יום שישי, 30 בספטמבר 2016

The smell of a new year


היי לכולכם, מה שלומכם?:)

בהמשך לרוח החג ולכל הפוסטים בתחום, איך אפשר לעבור חג מבלי בישום וניחוחות?! לכן הפוסט היום כולו מוקדש למספר בשמים חדשים שיצאו לשוק לאחרונה ומה דעתי עליהם :)





יום חמישי, 29 בספטמבר 2016

Holiday Gifts

היי לכולם מה שלומכם?? :)

בעוד מספר ימים ראש השנה מגיע אלינו ואיתו חודש כייפי ומהנה של חגים וחופש!!!
אך כמובן צריך לזכור להצטייד עם מתנות למשפחה ולאהובים שלנו ולפנק אותם כמו שצריך עם הפתעות מרגשות ומעניינות, שימושיות ועם ניחוחות משגעים :)
אם אתם כמוני ותמיד קונים הכל ברגע האחרון זה בדיוק הפוסט עבורכם שמכיל את כל ההצעות והרעיונות למארזי החג :)
והבנתי שבסביבה שלי הרבה אנשים הם כמוני ומחכים עד הרגע האחרון ואת האמת בצדק!! תמיד יוצאים עוד דברים שאם קונים מראש הם לא עולים עדיין על המדפים או שיש מבצעים משגעים ממש לקראת החגים ולכן צאו לקניון אחרי פוסט זה ותפנקו ותתפנקו :)
בנוסף הפוסט מכיל מתנות בטווחי מחירים מגוונים בשביל שכל אחד ואחת יוכלו למצוא מתנה בשווי הכספי המתאים עבורכם ואל תשכחו שלפעמים גם דברם קטנים לתשומת הלב הם מהממים ולא חייבים להוציא מלא כסף!



יום רביעי, 28 בספטמבר 2016

Joya collection משיקים שמן בושם

היי כולם מה נשמע?
חודש ספטמבר ממש מסתיים לו בעוד מספר ימים אבל צריך לסגור אותו עם חידוש קטן ונחמד!! 
חברת גויה קולקשיין מציגה את שמן הבושם only you לנשים צעירות לא בהכרח בגיל אלא בנפש! נשים שובבות ונועזות אשר בעלות שמחת חיים והנאה! שמחפשות שמן בושם במבחר ריחות שיקיים, טרנדיים, צעירים, רעננים וקלילים במחיר שווה במיוחד!!!! 

לרשימת החנויות:

פייסבוקג'ויה קולקשיין - Joya Collection


יום שני, 26 בספטמבר 2016

WALDLAUFER נעלי הנוחות משיק את קולקציית סתיו חורף 2016-2017

היי היי מה קורה? :) 
איך אני אוהבת את התקופה הזו לקראת החגים, הכל מתחדש בחנויות, קולקציות חדשות, חלונות ראווה חדשים, פריחה ואוויר נעים וצח שמעלה חיוך :) 

הייתי בהשקה של חברת WALDLAUFER 
שהיא חברה מגרמניה שמתמחה בנעלי נוחות לנשים ולגברים ! 
נכון תמיד שמדברים על נעלי נוחות חושבים שהנעליים יראו מיושנות וזקנות? אז הנה חברה עם דגמים שיקים, טרנדיים ויפים שיפתיעו אתכם חברים!!! 


יום ראשון, 25 בספטמבר 2016

BeautyBox October 2016

היי כולם מה שלומכם??
אתמול בערב הגיעה אליי קופסת ביוטיבוקס לחודש אוקטובר ורציתי לשתף אתכם מהר מהר בתכולתה ולכן הנה אני כותבת במהירות סקירה קצרה על מה שהגיע ומתנצלת פחות על ההתנסות בגלל שמאתמול לא הספקתי עוד להתנסות באף מוצר, אך ישנם מספר מוצרים שאני מכירה ולכן כן תהיה התרשמות מניסיון עבר :) 



