יום חמישי, 30 במרץ 2017

רשת בגדי הילדים סולוג משיקה קולקציית קיץ 2017

היי היי מה שלומכם?
לפני מספר ימים התארחתי בהשקה של רשת סולוג, אשר השיקו קולקציית קיץ לילדים מהממת ומיוחדת! צבעונית, קלילה, נוחה, מגוונת והבגדים ממש יפים- אם היה במידות של מבוגרים הייתי בוחרת לעצמי מספר פריטים :)
הקולקציה שואבת השראה מקולקציית הגברים-והנשים

יום רביעי, 29 במרץ 2017

שומרים על פסח כשר עם מוצרי בונזו נטולי חמץ

היי מה שלומכם?
לקראת הפסח שמנקים את הבית ומצחצחים את כולו, צריך לשים לב גם לדאוג לדברים הקטנים שלפעמים אותם בכלל שוכחים.. לכן חברת ביופט מזכירה לנו לשמור על פסח כשר עם מוצרי בונזו לכלבים שלנו :)

יום רביעי, 22 במרץ 2017

קולקציית שמלות הערב והכלה של ליאור בורודה לשנת 2017

היי כולם, מה שלומכם?
עונת החתונות אוטוטו מגיעה אלינו וליאור בורודה יצא עם קולקציה מדהימה ביופייה! בנוסף ליאור יצא גם עם קולקציית שמלות ערב מיוחדות שמתאימות לאירועים וללוק מושלם והורס! אני אישית אוהבת ללכת לאירוע ושכולם יסתכלו ויחמיאו ואני מאמינה שגם אתן ולכן זה המעצב עבורכן:)

ליאור ברודה הוא מעצב ישראלי נולד וגדל בחיפה וכבר מגיל צעיר גילה את אהבתו לעולם הציור והאופנה וצייר סקיצות של אופנה. בורודה  שעבר והתמחה בבתי אופנה גדולים במילאנו, פריז וניו יורק שם עיצב עבור סלבריטאים מהשורה הראשונה, אשר מתוכם עיצב חליפה עבור הזמנת Cher לטקס פרסי MTV.

יום שני, 20 במרץ 2017

קולקציית קיץ 2017 של בית האופנה MAUSNER

היי כולם
ביום האישה ביליתי וחגגתי בהשקה לקולקציית הקיץ של 2017 של בית האופנה  MAUSNER. זוהי קולקציה מקסימה ויוקרתית אשר רואים ומרגישים בה את העוצמה, האכפתיות, הייחודיות, ההנאה והאהבה

יום ראשון, 19 במרץ 2017

לקראת חג הפסח חשוב לזכור לצבוע את הבית

היי כולם
לקראת פסח שמבצעים מהפך בבית של ניקיון וסדר, חשוב לא לשכוח לצבוע את הבית:)
מי שלרוב מחליטות הן הנשים והגברים רק מבצעים, כי בנינו הנשים הן הדומיננטיות בתחום של עיצוב הבית וסידורו, כך עולה מסקר חדש שנערך לקראת חג הפסח בנושא צביעת הבית.
מסקנה נוספת שהישראלים יחסית שמרניים - 42% מחליטים לצבוע את ביתם בצבע לבן ואינם מכניסים צבע לבית וכי לילדים יש מעורבות גדולה בבחירת הגוון לצביעת חדרם.



יום חמישי, 16 במרץ 2017

מופע חייזרים בקרקס פלורנטין 17-18/3

היי כולם,
מתלבטים מה לעשות הסופ"ש? יש לי רעיון נהדר!
בסופ"ש הקרוב קרקס פלורנטין מעלה מופע חייזרים בקרקס 17-18/3. המופע מהפנט ובלתי נשכח, הכולל עשרות אומני קרקס מכל רחבי העולם, תלבושות לד ולייזר מיוחדות שעוצבו בטכנולוגיה ייחודית, אלמנטים של אש, אקרובטיקה, טרמפולינות ענק ומופע מים...החייזרים נוחתים בקרקס פלורנטין.

הקרקס פלורנטין השוכן בכפר הירוק, מופע חדש עם עשרות אומני קרקס שמגיעים במיוחד מכל רחבי הארץ. מופע חייזרים מכוכב אחר נוחת בקרקס פלורנטין ומספר את סיפורם של חבורת חייזרים אשר מגיעה לבקר בכדור הארץ ופוגשת את ארתור - ילד מופנם שאוהב להסתכל בכוכבים. ארתור יוצא להרפתקה בעולם שלהם, לומד על סודות התעופה ופוגש במלכת החייזרים, בנוסף מחפשים החייזרים גם משאב טבע שנגמר להם בכוכב ומסכן את קיומם – המים. המופע הקרקסי משלב אקרובטיקה עם אלמנטים של תעופה, אש, לייזר ומים, היוצרים התרחשות פנטסטית וראשונה מסוגה על הבמה.

