יום שלישי, 25 באפריל 2017

חגיגת יום העצמאות עם משחקים של ישראטויס חינוכיים על מדינת ישראל

היי מה שלומכם?
בעוד מספר ימים יום העצמאות מגיע ואין כמו לחגוג עם הילדים במשחקים מלמדים וראויים שמסבירים להם על המדינה, משחקים עם הרבה ערך מוסף וכיף :)

חברת ישראטויס השיקה עכשיו לקראת יום העצמאות סדרת משחקים פרי פיתוחה המשלבים את נופי הארץ. המשחקים "כחול לבן" מיוצרים בארץ. המשחקים בנושאי מדינת ישראל וירושלים.

יום שני, 24 באפריל 2017

בילוי מהנה בחברותא!

היי לכם! מה שלומכם?
לאחרונה ביקרתי בחברותא שזהו למעשה מרכז חוויתי ייחודי לכל המשפחה בנס ציונה, מקום מקסים, מזמין ומהנה ששווה לקפוץ ולבלות בו עם הילדים. כולם מחייכים, שמחים ואווירה כל כך נהדרת! 
אני לקחתי את שתי האחייניות שלי והן לא רצו ללכת משם! הן כל כך נהנו שלא שמנו לב שהיינו שם כמה שעות. הן שיחקו והשתוללו! ואפילו האחיינית הגדולה ביקרה בסדנת נגרות מעניינת איתי עם תוצר מהמם! המקום שרוי על 2 קומות ולכן קיימת הנוחות המיטבית לעשיית פעילויות רבות ואפילו במקביל הילדים הגדולים יכולים להיות למעלה למשל בסדנא והילדים הקטנים למטה במשחקייה.

יום שישי, 21 באפריל 2017

מופע הבלט "אשליות האהבה" עם איגור קוֹלְבּ

היי כולם מה שלומכם? :)
לפעמים אנחנו צריכים לקחת הפסקה מהכל ולדעת ללכת וליהנות מערב איכותי ונעים! 
אני רוצה להמליץ לכם עם מופע הבלט בבכורה עולמית בישראל רקדן הראשי מתיאטרון מרינסקי : איגור קוֹלְבּ 
עם מופע הבלט "אשליות האהבה"

יום שבת, 8 באפריל 2017

קולקציית התכשיטים של מעצב התכשיטים גיל נויהאוס

היי כולם מה שלומכם?
מעצב התכשיטים גיל נויהאוס הגדול והמוכר, חושף לראשונה ממש בימים אלה את קולקציית התכשיטים שאותה יענדו מיטב הסלב על שטיח האדום בפסטיבל קאן הקרוב.

יום חמישי, 6 באפריל 2017

חברת האופנה המובילה KEDS בקמפיין חדש לבחירת הפנים החדשות לאביב קיץ 2017

היי כולם מה שלומכם?
לפני מספר ימים התארחתי באירוע של חברת KEDS אשר גייסו פנים חדשות למותג בקמפיין דיגיטלי רחב אשר מובילה אותו באושיית הרשת והזמרת המצליחה נועה קירל.
שם הקמפיין הינו Join The Keds Squad"", המהלך חדשני בשיתוף עם משרד הפרסום Teenk בו היא מאתרת נבחרת המונה כ- 15 בנות אשר יחד ירכיבו את הפנים החדשות למותג לעונת אביב-קיץ 2017.

אחרי חיפושים ואודישנים ואלפי בנות שבאו שניסו ורצו להיות חלק מהקמפיין ה- KEDS SQUAD, נבחרו הבנות  KEDS כמותג מאמינים שמייצגות את מה שחיפשו. רוח צעירה, אופנתיות, ביטחון עצמי, והמון עוצמה כנשים צעירות שרוצות לקדם שנשים זה כוח, זה יופי זה חכמה והכל ביחד זה הן.


יום רביעי, 5 באפריל 2017

רשת דנילו פותחת חנות חדשה בדיזינגוף ת"א

היי כולם מה שלומכם?
לפני מספר ימים ביקרתי בהשקה של חנות בתל אביב של רשת דנילו! 
דנילו זו רשת חנויות נעליים מולטי ברנד , המרכזת מותגים בינלאומיים שונים תחת קורת גג אחת. כמו כן ישנו שילוב של מיטב מותגי נעליים בינלאומיים לנשים וגברים. אפשר למצוא נעליים ליומיום, נעליים נוחות, נעלי עקב או נעלים לאירוע או לחתונה. 
החנות מלאה בכל טוב ומבחר ענק ומגוון שכיף להסתובב בה, העיצוב שייקי ויפה ונקי ומיוחד. מאד אקסקלוסיבי ורואים שמי שחשב על הקונספט מאד השקיע! 

