יום שישי, 30 בנובמבר 2018

חדש! קולקציית מרככי כביסה בהשראת בתי הבושם המובילים בעולם של המותג Lenor

היי כולם,
לא מזמן הגיעה לפתח ביתי הפתעה ריחנית ומקסימה. מי שעוקב אחרי בבלוג ראה שקיבלתי לפני מספר חודשים את הכדוריות הבישום של Lenor ומאז אני מכורה! הן מעולות.
והפעם קיבלתי את קולקציית מרככי כביסה יוקרתיים בהשראת בתי הבושם המובילים בעולם של המותג Lenor וכל כך שמחתי! וכמו שחשבתי הן לא איכזבו בכלל ולהפך התאהבתי גם בהן! הריח חזק, מעולה ונשאר על הבגדים לאורך זמן ועשה את כל סוגי הבד רך ונעים.

                                       

יום חמישי, 29 בנובמבר 2018

סדרת המוצרים מבית סנט הייר – ארגניה סיקרטס

היי כולם מה שלומכם?
הפעם אני רוצה לכתוב לכם על סדרת המוצרים מבית סנט הייר – ארגניה סיקרטס. זוהי סדרה לשיער חלומי, לשיער שמסתדר ושנראה טוב. הרי כולנו כנשים מאד אכפת לנו הנראות שלנו מהבגדים, הבישום וכמובן השיער. אני אישית כל כך שונאת שנוגעים לי בשיער או שאני ביום שיער רע והוא לא מסתדר לי כמו שאני רוצה. אבל בהחלט עם הסדרה הזו השיער שלכן יראה וגם ירגיש נעים יותר במהירות תוך כמה שימושים בודדים.


יום רביעי, 28 בנובמבר 2018

מותג בר הבשמים Feel Perfume Bar שאסור לכם לפספס

היי כולם מה שלומכם?
אם אתם עוקבים אחריי זמן מה אז אם יודעים שאני מאד אוהבת את המותג FEEL PERFUME BAR שזהו למעשה בר בשמים שממוקם בכל מיני קניונים ועל המקום אפשר לנסות לראות מה מתאים לנו מבחינת ריח ומבחינת מה מתאים לעור שלנו. אם אתם לא יודעים לכל אחד מאיתנו על העור יש ספיגה שונה של ניחוחות בישום. אני יכולה להעיד על עצמי שריחות עדינים לא מחזיקים עליי, תוך כמה דקות הם נעלמים ולכן חייבת חזקים. ושאפשר ככה להתנסות ולבחור זהו קונספט מדהים ומיוחד כל כך שאני אישית מאד התחברתי. אז אם אתם רוצים ללכת ברחוב ושכולם יריחו שובל של ריח וישאלו מהיכן הריח הנפלא הזה, אז אתם חייבים לבקר באחד מהדוכני המותג!

לי אישית יש 2 בשמים שלהם בניחוחות:  crazy  פרחים פירותי מרענן כזה פרשי והריח lustful חמצמץ מתוק פרחוני.
הריחות של 2 הבשמים כל כך מיוחדים, נעימים וכולם תמיד מחמיאים לי עליהם. הרי איך אנחנו רוצים שיזכרו אותנו? בעלי ריח מיוחד, דומיננטי, נעים וכייפי!


יום שלישי, 27 בנובמבר 2018

רשת האיפור והטיפוח SACARA משיקה קונספט חדש – SACARA TREND

היי כולם מה שלומכם? 
לפני כשבוע הייתי בהשקה של חברת SACARA האהובה. והפעם ההשקה עם בשורות מדהימות שהחברה חוגגת חמש שנים מהקמתם ויחד עם זאת יצאו עם  קונספט חדש – SACARA TREND.
ובנוסף השקת מלא מוצרים מדהימים, עם פורמולות חדשות, משודרגות וטובות יותר. כמו מייקאפים, פודרה, קוסנילר, פלטת שימרים מדהימה, מנקה מברשות ועוד ועוד ועוד.
בנוסף למוצרים איכותיים יותר המוצרים מועשרים בויטמינים נוגדי חמצון ובתמציות צמחים אשר שומרים על העור שלנו מפני נזקים ולמשל המייקאפ הוא הרי חוסם קרני UV ויחד עם התמציות צמחים שבריאות לנו, התוצאה מושלמת!

                           

יום ראשון, 25 בנובמבר 2018

ג'ונסון אנד ג'ונסון משיקה בישראל את מותג הטיפוח Le Petit Marseillais

היי מה שלומכם?
בשבוע שעבר הייתי בהשקה נפלאה ומרגשת של ג'ונסון אנד ג'ונסון שהשיקו בישראל את מותג הטיפוח  
Le Petit Marseillais  היישר מפרובנס שבצרפת.
קו מוצרי מותג Le Petit Marseillais כולל מוצרים לטיפוח הגוף אשר פותחו בשיתוף עם דרמטולוגים ומכילים רכיבים הגדלים בחמימות השמש הים תיכונית של פרובנס ובחו"ל הם קיימים כבר הרבה שנים, אני כל כך שמחה שהמוצרים הגיעו לישראל! החשיבות של מוצרים טבעיים, בריאים ושמריחים נפלא! כל מוצר ומוצר ורגש בריח עוצמתי, ריח נפלא וחזק שעוטף את המקלחת לריח וחוויה נהדרת שעושה כל פעם כיף מחדש.
בסדרה ישנם 6 סבוני רחצה ו 3 תחליבי לחות המתאימים לעור רגיל עד יבש ובעלי ניחוחות פרחוניים, פירותיים ומרעננים. אני הכי אהבתי את הריק אפרסק לבן ונקטרינה- וואו איזה ריח מדהים שנשאר הרבה מאד זמן וממלא את כל האמבטיה בניחוח!! ממליצה לכם לקפוץ לסופר הקרוב ולהריח! 

