יום שלישי, 18 באוקטובר 2016

הבית הישראלי

צהריים טובים ! מה שלומכם?

היום ביקרתי ״בבית הישראלי – קווים לדמותו״ אך נראה הבית הישראלי?

האם קיימים קווים זהים לעיצובו? האם קיימת חדשנות ישראלית בכל הקשור לעיצובים ולחומרי גלם? ומהם פריט הריהוט והאבזור המאפיינים אותו?
תשובות לכל אלה יינתנו במסגרת 'הבית הישראלי' פרויקט ראשון מסוגו מבית היוצר של איגוד תעשיות הריהוט הישראלי


פסטיבל Family 365 לכל המשפחה

היי כולם מה שלומכם? ברגעים אלה ממש אני חוזרת מפסטיבל מקסים לכל המשפחה - Family 365 עבור הלקוחות של המשביר לצרכן, ניו פארם ויינות ביתן! 


המתחם מקסים ומתאים לכל המשפחה, יש שם לילדים עמדות יצירה, גימבורי, קעקועים, ציורים, אוכל וטעימות ועשינו כיף חיים! למבוגרים יש מסאזים ושיעורי כושר :) 

יום חמישי, 13 באוקטובר 2016

אז מה חדש? חודש אוקטובר

היי לכולם מה שלומכם ?
חודש אוקטובר בשיאו ואיתו מספר מוצרים חדשים ומעניינים!
2 מוצרים של חברת ביוטיקייר שאני מאד אוהבת בגלל המוצרים הנגישים מבחינת מחיר אך ללא התפשרות על האיכות ובנוסף טיפוח של כללית ואיך לא סיום מתוק עם opi שמשיקים קולקציה נחמדה וחורפית :)


יום שלישי, 11 באוקטובר 2016

קולקציית חורף 2016-2017 של סולוג

היי כולם מה נשמע?
בין החגים והחופש, צריך לזכור שהחורף מגיע אלינו בצעדי ענק וצריך להצטייד בבגדים חמים. אני חושבת שהכי כיף לקנות בגדים לקטנטנים והנוער שלנו. אם פעם הבגדים היו יחסית עם מבחר דל ודיי משעממים - כיום אי אפשר להגיד זאת!!! להפך אני חושבת שהבגדים של הצעירים הרבה יותר יפים משל המבוגרים והרבה פעמים אני אומרת לעצמי חבל שאין זאת במידות גדולות יותר.

 

יום שני, 10 באוקטובר 2016

פינוק לחג גם לילדים- השקת תלת אופן חדש recliner infinity

היי כולם מה שלומכם? :) 
אחרי שפירטתי על מתנות למשפחה, לחברים וגם מתנות לילדים - הפעם אני משתפת במתנה אחת משותפת לכולם, גם ההורים נהנים וגם הילדים :) 
מתאים מגיל 10 חודשים ועד גיל 3
חברת SMART TRIKE®  המובילה העולמית בתחום פיתוח, ייצור ושיווק תלת אופן לגיל הרך החלה לאחרונה לשווק בישראל בהשקת בכורה עולמית את הדור הבא של תלתי האופן לפעוטות הדגם recliner infinity תלת אופן פרימיום עם טכנולוגיית touch steering® (היגוי בנגיעה ) הבלעדית למוצרי החברה . 




יום ראשון, 9 באוקטובר 2016

נעלי גלי משיקים את קולקציית סתיו חורף 2016-2017

היי כולם מה נשמע? 
תקופת החגים לא קלה עבורי ומאמינה שגם עבורכם, אפילו שלא עובדים הרבה אבל העומס בסידורים לחגים, הקושי אחרי כמה ימי חופש לחזור לעבודה והחוסר שיגרה הזו מעייפים אותי יותר, אבל מצד שני מי אני שאתלונן על חופש?! :)

הייתי לפני מספר ימים בהשקה של חברת גלי לקולקציית סתיו חורף 2016/2017  ויצאתי מהאירוע פשוט פעורת פה!!! איזו קולקציה מדהימה מגברים, נשים וילדים!  

ניין ווסט ואיזי ספיריט בהשקת קולקצית סתיו חורף 2016-2017

היי כולם מה נשמע?? :)
לפני כשבוע הייתי בהשקה מקסימה של 2 מותגים יחד שהפתיעו אותי ובגדול! 
מותג נעלי האופנה הבינלאומי ניין ווסט, ומותג איזי ספיריט ! 
שניהם השיקו יחדיו את קולקצית סתיו-חורף 2016/17, הכוללת מספר טרנדים מובילים שאפרט עליהם בהמשך וכמובן יחד עם החשיבות של נוחות ויופי.


יום שישי, 7 באוקטובר 2016

All about PINK

היי מה נשמע?
החודש הנו חודש המודעות לסרטן השד וכמו כל שנה הקמפיינים לבדיקות ולחשיבות לבדיקה מוקדמת מגיעים!
אני חושבת שאנחנו כל היום נמצאות במירוץ אחרי הזמן ולא מספיקות חצי ממה שאנחנו רוצות, אבל לבדיקה זו צריך לקחת פסק זמן מכל העומס והלחץ וללכת להיבדק כי כמו שהקמפיינים אומרים ואכן צודקים- בדיקה יכולה להציל חיים!

החלטתי לכתוב פוסט ורוד ונעים שמגיע מהשראת הצבע הוורוד שמלווה את חודש זה :)


יום שבת, 1 באוקטובר 2016

וואלה שופס משיקים קטגוריית תכשיטים חדשה באתר

היי כולם מה שלומכם? מוכנים לחג? 
אני חושבת שאף אחד אף פעם לא מוכן לחג.. לכמויות אוכל, לאירוח והבילוי עם כל המשפחה והמנוחה! אבל!!! למתנות תמיד צריך להיות מוכנים ובהמשך לפוסט מארזים שיצא רציתי להכיר לכם קטגוריה חדשה מבית וואלה שופס של 10,000 תכשיטים ב49 שקלים בלבד במקום מחיר מכירה של החל מ119 שקלים.