יום ראשון, 25 בפברואר 2018

עפנו על הסרט "לעוף עם ערפד"

היי כולם מה שלומכם?
לפני מספר ימים היינו בהקרנת הבכורה של הסרט לעוף עם הערפד במתחם סינמה סיטי בגלילות וכל כך נהנינו ורציתי לשתף אתכם גם! קודם כל המתחם תמיד נקי, מסודר ואנחנו אוהבים ללכת לשם לצפות בסרטים וכולם תמיד נחמדים. 
שנית הסרט היה ממש חוויה, הוא מתאים מעל גיל 5 ומעלה- עד 12 בערך לדעתי, מפני שהוא מדבר על ערפדים ולפעמים ילדים קטנים מתחת לגיל 5 מפחדים ולכן לא כדאי. 
העלילה כל כך חמודה וקסומה בהקשר של שיניים ותזמון הגעת הסרט הוא נהדר, עוד שנייה פסח מגיע וללכת לסרט זהו בילוי נהדר שילדים אוהבים ושמעביר לפחות חצי יום, לכן ממליצה לכם מכל הלב לקפוץ לסינמה סיטי הקרוב לביתכם וללכת לראות לעוף עם הערפד ומבטיחה שהילדים יעופו גם . עמית כל כך נהנתה והתלהבה והיתה קשובה כל הסרט.


יום חמישי, 22 בפברואר 2018

מותג המשקפיים KREUZBERG KINDER

היי כולם מה שלומכם?
ישנם מותגי משקפיים מאד מיוחדים וזהו המותג הכי מיוחד שאני מכירה! מותג שלא רואים כל יום!!!
KREUZBERG KINDER -שיתוף פעולה יצירתי במיוחד של מעצבי צמרת מברלין התוססת ומילאנו השיקית, מביא אליכם לישראל קולקציית משקפיים מיוחדת ומעוצבת במיוחד, לאנשים שאוהבים לראות טוב ולהיראות מעולה, בכל שעה ובכל עונה. הקולקציה מבוססת על חוויות מסצינת חיי הלילה הדינאמית ומסיבות הרחוב של ברלין ומשלבת בתוכה אלמנטים של תעוזה ותשוקה, באמצעות עיצובים צעירים וחסרי עכבות.

יום שלישי, 13 בפברואר 2018

קולקציית סתיו חורף 2017-2018 ORGINAL PENGUIN

היי כולם מה שלומכם?
גם את הגברים שלנו הרי צריך לפנק והמותג הצעיר והאלגנטי יצא עם קולקציית סתיו- חורף 2017-2018 מקורית ועדכנית
אופנת פינגווין חוזר ומספק לכם אאוטפיטים מלאי סטייל גם בחורף 2018. יש לכם הזדמנות להתחדש בפריטים בעלי שיק אירופאי שובב ונוטף סטייל משובח. כל פריט ופריט בקולקציה מעוצב ומיוצר תוך שימת לב לפרטים הקטנים ביותר, כמו צבע וצורת הכפתור בצווארון החולצה, דוגמאות ופרינטים מרתקית ואף צבע השרוכים בנעלים. התוצאה היא פריטי לבוש איכותיים, היוצרים מראה ייחודי תוך שמירה על קו מאופק וצבעוניות שקטה אך עוצמתית.


וולנטיין דיי אדום ומלא אהבה עם לאונרדו קוסמטיקה

היי כולם,
אז כמו שאתם יודעים אני מאד אוהבת את המותג לאונרדו, המוצרים כל כך איכותיים ומיוחדים שאי אפשר להשוות אותם למוצרים אחרים בשוק. האיכות ברמה גבוהה והחשיבה על כל מוצר ומוצר נראית לעין והכי כיף להתפנק עם מוצרים שנותנים תוצאות ומהר!



וולנטיין די עם ONLY YOU

היי כולם,
יום האהבה לא יכול לעבור ללא ריחות, קרמים, טיפוח והמון אהבה!
עם ONLY YOU לא משנה המסביב, לא משנה היכן נמצאים ומה עושים, אלא רק משנה האהבה והכיף ביחד כי ג'ויה קולקשיין אירגנה לנו קיט נסיעות מיוחד, שהולך לסדר אותתנו מעולה!


