יום שישי, 21 באוגוסט 2015

קולקציית סתיו- GOLBARY

היי אהובים ואהובות!
מה שלומכם?
בימים האחרונים המזג אוויר בהחלט השתפר ומרגישים אפילו רוח קרירה...
רוח זו מזכירה שהסתיו בפתח ואיתו קולקציות בגדים מהממת של חברת GOLBARY

קולקציית סתיו 2015 של GOLBARY נשית ומלאת סטייל המציעה כל מה שנחוץ לכל אישה בכדי להרכיב מלתחה חדשה לעונה. הצלליות חופשיות וזורמות, הבדים מחטבים ואיכותיים, רובם תוצרת אירופה, במגוון דפוסים דיגיטליים מיוחדים וייחודיים.

אז איך התיק ערב שבחרתי? :) (מחיר התיק 199 ש"ח)



יום ראשון, 16 באוגוסט 2015

BeautyBox August 2015

היי היי
מה נשמע אהובות?
הגיעה לפתח ביתי קופסת החודש וכבר מהנראות שלה, עוד מבלי לדעת מה היא מכילה
אהבתי אותה ממש! אהבתי מאד את הקופסא החיצונית! הצבע החי, ההרגשה של הקיץ שבועטת מן הקופסא


יום שבת, 15 באוגוסט 2015

דוקו-Fashion 2015




היי לכולם

אני רוצה לדווח לכם על שבוע מדהים - דוקו-Fashion 2015 – שמתחיל בתאריך 16.8.15 וממשיך עד 22.8.15 בספיישל דוקו-פאשן שמשודר ב yes, הספיישל למשך רק לשבוע אחד ולכן כדאי שתעקבו! תכינו את הפופקורן, את הספה ואיזו שתייה מרעננת ותתחילו לצפות :)
הסרטים שמופיעים הם הכי מדוברים של השנה בסרטי דוקו- אופנה ומי מאיתנו לא אוהבת ולא עוקבת באובססיה מה הכי רלוונטי ומה הכי אופנתי וטרנדי?? כולנו פאשניסטיות שעוקבות ומאוהבות באופנה ולכן זו הזדמנות נהדרת לראות סרטים בנושא. אני יודעת שאני כל השבוע אהיה מרותקת לטלויזיה. בנתיים ציפיתי בסרט "נביאי/קובעי/חזאי הטרנדים | Trend Beacons" ואני ממש אהבתי אותו! מאד הזכיר לי את מה שבעצם  ירין שחף מתעסק אצלינו בארץ וגם בחו"ל ובהרצאה שהייתי אצלו (אם תרצו לקרוא על כך בפוסט- קישור )


יום שישי, 14 באוגוסט 2015

מה בתיק האיפור שלי בעונת הקיץ

היי לכולם
מה שלומכם?
היום אני הכנתי לכם הצצה לתיק איפור שלי שמלווה אותי כל יום בקיץ. בקיץ הדגש יותר על טיפוח מאשר איפור בגלל שבחום הזה אני פחות אוהבת להתאפר בכמויות, אלא מניחה BB קליל ושפתון וזה משדרג את הלוק :)

אז שנציץ?

יום חמישי, 6 באוגוסט 2015

אז מה חדש? חודש אוגוסט

היי לכולם
מה שלומכם?

לאחרונה יצאו מלא דברים חדשים והתנסיתי בהרבה מוצרים שאני רוצה לחלוק אתכם לכן הפוסט יהיה קצת ארוך ולכן אני מתנצלת מראש, אבל כדאי להישאר עד הסוף בשביל לא לפספס אף מידע חשוב :)