זמן מתנות לילדים לקראת חג הפסח

היי כולם
לקראת חג הפסח שמגיע אלינו, צריך להתכונן כראוי ולקנות לכל ילדי המשפחה מלא מלא מתנות ולעשות להם כיף, למי שימצא את האפיקומן אבל גם למי שלא :)
ביקרתי לא מזמן במספר תערוכת השנתיות שמציגות את כל החידושים בתחום המשחקים לילדים ואני חייבת לציין שחזרתי מרוגשת, שמחה ונפעמת מכל החידושים שגם לי עשו  טוב על הלב :)

בתערוכת Toy Time האחרונה, שהתקיימה בביתן 2 החדש, בהפקת מרכז הירידים תל אביב, הוצגו מיטב החידושים האחרונים של תעשיית המשחקים לילדים. בתערוכה, הוצגו לראשונה מגוון רחב של חידושים בעולם הצעצועים לקהל המקצועי ולקניינים מתחום הצעצועים. בין החידושים שהוצגו: משחקי התפתחות, משחקי חשיבה ואסטרטגיה, דגמי רחפנים חדשניים, משחקים ירוקים ששומרים על הסביבה ועוד.

יום שלישי, 4 באפריל 2017

רשת החנויות "באקלס" משיקים את קולקציית אביב קיץ 2017

היי מה נשמע?
לאחרונה ביקרתי בהשקה מהממת וייחודית של רשת החנויות "באקלס" לקולקציית אביב קיץ 2017
רשת זו ידועה בייחודיות שלה שאיננה רק מציעה לנו תיקים, ארנקים, חגורות ועוד מוכנים אלא אפשר להזמין לפי הגדרה אישית ומה שאוהבים ולעצב לבד ולשפר את התיק או החגורה לאיך שרוצים! למעשה הצרכן מגיע לחנות ובוחר ומחליט עם מה הוא יצא ולא החנות "כופה" עליו את הקולקציה הנוכחית. לדעתי זה מדהים שאפשר לבחור בעצמי מה אני רוצה ומה אני אוהבת ופשוט לקבל זאת בלי להתפשר על הנראות וכמובן גם בלי להתפשר על האיכות!


יום שני, 3 באפריל 2017

שילב משיקים את קולקציית הקיץ 2017

היי לכם, מה שלומכם?
לפני כשבוע ביקרתי בהשקה מיוחדת ומרעננת של המותג שילב ואין כמו בגדי ילדים להעלות חיוך רחב.
הבגדים הקטנים והמקסימים שכל כך כיף לראות ובמיוחד כאשר היום הילדים מתלבשים ממש כמונו הגדולים :)


יום ראשון, 2 באפריל 2017

מותג ההנעלה גלי משיק קולקציית קיץ 2017

היי מה שלומכם?
בשבוע שעבר ביקרתי בהשקה של מותג ההנעלה האהוב והוותיק - "גלי", אשר משיק ממש בימים אלה את קולקציית קיץ 2017 של ילדים, פעוטות, נשים וגברים. הקולקציה צבעונית, ססגונית, מגוונת וכל אחד ואחת יכולים למצוא מגוון פריטים לעונה אשר ילוו אותם והכי חשוב שנשאר אופנתיים ומיוחדים!


מותג ההלבשה התחתונה הצרפתי ETAM במהלך חדשני!

היי כולם, מה שלומכן?
מי מאיתנו לא אוהבת פינוק ומכורה להלבשה תחתונה? כולן אוהבות להיראות טוב ולהרגיש טוב ולפעמים איזו חזייה או תחתונים סקסיים עושים את כל ההבדל!
מותג ההלבשה התחתונה הצרפתי ETAM מבצע בימים אלו ממש מהלך חדשני של חלוקת קולקציית החזיות לחמש גזרות 
הממוספרות מ1-5 כדי להקל על הלקוחה במציאת הגזרה המתאימה ולהפוך את הקנייה לנוחה ומהירה

יום שבת, 1 באפריל 2017

מותג ד"ר עור משיק סדרה לטיפוח הגוף

היי כולם,
מה שלומכם? לאחרונה ביקרתי בהשקה מרגשת ומשמחת של המותג האהוב עליי ד"ר עור! מי שמכיר אותי ומלווה אותי הרבה זמן כאן בבלוג יודע כמה אני אוהבת את המוצרים של החברה! מוצרים כל כך איכותיים, אשר באמת רואים בהם תוצאות ושינוי אפקטיבי לעור שלנו! וכאשר שמעתי על השקה זו כל כך שמחתי כי טיפוח הגוף מאד חשוב לי מפני שאני עם עור יבש.