יום חמישי, 22 בספטמבר 2016

בוטיק Mausner משיק קולקציית חורף 2016-2017

היי כולם
מה שלומכם?
אתם מרגישים את הימים שמתחילים להיות קרירים יותר? השמש שוקעת מוקדם יותר וההתחלה של סתיו ובואו של 
החורף מגיע.. אומנם אותי זה מאד מבאס כי אני פשוט חסידת קיץ, אבל יודעת שהרבה אחרים לעומתי אוהבים את 
החורף ושמחים על כך :)
לכן חדשות נפלאות לאלו שרוצים כבר להתכונן בביגוד חורפי, שבוטיק Mausner משיקים בימים אלה את קולקציית 
חורף 2016-2017 והיא כבר בחנויות :)


חנות הדגל- אליס - להלבשה תחתונה יוצאת עם מבצע ענק !!!!

היי בנות מה שלומכן?!!
בחנות הדגל של אליס- בתל אביב בגן העיר יוצאים במבצע מהמם שאסור לפספס!!!
הרי מי מאיתנו לא תרצה להנות מתחתונים מתנה כל חודש למשך שנה שלמה???



יום שני, 19 בספטמבר 2016

מתולתלות חוגגות עם נטורל פורמולה


היי כולן מה שלומכן?
היום רציתי לשתף אתכן בנושא השיער שלנו, בעלות שיער החלק חולמות על שיער מתולתל, המתולתלות חולמות על שיער חלק ותמיד נדמה לנו שהדשא של השכן טוב וירוק יותר נכון ? :)
אז בואו אשתף אתכן בסיפור קטן ואישי..

בעברי הרחוק בגיל הילדות היה לי שיער גלי הנוטה למתולתל לייט כזה , מאד שנאתי אותו ותמיד רציתי שיער חלק!! כי בעצם הוא לא היה מתולתל אך גם לא חלק, תמיד בין לבין כזה, נפוח, לא מסודר ובעיקר מעצבן!!!!!

במהלך השנים הארכתי את השיער וגיליתי שכמה שהוא יותר ארוך הוא חלק יותר, כפי שאתם יודעים זה יהיה אצל רובינו מה שבעל שיער גלי, בגלל שהכובד וכוח המשיכה מושכים את השיער כלפי מטה והופכים אותו לחלק יותר.
לכן המראה הקבוע היה המון זמן ללא שינוי כי כך אהבתי את השיער שלי :)


כיום בגילי המופלג שהשיער הפך לחלק יותר והשתנה וגם בגלל שאני מכורה למראה של שיער כמו מקלות, אני אפילו עשיתי כבר פעמיים החלקה שכולם בסביבה חשבו שהשתגעתי, כי השיער שלי חלק, אבל כמו שאני תמיד אומרת ומתרצת - שאני רוצה שיער ממש חלק שיראה מקלות ולא שיער חלק רגיל.. משוגעת כבר אמרתי?

אבל וזה אבל גדול ! שאני רואה את הנשים המתולתלות אני כל כך אוהבת את זה!! השיער שלהן קופצני, חינני ומיוחד שנותן להן נוכחות והכי מצחיק שכמו השיער לרוב גם האישיות שלהן ככה :) 
זה בהתאמה מושלמת וכיף להיות בסביבה של נשים מהממות כאלה :)  וכיום במיוחד שאני עם החלקה ואפילו לא יכולה לעשות בייביליס מדי פעם ולתלתל את השיער אני מבינה כמה המראה המתולתל גם לי חסר..
לכן בנות מתולתלות אני מתריעה בכן! אל תשנו את השיער לעולם וההמלצה היא רק למצוא קרם לחות טוב וספריי איכותי שיעשו את העבודה נאמנה ויגרמו לכן להיראות מיליון דולר! אני יודעת כמה קשה למצוא מוצרים איכותיים, שיגרמו לנראות השיער והתלתלים מתולתלים אך טיפה במקביל פתוחים, קופצניים ומלאי חיות..