מי שלא מכיר את החברה:
בתחילת 1980 צרפתי בשם ברנרד לנגל נשבה בקסמיה של מרסיי ובסבונים הצבעוניים והריחניים להפליא שמילאו את האוויר. ברגע ההוא, ברנרד קיבל על עצמו החלטה: להביא את האיכות האומנותית של מרסיי לשאר העולם. נאמן למסורת האומנותית, ברנרד סיפק את מרכיביו משדות לבנדר סמוכים, מטעי הדר ומטעי זיתים. שילובים מתוקים, מוצרים ריחניים ותשוקה אמיתית הפכו במהירות את קו מוצרי הסבון שלו למוצלח ואהוב. 
בהיותו אבא חדש, ברנרד צייר תמונה של בנו סזר יושב על יד הים, העיניים מביטות ישר אל העתיד. הוא לא ידע אז כי תמונה אייקונית זו תייצג מאוחר יותר את מה שיהפוך ממותגי הטיפוח הגדולים בהיסטוריה – לה פטיט מרסיי.

יום שלישי, 20 בנובמבר 2018

פעילויות מדליקות ל - 8 ימי חג החנוכה שאסור לפספס


חג החנוכה הוא חג אהוב מאד בקרב הילדים, מיטב ההצגות שעולות לאוויר, חנוכיות בשלל צורות וצבעים, תערוכות מגוונות ומיוחדות וכמובן אי אפשר לוותר על דמי החנוכה ומתנות שהילדים כל כך אוהבים.  חג החנוכה הינו זמן משפחתי מעולה שכדאי לנצל וליהנות יחדיו כבילוי משפחתי עם מקסימום הנאה וכיף.

יום שני, 12 בנובמבר 2018

הבלאק פריידי אוטוטו מגיע וליה לונדון יוצאים במבצע!

היי כולם מה נשמע?

אז עוד לפני חנוכה יש את הבלאק פריידי בתאריך 23.11 אבל הרבה חברות כבר מושכות את המבצעים לכמה ימים ולכן כדאי להיות מעודכנים!
בליה לונדון בבלאק פריידי יהיה 40% הנחה על מבחר עצום של דגמים משתתפים במבצע!
המבצע יתקיים בין התאריכים: 18-24.11.18


א.א קרמיקה יוצא במבצע של 50 הנחה על קולקציות ודגמים בייבוא אירופאי


היי כולם,
עכשיו לקראת החורף שמגיע אלינו מה הכי כיף? לעצב את הבית כי אנחנו תמיד בחורף מבלים בו יותר כי קר ובבית נעים יותר :) לכן מה יותר כיף מבית מעוצב ומיוחד?!

רשת הבוטיק א.א קרמיקה יוצאת במבצע שיעצב לכם את הבית!
משפצים ומחדשים את הבית עם המוצרים האיכותיים והמובילים בעולם העיצוב, היישר מאירופה.
המבצע של 50% הנחה על קולקציות ודגמים בייבוא אירופאי. במסגרת הדגמים שבמבצע תמצאו את הארהדים הבולטים והעדכניים בתחום העיצוב, כולל דגמים מקולקציית ורסצ'ה האיטלקית ומגוון קולקציות חדשות אירופאיות.


יום ראשון, 11 בנובמבר 2018

מתנת חנוכה מקסימה לילדים של חברת פלפוט

היי כולם מה שלומכם?
בעוד 3 שבועות מגיע אלינו חג החנוכה, חג אהוב כל כך על ילדים ובנינו גם על מבוגרים. המותג פלפוט השיק 2 מוצרים חדשים שכל ילד וילדה ירצו לחג!
הלהיט החדש בשוק הצעצועים: Smooshy Mushy – דמויות רכות שיטריפו את ילדיכם שבמיוחד הבנות הן אלה שמכורות לסדרה הזאת ואוהבת את הדמויות המקסימות והמוצר השני הוא האוסף קלפי ליגת האלופות לעונה 2018/19 שכמובן אין כמו מתנה קלאסית לבנים שקשורה לכדורגל :)


יום שישי, 2 בנובמבר 2018

קרקס פלורנטין עם מופע חדש של "קרקס גיבורי 2 - מחזירים את האור".

היי כולם,

מתלבטים מה לעשות בחנוכה? יש לי רעיון נהדר!
מ1.12 יתחילו מופעי קרקס פלורנטין עם מופע חדש של "קרקס גיבורי 2 - מחזירים את האור".
אנחנו היינו שנה שעברה ואני חייבת להמליץ! המופע מהפנט ובלתי נשכח :)
צוות גיבורי העל שלנו נשלח להציל את העיר תל-אביב מידי דוקטור רשע! מופע קרקס מרהיב מלא בדמויות שהילדים אוהבים, אקרובטים מהעולם, מופעי לייזר, תלת מימד וסיפור מרגש עם מוסר השכל מעצים שיגרום לנו לראות את הטוב בכל אחד.


יום חמישי, 1 בנובמבר 2018

המותג PISTACHE משיק קולקציית קפסולה של המעצב שי פרץ

היי כולם מה שלומכם?
הפעם אני עם מותג שלא הכרתי, מותג מאד מיוחד בשם PISTACHE . המותג השיק לאחרונה קולקציית קפסולה עם מסר אופנתי בועטנ של מעצב האופנה שי פרץ, פורץ עם קולקציית קפסולה חדשנית בעלת קונספט נועז ומעצים למותג PISTACH. מסר על נשים, על החוזק שלהן, על הכוח והיופי שהן לא צריכות להתנצל ולא צריכות לפחד או להתפשר. אלא להיות חזקות כפי שהן!