Salon – פורמולה חדשנית המסייעת לעצב את התלתלים ולאחדם לקבוצות שיער מוגדרות בקלות.
(מחיר לצרכן: 19.90 ₪, לתכולת: 400 מ"ל)

מוס מעצב לשיער Hair Salon – מוס מקצועי לעיצוב וטיפוח השיער, מעניק לשיער נפח, ברק ומראה מעוצב. (מחיר לצרכן: 19.90 ₪, לתכולת: 300 מ"ל)

ספריי לשיער Hair Salon-ספריי פיניש חזק לעיצוב וקיבוע תסרוקות. הפורמולה החדשנית מכילה פרו ויטמין B5 המחזק את השיער ומעניק לו רכות, אלסטיות וברק הנשמרים לאורך זמן. (מחיר לצרכן: 19.90 ₪, לתכולת: 300 מ"ל)

ג'ל לשיער- ג'ל לשיער Hair Salon – חזק במיוחד מועשר בשמן חוחובה המזין את השיער ומסייע בהגנה על המרקם הטבעי של השערה. אינו גורם לקשקשים. (מחיר לצרכן: 19.90 ₪, לתכולת: 1000 מ"ל)
הקרם חדש (Party Ready Volume Lotion) מעניק לשיער מראה מלא נפח וברק, ליצירת לוק מלא רושם ונוכחות. TONI&GUY הוא מותג שחרט על דגלו את החיבור בין שיער לאופנה. כחלק מראייה זו, נוצר הקרם : בהשראת מסלולי תצוגות האופנה בלונדון ומסיבות האפטר פארטי הנוצצות שאחריהן. 

חימר לשיער Hair Salon – לעיצוב השיער במראה טבעי (מט). (מחיר לצרכן: 19.90 ₪, לתכולת: 150 מ"ל)

ווקס לשיער Hair Salon – לעיצוב השיער במראה יותר מבריק (אבל לא מבריק מדי). (מחיר לצרכן: 19.90 ₪, לתכולת: 150 מ"ל)


בלעדי בג'יימס ריצ'רדסון דיוטי פרי סדרת תכשירי ההגנה מהשמש מבית Miami Beach נוחתת בישראל!
Miami Beach המותג היחיד המשלב רכיבי ים טבעיים לטיפול בעור. המותג זוכה הפרס היוקרתי "Trendsetter Award" ל-016 , בתערוכת היופי המובילה לטכנולוגיות מהפכניות וחדשניות שנערכה בלאס וגאס. תכשירי ההגנה של Miami Beach משמשים כמוצרי ההגנה הרשמיים של חוף מיאמי ומשמר החופים במיאמי ביץ'. מוצרי ההגנה כוללים מגוון תתי סדרות - SEA מצמחי-ים; KIDS לילדים; AFTER SUN לשימוש אחרי חשיפה לשמש.

העיר מיאמי ביץ', אחת מיעדי התיירות המובילים בעולם, יצרה בשיתוף חברת Destination Brands International קו רשמי ובלעדי של מוצרי הגנה מהשמש תחת השם Miami Beach תוך חיבור בין מרכיבים של ים עם מאפייני הגנה מהשמש בפורמולות ייחודיות, המספקות לעור הגנה מושלמת, ברמת לחות מספקת והזנה מיטבית.



Miami Beach Suncare הוא מותג לייפסטייל ייחודי, היוצר חוויה חושית אמיתית של חוף מיאמי - החל מתחושת הרוגע שמשרות הנוסחאות המבוססות על פורמולת אצות-ים בעלת הפעולה המשולשת, ועד האפקט המרגיע של אלמוגי ים רכים - ההוויה של מיאמי ביץ' ארוזה בבקבוק.MB Suncare מיוצר בפלורידה ממרכיבים באיכות מעולה, אשר נבחרו בקפידה כדי להעניק את הטיפול המיטבי בעור והגנה מעולה מפני השמש, כפי שנהוג במיאמי ביץ'. המוצרים עשירים בתמציות של צמחי-ים, המספקים מגוון של יתרונות בלעדיים לעור, כולל היתרונות של וויטמינים, מינרלים ונוגדי-חמצון חיוניים, המגנים מפני רדיקלים חופשיים ומפני הזדקנות מוקדמת של העור הנגרמת על-ידי השמש. מוצרי MB Suncare הם היפואלרגניים ומעולם לא נוסו על בעלי חיים.

