יום שני, 27 באוגוסט 2018

ראש השנה עם Feel Perfume

ה נשמע? מתכוננים לחגי תשרי ?!
חגי תשרי הם התחלה חדשה, שנה טובה ואין כמו פינוק עם ניחוחות מדהימים והמון כיף.
ואם מחפשים כבר ריחות מיוחדים זה לגמרי עם פיל פרפיום (FEEL PERFUME BAR). אם אתם רוצים ללכת ברחוב ושכולם ישאלו וואו מאיפה הריח הטוב הזה, או שיחבקו אתכם ויריחו ניחוח מיוחד אתם חייבים לבקר!



יום חמישי, 23 באוגוסט 2018

חורף חם ולוהט עם שמלות הערב של רשת האופנה נפרטיטי

היי כולם מה שלומכם?
שמתם לב שהחורף מתקרב אלינו בצעדי ענק? אפשר לשים לב שיותר נעים בשעות הבוקר והערב, הרוח הקרירה התחילה להגיע והשקיעה כבר לאט לאט מתחילה להקדים. 
לכן כשהחורף עוד מעט מגיע אנחנו צריכים להתכונן ללבוש והכי קשה למצוא בגדי ערב יפים ומועצבים לחורף, מאשר כמה שכבות לא מחמיאות ולכן אני כאן להמליץ לכם על הליין החדש של שמלות הערב הארוכות לחורף של רשת האופנה נפרטיטי שכל כך יפות ומיוחדות אחת אחת.



יום רביעי, 22 באוגוסט 2018

מוצרי שיער לגברים- חברת Beards&Brothers

היי כולם מה נשמע?
לקראת החגים שבאים עלינו לטובה ונושא שתמיד קשה יותר עבורי- מתנה לגבר, תמיד אין לי רעיונות והגברים קשים במתנות, אנחנו הנשים כל דבר שיביאו לנו אנחנו נשמח, אבל בעולם הגברים לא כך..
לכן יש לי הפעם המלצה נהדרת, מיוחדת ובריאה של חברת Beards&Brothers שהיא עם מוצרי שיער לגברים מבית חיים שיר שיעשו לגבר שלנו חשק להשתמש במוצרים כל הזמן ולנו הנשים להנות מהניחוח הטוב:)


יום ראשון, 19 באוגוסט 2018

פעילות נהדרת לחופש הגדול- LEGO PARK 2018 בחולון

היי כולם, מה שלומכם?
אתמול ביקרנו בלגו פארק בחולון והיה פשוט מושלם! שנה שעברה גם היינו והשנה היה הרבה יותר מהנה! בגלל שחלקי הפאזל היו מחולקים לפי גודל חלקי הלגו ואז זה יחסית התחלק לגילאים והיה לכולם אופציה לשחק לפי הגיל שלהם, בנוסף היו מלא מלא אטרקציות כייפיות ומהנות כמו בנג'י, גלגל ענק, רכבת, מתחם יצירה, פלייסטיישן ועוד ועוד ועוד.
הגענו מוקדם בבוקר ועוד לא היו תורים ולכן הספקנו את רוב האטרקציות, הבנות שמחו ולא רצו ללכת הביתה. וכמובן בימים חמים אלה למצוא פעילות ממוזגת זה אכן מבורך וכיף שלא צריך להזיע ולהנות בכיף עם המזגן.

יום שישי, 17 באוגוסט 2018

WESHOES משיקה את קולקציית סתיו חורף 2019

היי כולם מה שלומכם?
לפני כשבוע ביקרתי בהשקה מדהימה של רשת ההנעלה WESHOES שהם השיקו את קולקציית סתיו חורף 2019
אני מאד אוהבת את הרשת הזאת מפני שהיא למעשה מחזיקה במגוון רחב של מותגים ואפשר בחנות אחת למצוא אופציות לכל דבר שצריך, אם ליומיום, לאירוע, לים וכמובן גם לנשים, גברים וילדים והכל במחירים נוחים וטובים. בנוסף יצא לי להזמין מהאתר מספר פעמים וביקשתי לאסוף בחנות הקרובה לביתי והיה כל כך נעים ומסודר. ברגע שהנעליים הגיעו לחנות מהסניף צלצלו וזהו אספתי והיה נהדר. גם באתר יש מלא מבצעים ושווה לעקוב.
צבעי המפתח של הקולקציה הם בגוונים הכהים, טקסטורות רבות ואפליקציות בשילוב הטרנדים המובילים בעונה.



יום שלישי, 14 באוגוסט 2018

רשת האופנה הבינלאומית RESERVED מגיעה לקניון איילון

היי כולם,
הייתי אתמול בהשקה של הסניף הראשון של רשת האופנה הבינלאומית RESERVED (הפולנית) בקניון איילון ברמת גן.
והיום החנות נפתחת לקהל הרחב בשעה 17:00


יום שני, 6 באוגוסט 2018

חברת גאיה קוסמטיקס GAYA COSMETICS במבצע של 3+3

היי כולם מה שלומכם?
החופש הגדול כן ואיתו ההפתעות, הרי למה שרק ההפתעות יהיו לילדים?
הכי כיף הפתעות גם לנו המבוגרים ! והפעם חברת גאיה קוסמטיקס GAYA COSMETICS  יצאה עם מבצע שאסור לפספס עד ה18.8 יש 3+3 על כל המוצרים!
ההמלצה שלי לקנות מוצרים למהלך השנה הקרובה כי מבצע כזה לא יהיה בזמן הקרוב.