יום שבת, 17 בספטמבר 2016

BeautyBox September 2016


היי היי מה נשמע?? :)
ביוטיבוקס לחודש ספטמבר נחתה אצלי במפתן בייתי ואני פה בשביל לדווח לכם מה דעתי עלייה :) 

אתחיל עם המארז ! הקופסא צבעונית יפייפיה, משדרת כיף ויופי ! קופסא מדהימה בחיצוניות לתחילת שנה :) 
 


כמו כל חודש מצורף גיליון קודם של העיתון ״את״ שאני אוהבת לדפדף ולראות מה חדש, רכילויות וכתבות


יאללה נפתח את הקופסא :)




















והנה תוכן הקופסא! :)
7 מוצרים סך הכל, 6 מוצרים בגודל מלא אני רואה! וואו מדהים פשוט כיף לקבל קופסא כמו מושקעת ואיתה עוד מוצר מוקטן שבתכלס הכמות שלו גם מספקת מאד!
יאללה בואו נראה איזה מוצרים  הקופסא מכילה :)


1. הביוטיבלנדר המקורית והורדרדה! גודל מלא:
 איזה כיף :) יש לי כבר אחת שאני משתמשת בה איזה חצי שנה ובאמת הגיע הזמן להחליף אותה, אבל שאני חושבת על זה יש לי רעיון מעולה! אני אנקה את השנייה ממש טוב ואיתה אמרח את הקרם פנים ששונאת למרות עם האצבעות ועם החדשה אמרח את המייקאפ. רק שתדעו שלמי שיש מייקאפים עם כיסוי גבוה יחסית והיא פחות אוהבת את זה, אז עם הביוטיבלנדר המריחה מאד עדינה והכיסוי נפלא! נראה מאד טבעי ונטמע בעור מעולה ולכן העמידות של המייקאפ טובה יותר מאשר מריחה אחרת.



2. פילינג גוף : גודל מלא
אינני מכירה את החברה אבל שפתחתי את הקופסא הריח היה כל כך נפלא שמיד נכנסתי להתקלח ולנסות! פילינג גוף נהדר, הריח נשאר בכל האמבטיה וגם קצת על העור לאחר מכן. ריח קוקוסי. העור נותר רך ונעים. שימו לב לא להכניס את הידיים ואיתם להוציא את החומר, אלא עם כפית מעץ, בגלל שזה יכול לשרוף אם היד פצועה וגם לסטריליות של המוצר שלא יהיה עם חיידקים.



3. קרם גוף של נילס יארד: גודל מלא
בעבר ניסיתי מספר דוגמיות של מוצרי החברה ומאד אהבתי . מי שלא מכירה זוהי חברה בריטית שמוכרת מוצרים עם שמנים אתריים אורגניים מאד מיוחדים. למעשה המוצרים מאד בריאים לעור הפנים כי אינם מכירים חומרים מזיקים ובנוסף הריח נפלא ונעים.



 4.  סבון פנים של חברת תפוח: גודל מלא
אני כיום משתמשת בסבון פנים של קרמה ואני מאד אוהבת אותו, זול ואיכותי אבל הוא אוטוטו מסתיים ואתפנה לסבון זה. קודם כל רק טיפ קטן תשתדלו לא לפתוח כמה מוצרים זהים במקביל כי הם סתם מתקלקלים ומתחמצנים. תשמרו עליהם במקום מוצל ובטמפרטורת חדר ורק שתסיימו אחד תעברו להבא בתור. בכל מקרה שמעתי שהחברה הזו טובה ולכן מחכה לנסות את הסבון. אל תשכחו כל בוקר לפני האיפור וכל ערב לאחר הסרת האיפור לשטוף טוב טוב את הפנים ולמרוח קרם לחות לפנים.



5. מרכך של חברת גליס: גודל מלא:
את האמת קצת מפריע לי לקבל בקופסא רק את המרכך ללא השמפו, אני אוהבת תמיד להשתמש באותה חברה בצמד ולא לשלב חברות שונות, לא יודעת אם זו תקלה אצלי או שהרבה כמוני ואם בכלל אפשר לשלב אבל תמיד אני במסודר משתמשת. לכן עוד לא ניסיתי אותו כי צריכה לקנות את השמפו :)

 


6. שמן לשיער של חברת שמן מרוקאי- גודל מוקטן
את המוצר כבר ניסיתי בעבר ומאד אהבתי. צריך לשים ממש 2 טיפות בערך ולמרוח אותן על קצוות השיער מפני שאם נמרח את השמן על השיער למעלה וזה יגע בקרקפת היא תהפוך לשומנית ולא נעימה, לכן בקצוות להספיג אותו ואז התוצאה מושלמת! השיער נראה מלא ברק, נעים וחיי והכי חשוב ללא נפח וקרזול מעצבן. הריח של השמן דומיננטי אבל מעולה, אני אוהבת להסניף את השיער כל היום לאחר שאני מניחה אותו.



