יום חמישי, 28 בספטמבר 2017

קרקס מוסקבה מגיע לעופר בילו סנטר

היי כולם,
עוד מעט מגיע אלינו חג סוכות ומחפשים איך לכייף עם הילדים! יש לי הצעה נהדרת עבורכם, מפני שקרקס מוסקבה מגיע לעופר בילו סנטר(ליד רחובות). בקרקס יהיו מופעי ליצנים, מופעי אקרובטיקה, השתתפות הצופים במופע, הופעות מהפנטות וכל זה במהלך חוה"מ סוכות בין התאריכים 3-21 באוקטובר 2017 

יום שבת, 16 בספטמבר 2017

חברת-JEUNESSE GLOBAL ISRAEL משיקה מוצרים חדשים

היי כולם מה שלומכם?
לפני כשבוע הייתי בהשקה של חברת מוצרי האנטי אייג'ינג והתזונה"JEUNESSE GLOBAL ISRAEL".  לכבוד חגיגת יום ההולדת של החברה לשנה ה-8 שלה. כמו שהמותג משדר ואכן גם מוכיח- יוקרה ואיכותיות האירוע היה במלון נורמן היוקרתי והמהמם ששוכן בתל אביב. אני מודה שלפני ההשקה לא הכרתי את החברה ואני כל כך שמחה שהכרתי את המותג והמוצרים. מכמה סיבות: קודם כל תמיד כיף להכיר חברה חדשה ומוצרים חדשים; דבר שני המוצרים באמת מהפכניים וזה מרגש :)


יום חמישי, 14 בספטמבר 2017

כוכבים מהספרים - חנוכה 2017

היי כולם,
אני יודעת היכן אני אהיה בחנוכה הקרוב ואתם יודעים?
אני אבקר בכוכבים מהספרים בכיכובם של כוכבי הילדים של ישראל יובל המבולבל וקופיקו שכולם אוהבים וכולם מכירים והכי כיף גם כהורה שמלווה את הילדים, להיזכר בילדות ולחזור קצת להיות ילדים למשך שעתיים. 

"משגב עורי הפקות" בשיתוף "סטארלייט" גאים להציג לראשונה מופע שבו יופיעו השניים יחד על במה אחת בהצגה חגיגית ומרגשת במיוחד לכבוד 65 שנה להיווסדו של הקוף הלאומי, קופיקו. 
הרי מי לא גדל מאיתנו על קופיקו? אני אישית הייתי מכורה לקופיקו וכל כך נהנתי לקרוא וגם לראות את תכנית הטלוויזיה.

יום רביעי, 13 בספטמבר 2017

לקראת החגים 'ליה לונדון' משיקה קולקציה סתווית

היי כולם,
בהמשך לעדכוני החגים אני ממשיכה להוסיף ולחדש בקולקציות מיוחדות, הפעם אני עם מותג אהוב במיוחד, שמי שעוקב אחרי הרבה זמן יודע כמה אני מעריכה את המותג, כמה אוהבת ומפרגנת. עוד בזמנו שהיה בגלגול הקודם שלו. כל ההלבשה התחתונה בחנות תמיד מחמיאה, לכל גוף וכל גזרה. הבדים נעימים ונוחים והבגדי ים בכלל מעלפים.
והפעם המותג ליה לונדון' משיק קולקציה סתווית קלאסית ומיוחדת, עדינה ויוקרתית. וכמו שליה לונדון תמיד משקיעים, גם הפעם השקיעו והפתיעו ובגדול! עם קולקציה מהמממת!!!!

מעצב העל גיל נויהאוס מציג קולקציה מרהיבה לקראת החגים


היי כולם מה שלומכם?
הפעם אני רוצה לחדש לכם עם תכשיטים, כי אין כמו ללבוש בגד יפה לחג אבל כמובן שכדאי ומומלץ לשדרג אותו בתכשיט יפה שיתן לוק שלם ומושלם! 
מעצב העל גיל נויהאוס מציג את הקולקציה המיוחדת לקראת החגים. אז לא משנה אם אתם בארץ או בחו"ל, תוכלו לתת קפיצה לאחת החנויות ולהתרשם מקולקציה מקסימה וייחודית. הנראית יוקרתית ומחמיאה.

יום שלישי, 12 בספטמבר 2017

קולקציה סתיו חדשה לבית האופנה מאוזנר

מה שלומכם היום?
מי שמכיר אותי יודע שאני אוהבת לפנק את אמא שלי במאוזנר שזו מותג לאופנה עילית, החנות מאד יוקרתית, איכותית וסטייל בוגר וייחודי.
כל עונה אנחנו קופצות לחנות ואין פעם שאמא שלי לא מצאת כמה מוצרים לקנות ואני מבטיחה לכם שגם אתם תמציאו ושלפעמים גם כדאי להיות סבלניים ולהמתין כי יש מבצעים מאד שווים!

יום ראשון, 10 בספטמבר 2017

לקראת החגים ממליצה על מוצרי הקוסמטיקה של לאונרדו קוסמטיקה

היי כולם מה שלומכם?
לקראת החגים שבאים עלינו לטובה תמיד צריך לפנק את המשפחה ואת החברים ואין כמו מוצרי טיפוח לנשים שאוהבת להתמרח, להשקיע וליהנות. אותי תמיד טיפוח ואיפור משמחים ואף פעם לא ארגיש שיש לי יותר מדי ואני לא צריכה  :) כן אני מודה סוג של התמכרות אבל כל אחת וההתמכרות שלה...

