יום שני, 28 בינואר 2019

אז מה חדש? חודש ינואר

הייי כולם מה שלומכם?
בלי לשים לב ככה טס לו עוד חודש והצטרפו להם מספר מוצרים חדשים ונהדרים שאני רוצה לשתף אתכם בהם!
הפעם המוצרים הם מוצרי טיפוח בלבד, מעור התינוק, מהגיינת הפה, ניקיון עור הפנים ועד דאגה לעור הידיים שלנו, בקיצר שווה לקחת כוס תה מחממת כי מאד קר בימים האחרונים ולשבת ולקרוא בכיף את הפוסט :)

                             

יום שלישי, 22 בינואר 2019

הסרט "הנסיכה איימי" מגיע לקולנוע!

היי מה נשמע?
הפעם אני עם המלצה נהדרת שעוד מספר ימים הסרט "הנסיכה איימי" מגיע לקולנוע בהפצת סרטי פילמהאוס.
החל מיום חמישי הקרוב - 24 בינואר ברחבי הקולנוע.
היינו בסרט לפני כמה ימים בסינמה סיטי גלילות שאירחו אתנו וממש נהננו, כל המשפחה. הסרט בהחלט לא רק מתאים לילדים אלא גם למשפחה:) הכי כיף ללכת לסרט יחד כמשפחה ושכולנו נהנים ולא למצוא את עצמינו כמבוגרים נרדמים :)

                                 

יום שישי, 18 בינואר 2019

אז מה חדש? חודש דצמבר



היי כולם, 
לאחר תקופה רבה שלא ביצעתי את כתבות אלה והיה ביקוש מקהל הקוראים החלטתי לחזור ולעדכן כל חודש על מוצרים חדשים על המדף ועם דעה שלי על כל מוצר ומוצר. הפעם אני עם כתבה שמוקדשת למוצרי טיפוח שבול מתאימים לתקופת החורף הקשה. הכל יבש, העור מיובש, ללא לחות וחייבים לשמור עליו ולטפח אותו בכל דרך אפשרית. 

העור הוא האיבר הכי גדול שלנו בגוף ויש לו חשיבות עצומה לשמור על כל האיברים הפנימיים שלנו. בנוסף אל תשכחו שמה שבעצם כולם רואים זה את העור שלנו, למשל ללחוץ ידיים למישהו ולהרגיש שהיד שלו יבשה אני בטוחה שזה לא זיכרון טוב.. לכן הכי כיף שיזכרו אותנו עם עור יפה, נעים ומטופח ובעלי ניחוח טוב :)

יום שישי, 11 בינואר 2019

מותג הדרמו-קוסמטיקה LA ROCHE–POSAY משיק את סדרת ליפיקאר AP+

היי כולם מה שלומכם?
לפני מספר ימים הייתי בהשקה מקסימה של מותג הדרמו-קוסמטיקה LA ROCHE–POSAY שהציגו את סדרת ליפיקאר AP+ החדשה. הסדרה מעניקה לחות והזנה לעור יבש ומגורה במיוחד ומציעה פתרון יעיל ומשפר איכות חיים.
אסטמה של העור, (אטופיק דרמטיטיס) משפיעה עד מאד על חיי היומיום. כאחת שסובלת מזה אני יודעת כמה זה משפיע ומפריע. אומנם אצלי זה ברמה נמוכה מאד, אבל יש כאלה שאצלם הגירויים מרובים וההרגשה לא נעימה, מגרדת כל הזמן ותחשבו ילד או תינוק לא יכולים להתאפק ולא לגרד ואז מתחילות הצרת והגירודים רק גדלים. לכן מאד חשוב להשתמש במוצרים עדינים, בריאים ושמיועדים לעור רגיש וככה למעשה לשמור על העור של הילדים.

                               

יום חמישי, 10 בינואר 2019

CHANDALLY– מותג תכשיטים של שרון פדריני

היי כולם מה נשמע?
הפעם אני בעולם התכשיטים, כי מי מאיתנו לא אוהבת תכשיטים ולא רק אחד כמובן, אלא כמה שיותר. תכשיט מבחינתי הוא לכל מצב רוח, לכל בגד, אירוע או סתם שמתחשק כי אי אפשר להשאר קבוע כל הזמן עם אותם התכשיטים ותמיד צריך לגוון ולהתאים ללוק הכולל :)
מותג התכשיטים CHANDALLY שאסור לפספס מפני שהוא משלב יוקרה, איכות ויופי לא מהעולם הזה!


יום ראשון, 6 בינואר 2019

המותג kreuzberg kinder משיק קוקלציה חדשה

היי קוראים וקוראות אהובים!
קודם כל אאחל לכם שנה אזרחית טובה, רק ימים טובים והרבה בריאות ומה עושה לנו ביומיום טוב וכיף על הלב? לפחות לי זה בטוח- שופינג. לכן תמיד משקפי שמש שאני מכורה וכמה שיותר. אני אוהבת כל הזמן להחליף ולהתאים לפי הבגדים והמצב רוח. לפעמים יש חשק למשקף גדול יותר ולפעמים ליותר עדין. בכל מקרה עליי תמיד תראו משקפיים כי אני מרכיבה משקפי ראייה.

                                       

יום שלישי, 1 בינואר 2019

לאונרדו קוסמטיקה ממשיכה להפתיע עם 5 גוונים

היי היי,
בשיא החורף כדאי להשקיע בעור הפנים, כמובן צריך להשקיע כל השנה אבל עכשיו בתקופה הזאת של הקור, עור הפנים מתייבש מהר וזקוק להרבה לחות לכן זה זמן מושלם לקרמים איכותיים וטובים.