7. בלאם לשפתיים של חברת לאוקסיטן:
 אני אישית עוד לא ניסיתי אותו, אני מכורה לבלאם של נוקס ללילה ושל וולדה במהלך היום. לכן שאסיים אחד מהם אנסה את זה. מה שכן שמעתי עליו רבות שהוא מצוין! עשוי מחמאת שיאה שידועה כעוזרת ומרפאה.



נתראה בקופסא הבאה

אוהבת רותם

יום שישי, 16 בספטמבר 2016

אז מה חדש? חודש ספטמבר

היי מה נשמע?
חודש ספטמבר בעיצומו והפעם אני לא מחכה לסופו כי יש לי כבר הרבה מוצרים חדשים לשתף אתכם ולחדש לכם לכן בלי הרבה כתיבה וחפירה, אני פשוט מתחילה :)


יום רביעי, 14 בספטמבר 2016

יריד האופנה Sheek.Me

היי כולם מה שלומכם??? 
אתם מתכוננים לחגים?? 
אצלי בתקופה הזו של השנה אני מאד אוהבת ללכת ולחפש מתנות למשפחה, פינוקים חדשים לבית ולעצמי והכי חשוב בגדים לחג :)
זוהי הזדמנות נהדרת לחידוש מספר פריטים במלתחה ולכן אני רוצה לעניין אותכם ביריד אופנה בשם Sheek.Me המתקיים במהלך החודש(ספטמבר). 

היריד בקונספט מרענן, חדש ומדליק של יריד נודד והוא יעבור בתאריכים וזמנים שונים ב-3 ערים בישראל! (כפר סבא, רחובות ואורנית).


יום חמישי, 8 בספטמבר 2016

מתנות ומשחקים לקראת החגים לילדים

היי כולם מה שלומכם??
החגים מגיעים ואיתם הכיף והריגושים של המתנות והחגיגות!
וכמו שאנחנו המבוגרים אוהבים מתנות, הילדים אוהבים עוד יותר וצריך לפנק אותם ולשמח אותם :)
ומה יותר טוב מלהתארח בתערוכת הצעצועים הגדולה ToyTime ושם לזכות ולראות את כל מה שחדש השנה 
החידושים והכיף שנחשפים לראשונה בתערוכה כל כך משמחים וזוהי התערוכה הגדולה בישראל המארחת תחת קורת גג אחת את מיטב היצרנים והיבואנים בתחום הצעצועים, המשחקים ומוצרי הילדים והתינוקות במרכז הירידים בתל אביב.


יום רביעי, 7 בספטמבר 2016

4 מוצרים הכרחיים בכל בית


היי כולם !

הפעם אני כותבת פוסט שאני חושבת שחשוב לכולם! למעשה אני אפרט לכם כאן על 4 מוצרים הכרחיים שחייבים להיות בכל בית והם עושים לנו חיים קלים יותר :)




יום שישי, 2 בספטמבר 2016

אז מה חדש? חודש אוגוסט

היי כולם מה שלומכם?
הזמן טס והסתיים לו עוד חודש :)
אני לא מאמינה איך ככה הימים והחודשים ככה עפים ורגע מה עם קצת לנוח?
אז אני מאד מקווה שאתם לפחות נחים ולא כמוני עסוקים עד מעל הראש שאני לא מצליחה בקושי לנשום...

הפעם הפוסט מוקדש בעיקר לחידושים בתחום הטיפוח, אך גם ציפורניים וגם איפור :) פוסט כייפי, קליל וכדאי להישאר
אז שנתחיל? :)