שמעניקים מתנה צריך שהיא תהיה מכל הלב, שיראו את ההשקעה והאכפתיות שלנו, את הערכה והדגש על תשומת הלב כלפי מקבל המתנה ולכן אני ממליצה להשקיע במוצרים של לאונרדו קוסמטיקה

יום חמישי, 7 בספטמבר 2017

מתנה לחג קונים ברשת באקלס

היי כולם מה שלומכם?
החגים עוד מעט מתקרבים וצריך כבר לחשוב על מתנות למשפחה ולאוהבים שלנו ולכן הפעם יש לי הצעה נפלאה שכל אחד ואחת תמיד ישמחו לקבל!
ההמלצה שלי לקנות ברשת באקלס מתנה לחג, לקראת החג אפשר למצוא מגוון פריטים המתאימים לסתיו ובשלל צבעים בהתאם. אני חושבת שכל אישה אוהבת תמיד תיק או ארנק חדש ואין גבר שלא מחפש גם ארנק או חגורה וכולם אוהבים להתחדש במתנות וזה הזמן בראש השנה להתחדש ולהתחיל שנה חדשה בכיף.

קולקציית הקפסולה הוורודה של Le coq sportif

היי כולם מה שלומכם?
בימים אלה ממש מרגישים שהסתיו הגיע ואיתו קולקציות מקסימות של שלל המותגים. הפעם אני עם קולקציית הסתיו החדשה של המותג הבינלאומי Le coq sportif  אשר קולקציה זו משלבת בין אופנתיות, ספורטיביות ואיכות. נעליים איכותיות, נוחות והכי חשוב אופנתיות ושיקיות! אין כמו לנעול נעליים שעושות את כל הלוק ושכולם יחמיאו לנו ונכון שאנחנו אוהבות מחמאות? :)

והרי מי מאיתנו לא אוהבת את הצבע הוורוד בכל גווניו? אם בבגדים, בנעליים, בתיקים או אפילו באיפור. לכן צבע ורוד הוא תמיד בעד ותמיד אפשר ללכת על וורוד יותר צעקני ולבלוט או ללכת על וורוד וגוון עדין יותר ושקט. לכן כל אחת יכולה למצוא לעצמה את הוורוד שלה :)

יום רביעי, 6 בספטמבר 2017

סיליז משיקה קולקציית סתיו- חורף 2017-2018


היי כולם,
המותג סיליז השיק את קולקציית סתיו- חורף 2017-2018, קולקציה יפה, מעודנת, נשית ומתוחכת.
מי שלא מכיר, זוהי רשת בוטיקי היוקרה של 'סיליז' הנחשבים מאד וכל בגד, נעל או אקססוריז ברמה גבוהה ורואים את ההשקעה והמחשבה שנעשתה מאחורי כל מוצר.
בימים אלה הרשת יצאה בקולקציית סתיו חורף מהממת ומיוחדת, הקולקציה נשית, מתוחכמת, מרגשת ועכשווית. 
הקולקציה כוללת בגדים, נעליים ואקססוריז להשלמת המראה, בייבוא אישי ובלעדי ממיטב המעצבים והמותגים האירופאים המובילים.

יום שני, 4 בספטמבר 2017

רשת נייל סטודיו עם סניף חדש ועם טיפול פדיקור חדש

היי כולם מה שלומכם?
הוזמנתי לאחרונה לסניף החדש בחולון שזהו הסניף הדגל של רשת בתי הספר למקצועות היופי "נייל סטודיו" והופעתי לגלות סניף שייקי, מעוצב, מיוחד והורס! כל כך מושקע וענק עם הרבה כיתות לימוד מטופחות. כמו כןקיימת גם החנות שכל אחת יכולה לקנות ממגוון מוצרי הרשת ומגוון חברות לקים. אם את כמובן עם תעודה מקצועית בתחום ישנה הנחה.
בנוסף לסניף החדש והיפה נחשף לראשונה טיפול הפדיקור החדש של הרשת, טיפול בפחם פעיל שניסיתי ואהבתי! אני מודה שבהתחלה לא הבנתי מה ההקשר לפדיקור ולפחם, אבל קיבלתי הסבר מפורט וגם חוויתי את הטיפול ויצאתי סופר מרוצה!


יום ראשון, 3 בספטמבר 2017

חברת הקוסמטיקה GUINOT Paris משיקה טיפול ומוצרים חדשים

היי כולם, מה שלומכם?
לאחרונה ביקרתי במכון הקוסמטיקה" הרמון היופי הנמצא בראשון לציון ובבעלותה של סלי מזרחי המקסימה. סלי היא קוסמטיקאית רפואית מוסמכת (PMEC) ובעלת כ- 20 שנות ניסיון ומוניטין בתחום היופי והבריאות. בהרמון היופי ישנם טיפולים מגוונים כגון טיפולי פנים, טיפולי גוף, איפור, הסרות שיער, רפואה אסתטית, רפואה משלימה ועוד.
סלי במכון היופי שבבעלותה מטפלת בלקוחותיה עם המכשיר של חברת הקוסמטיקה GUINOT Paris .