תכשיטי נויהאוס יהפכו את הוולנטיין דיי 2018 לבלתי נשכח

היי כולם,אז מחר מתקיים הוולנטיין דיי ולתכשיטי נויהאוס יש קולקציה מרהיבה ויוקרתית ממנה תוכלו לבחור מתנות מושלמות לבת הזוג. את החברה הקים ומתפעל גיל נויהאוס, תכשיטן צמרת אשר שם לעצמו למטרה להקים קולקציית תכשיטים יוקרתית, אופנתית ורומנטית.

יום האהבה ב FEEL PERFUME BAR – FEELING GOOD חג שמח

היי כולם,
איזה כיף מחר יום האהבה ב14.2.18 ואיתו כמו של שנה הרבה הטבות, מתנות, אהבה, אדום ונשיקות
הפעם אני חושבת שכדאי ללכת על קונספט קצת שונה ומעניין של בישום בסניפי FEEL PERFUME BAR.
הרי מי מאיתנו לא רוצה לפנק את החבר/ה בבושם סקסי ומהמם, אבל על המדפים יש כל כך הרבה וממש קשה להחליט מה לבחור ולהתלבט איזה ניחוח 'יישב' הכי טוב על האהובים שלנו – פירותי, מתוק, קצת חריף ואולי זה בכלל לא מה שהם אוהבים?


יום שני, 12 בפברואר 2018

קולקציית הסתיו- חורף 2017-2018 של המותג ליה לונדון

היי כולם,
אין כמו המותג ליה לונדון, אחד המותגים האהובים עליי ביותר, הגזרות המחמיאות, המגוון מידות, הצבעים והסקסיות של ההלבשה התחתונה בכל מידה ולכל אישה. ועכשיו ליה לונדון השיקו קולקציה מפנקת במיוחד עם מגוון פריטים שובבים אך אלגנטיים, במבחר דוגמאות שיהפכו כל אישה לנחשקת ומיוחדת. אפשר להתאים אותם כמובן ליומיום אבל גם ליום האהבה שנערך עוד יומיים ולהתפנק.


קולקציית Le coq sportif

היי כולם, 
בחורף זה נהיה יפים ומקושטים עם קולקציית הנעליים של Le coq sportif לחורף 2018.
הקולקציה היא השילוב המושלם והמנצח בין ספורט לאלגנטיות. הנעלים בצבעים ונראות מגוונים, כל אחת יכולה למצוא לעצמה נעל וצבע שהיא אוהבת כי הקולקציה משלבת צבעוניות זוהרת וחורפית עם מגוון דוגמאות טרנדיות ומבחר סוגי נעליים. אינסוף של אופציות וצבעים מהממים! במיוחד צבעי המטאל שאופנתיים העונה.


ניו ארה במבצע מעולה לקוקלציית החורף

היי כולם,
אומנם בימים אלה קצת חם אבל עוד יהיו ימי גשם ובכלל בבוקר ובערב מאד קר וחייבים להתלבש טוב בין המעברי מזג אוויר האלה שלא נהיה חולים ובניו ארה יצאו עם מבצע חורף לוהט! 40% הנחה על כל הפריטים בחנות ו- 25% על כל כובעי הצמר.



לכל כובע בקולקציה של ניו ארה יש מראה ייחודי, אורבני ומקפיץ, שנותן לכם הזדמנות לבלוט ולהתבלט בקהל עם מראה חורפי, טרנדי, מעוצב וסופר מגניב. הקולקציה מכילה כובעי מצחייה וכובעי צמר איכותיים, כולם מעוצבים ומיוצרים לאחר חשיבה מרובה ובתפירה עילית מוקפדת. הכובעים המעוצבים מגיעים בשלל דוגמאות, גוונים, לוגואים ואמירות אופנתיות, המשתלבים נהדר עם הצבעוניות החורפית של הקולקציה. אם אתם אוהבים להיות ייחודיים, משוגעים על טרנדים ולא מוכנים להתפשר על הלוק שלכם, הכובעים של ניו ארה הם בדיוק מה שאתם צריכים כדי להיות הדבר הכי נכון בחורף 2018.



ניתן למצוא:

חנות דיזינגוף סנטר ת"א

פייסבוק: New Era Israel

אינסטגרם: @neweraisrael