יום שני, 13 במרץ 2017

רשת WESHOES משיקה את קולקציית קיץ 2017

היי כולם מה שלומכם? :)
מי מאיתנו לא מכור לנעליים? גם גברים וגם נשים ואיך לא בעיקר נשים! אוהבת להחליף כל יום, להתאים את הנעל ללוק והצבעים המטריפים שתמיד טאצ' קטן של נעל מיוחדת בנראות שלה מבחינת הצורה או הצבע יכול להפוך לוק רגיל ללוק הורס ומיוחד! 
ביקרתי לפני מספר ימים בהשקה של קולקציית הקיץ של רשת WESHOES ובכל מותג ומותג פשוט נדהמתי מחדש!
איזה דוגמאות, איזו צבעוניות, המון חידושים, חברות חדשות וכיף לא נורמלי! 
מיותר לציין כבר שרציתי איזה 5 זוגות ממה שראיתי... כן מודה באשמה, אני מכורה אמיתית :)



יום שבת, 11 במרץ 2017

מרכז הטיפוח Pretty Woman

היי כולם מה שלומכם?
לא מזמן יצא לי להתארח במרכז הטיפוח Pretty Woman בהרצליה והרגשתי שם כמו מלכה!
המרכז מתחדש בקונספט ייחודי שלone stop shop של ביוטי, אסתטיקה ואופנה תחת קורת גג אחת בשביל להיכנס למרכז, ליהנות מכל הטיפולים ולמעשה במקום אחד למצוא פתרון להרבה דברים שאנחנו הנשים צריכות לפעמים ללכת לכמה מקומות ומבזבזות זמן יקר שכמעט ואין לנו. 
המקום כל כך מזמין, יפה ורואים את החשיבה מאחורי כל פרט ופרט ואין כמו מקום מהמם ומזמין שכיף להגיע אליו לכמה שעות ולהתפנק!

יום רביעי, 8 במרץ 2017

פארק SKY JUMP ברעננה

היי כולם מה שלומכם?
בתקופה האחרונה ביקרנו בפארק SKY JUMP ברעננה, בהתחלה בפעם הראשונה אמרתי לעצמי מה אסע מרחובות עד רעננה בשביל פארק טרמפולינות? ולאחר הביקור בפעם הראשונה הבנתי שזו לא תהיה הפעם האחרונה וכל הנסיעה שווה את זה ובתכלס זה לא כזה רחוק, נסיעה בערך של שעה והחגיגה וההנאה שווה את הכל :) ואכן תוך מספר שבועות חזרנו שוב לפעילות כי היה ממש כיף וגם בפעם השנייה היה כיף ואפילו יותר!

יום שני, 6 במרץ 2017

יום האישה שמח!

היי כולם, מה שלומכם?
בעוד יומיים בתאריך 8.3 כמו בכל שנה נערך יום האישה הבינלאומי.
ביום זה משנת 1909 בפברואר בארה"ב ישנם חגיגות מרובות המציינות את הכבוד ואהבה כלפי נשים ובנוסף לבין ציון ההישגים הכלכליים, הפוליטיים והחברתיים של נשים. 
לדעתי נשים כל כך מתפתחות עם השנים ורק מצליחות יותר ויותר אבל עדיין במקומות רבים נתקעות בתקרת זכוכית שקשה לפרוץ אותה... אני מקווה שכמו שבוצע שינוי גדול עם השנים, שהשינוי ימשיך ויגדל עד לשיווין זהה לחלוטין!!!
בנתיים חגיגות יום האישה לטעמי הן הזדמנות נהדרת להתפנק ולחגוג בקניות מרובות :) רוב הנשים עובדות משרה חלקית או מלאה, דואגות למשק הבית 24/7 מגדלות את הילדים וכל היום עושות כל כך הרבה משימות ולכן להתפנק זו לא בהכרח מותרות- אלא החובה שלנו :)
לכן פוסט זה מוקדש לפינוקים עבור נשים, מוצרים שאהבתי והחלטתי לשתף אתכם.


יום שישי, 3 במרץ 2017

חג פורים עם אביזרים מקסימים

היי כולם!!
חג פורים מתקרב בצעדי ענק וצריך להתכונן עם אביזרים ותחפושות :)
יש השנה דברים כאלה מהממים ואהובים, מאנה ואלזה, טרולים וצבי הנינג'ה. למעשה כל החידושים והטרנדים העכשווים נמצאים ורואים בהשקעה ויופי מיוחד.
אני כאן בשביל לשתף ולהראות לכם מספר חידושים לחג ולגרום לכם להתאהב בטרנדים חוזרים שאנחנו היינו קטנים אהבנו :) כמו טרולים וצבי הנינג'ה..


יום חמישי, 2 במרץ 2017

רוצה להיות האישה של אליס?

רוצה להיות האישה של אליס? אליס מותג ההלבשה תחתונה מחפש אותך!
בקמפיין מיוחד ייחודי ומגניב לרגל יום האישה הבינלאומי שיתקיים בתאריך 8.3 , אליס מחפשת דוגמנית חדשה שתצטלם עם ההלבשה תחתונה.


יום רביעי, 1 במרץ 2017

SACARA משיקים מוצרים חדשים לפורים

היי כולם מה שלומכם?
פורים מגיע אלינו עוד שבוע וחצי והאם התחלתם להתכונן??? :)
אני מאד אוהבת את החג הזה!! צבעוני, משמח ואפשר להתחפש ולהיות ליום אחד מי שאנחנו רוצים :)
את חברת SACARA אתם כבר יודעים שאני מאד אוהבת כל השנה וכמובן שמגיע פורים אני עוד יותר שמחה, בגלל שסאקרה כל הזמן רק מחדשים ומשיקים מוצרים חדשים במחירים מאד נוחים :)

הפעם לחג הפורים הושקה הסדרהPARTY TIME צבעונית, מחדשת ולגמריי שווה!