יום חמישי, 20 בספטמבר 2018

"הבית עם השעון המסתורי"- סרט מקסים לכל המשפחה

היי כולם מה שלומכם?
לפני כשבוע הייתי עם כל המשפחה בהשקה מקסימה של הסרט החדש: "הבית עם השעון המסתורי", במתחם סינמה סיטי בגלילות שאני כל כך אוהבת :)
הסרט מומלץ מגיל 7 בגלל שהוא טיפה מפחיד כי ישנן בובות שקמות לתחייה וכמה דברים שילדים קטנים יותר יכולים לחשוש ולפחד. הסרט כל כך מגניב, מצחיק, משעשע ופשוט כייפי. הוא עורך כשעה וחצי והזמן עבר כל כך מהר מרוב שנהננו!

למעשה הסרט מופץ החל מהיום (20.9.18) וזהו זמן נהדר לפני חופשת סוכות. רעיון נהדר לבילוי משפחתי ומהנה לכולם, גם המבוגרים יהנו מבטיחה לכם! אני מאד נהנתי וצחקתי ואהבתי שהסרט מסתיים עם מוסר השכל יפה ומודגש שחשוב להעביר לילדים שלנו :)
ארה"ב. 2018. יש גם דובר אנגלית, מתורגם לעברית, ומדובב לעברית. מופץ ע"י סרטי יונייטד קינג.


יום ראשון, 16 בספטמבר 2018

קפצתי לסרט קומדיה רומנטית: "איטליה הקטנה"

היי כולם,
מה שלומכם?
בשבוע שעבר קפצתי לסינמה סיטי בגלילות לקומדיה רומנטית חדשה: "איטליה הקטנה" ("Little Italy")
הסרט מגיע מהתאריך 20.9 בכל בתי הקולנוע וחג סוכות הזדמנות נהדרת לצאת לבלות וליהנות, כי הרבה פעמים במהלך השנה אנחנו פחות מוצאים זמן לבילוים וחיים את השגרה המעייפת והקשה.


יום שני, 3 בספטמבר 2018

מותג מוצרי השיער של רשת סנט הייר- של היזם חיים שיר שאסור לפספס !

היי כולם מה נשמע?
מחפשות לעצמכן מתנה מתוקה, מפנקת ומהנה? יש לי רעיון נהדר עבורכן. הרי לקנות ולפנק את עצמינו זה הכי כיף כי אנחנו יודעות הכי טוב מה הדבר המושלם עבורנו, מה אנחנו אוהבות, מה הכי טוב ובתכלס מה הכי מפנק.
מותג מוצרי השיער של חיים שיר הוא המתנה עבורך!

יום שבת, 1 בספטמבר 2018

הקולקציה של מותג האופנה FIVE US

היי היי מה שלומכן?
הפעם אני עם מותג שייקי, אופנתי ומהמם שחייבת להמליץ לכן ופשוט אסור שלא תכירו אותו! הקולקציה מעבר של סתיו 2018-2019 של המותג האופנה FIVE US. הבגדים של המותג עם גזרות נהדרות, בדים מעניינים וצבעים מרהיבים. קוקלציה יפה וצעירה. סוף סוף משהו שמתאים לצעירות אבל לא מתבגרות. אלא לנשים בגילאים 25-35 שבגיל זה מאד קשה למצוא אופנה בארץ, כי רוב החנויות לצעירות מדי או למבוגרות מדי ומאד שמחתי להכיר את המותג!