אנשי משמר החופים של מיאמי ביץ' בעצמם משתמשים ב-MB Suncare כדי להגן על עורם ולשמור על מראהו המיטבי בשעה שהם משגיחים על החופים של מיאמי. שמירה על ביטחון המבקרים במיאמי ביץ' - הן במים והן בשמש - היא בעדיפות ראשונה אצל אנשי משמר החופים של מיאמי ביץ', המכירים היטב בחשיבותה של הגנה איכותית.

מותג מיאמי ביץ' זוכה הפרס היוקרתי "Trendsetter Award" ל-2016 בתערוכת היופי המובילה לטכנולוגיות מהפכניות וחדשניות שנערכה באוגוסט בלאס וגאס. המותג זכה בהכרה לאומית על קביעת מגמות חדשות בעולם היופי.
מיאמי ביץ' הינו המותג היחיד המשלב רכיבים מהים לאספקת יתרונות לטיפול העור- עם הריח המוכר של Miami Beach בכל בקבוק. קו תכשירי ההגנה כולל קרמים ותכשירי ספריי המגיעים בפורמולות קלילות המיוצרות עם רכיבי ים טבעיים ותמציות יומיות המזינות ומטפלות בעור, מאפשרות מריחה נוחה, ספיגה מצוינת ומספקות אפקט מקרר טבעי.

מוצרי Miami Beach מיוצרים מתמציות טבעיות של צמחי-ים:

אצות-ים (sea kelp) : מאזנות את העור, מספקות לו לחות, מרככות אותו ומסלקות רעלים, תוך כדי חידוש מלאי הוויטמינים והמינרלים החיוניים. האצות, העשירות בנוגדי-חמצון, מגנות על העור מפני הנזק הנגרם על-ידי רדיקלים חופשיים ומשמשות גם כאמצעי אנטי-דלקתי.

כרוב-ים (sea kale): מחזיר את החיות לעור ומגן עליו מפני הזדקנות טרם-עת של העור כתוצאה מחשיפה לקרני UVA ו - UVB. עקב התכולה הגבוהה של נוגדי-חמצון, תמצית זאת מצמצמת את הופעת קמטוטים עדינים ומגנה מפני רדיקלים חופשיים והזדקנות העור, הנגרמת על-ידי קרניים אולטרה-סגולות (UVA).

אלמוגי ים רכים (sea whip): מסייעים להפחית אדמומיות וגירויי עור הודות לסגולותיהם האנטי-דלקתיות ולתכונות ההרגעה שלהם. הם תורמים גם לתיקון תאי עור פגועים ואף ניחנים ביכולת לשכך כאבים - תכונה שימושית ומועילה בטיפול בכוויות שמש, חתכים וגירויי עור קלים.

קולקציית מוצרי Miami Beach: קולקציית מוצרי Miami Beach כוללת מגוון סדרות לפי השימושים השונים: קולקציית MB SEA מצמחי-ים; קולקצייתMB KIDS לילדים; קולקציית MB AFTER SUN לשימוש אחרי חשיפה לשמש.


קולקציית MB SEA מצמחי-ים:

Sea Sunscreen Lotion Broad Spectrum – תחליב הגנה מסדרת SEA המסנן ספקטרום רחב של קרינה; בעל מקדם הגנה SPF 30

פנקו את עורכם עם תחליב בעל פעולה משולשת, עמיד במים, קל משקל ומלחח, הכולל הגנה מפני קרניים אולטרה-סגולות (UVA) ואולטרה סגולות מסוג B ((UVB ובעל הניחוח הייחודי של MB Beach - סימן ההיכר של הסדרה כולה.

• עתיר באצות-ים בעלות פעולה משולשת
• מספק הגנה מפני ספקטרום רחב של קרינה; מקדם הגנה SPF 30.
• עמיד במים במשך 80 דקות

תחליב ההגנה שלנו מסדרת SEA, המסנן קרינה והמיוצר מתערובת מיוחדת של שלושה סוגי אצות-ים; אלו מעניקים לך את היתרונות הנהדרים של סינון קרינה, הטמונים באצות הים, ובה-בעת ממצקים את מראה העור ומגנים מפני הזדקנות מוקדמת הנגרמת ע"י חשיפה לקרינה UVA ו – UVB. הנוסחה הלא-שומנית נספגת במהירות בעור, מחזירה לו לחות ומחדשת את מלאי החלבונים והמינרלים שאבדו לו בחום השמש.

שיהיה לכם קיץ מהנה ונתאה בחידושים בחודש יולי :)

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה