יום שבת, 24 באוקטובר 2015

פנטן החדש מסדרת הפנטן Pro-V

היי לכולם
מה שלומכם היום? :)
יום ראשון הוא יום שאני תמיד מצליחה להשקיע בו יותר כי בסופ״ש תמיד אני מתפנקת בטיפוח יותר מהרגיל .
לכן כפריקית אמיתית בנוגע לנראות השיער שלי אני תמיד בחיפוש מתמיד אחר השמפו והמרכך האולטימטייביים עבורי ובסופש זו היתה הזדמנות נהדרת להתנסות בשמפו והמרכך החדשים של פנטן.
יש כל כך הרבה מבחר כיום בשוק וקשה לנסות הכל , לכן מנסה דברים מומלצים שחברות או המשפחה ממליצים או מוצרים חדשים שהם עם חומרים יותר בריאים לשיער שלנו. 
הרבה חומרים בתוך השמפו והמרכך יכולים להזיק לשיעק, לגרום לנשירה, לדלול השיער, לקשקשים, לגירוי ועוד ועוד ! 
לכן חשוב למצוא משהו שיתאים עבורנו וכמובן שלכל אחד ואחת יתאים משהו אחר כי אנחנו בעלי שיער שונה וקרקפת שונה. 
אני חייבת לציין שיש הרבה אנשים שנמנעים ממרכך ואני חושבת שכיום שיש כזו חשיבות לחומרים שבתוך המוצרים אז כן כדאי להשתמש . אני אישית לא יכולה לוותר על המרכך, מרגישה שבלעדיו השיער שלי קש ולא נעים ולא יפה ! גם הריח שמחזיק מעמד הרב זמן זה בזכות המרכך ;) 





יום ראשון, 18 באוקטובר 2015

מה בתיק הלימודים שלי

היי לכולם
היום התחלנו רובנו את שנת הלימודים הבאה עלינו לטובה
ואני מקווה מאד שהיא תהיה טובה :)
מי שלא יודע ולא עקב אני סטודנטית לתואר שני (שנה שנייה ) במנהל עסקים במכללה למנהל.
ואתמול ארגנתי את התיק שלי ורציתי לשתף אתכם בקצרה מה הוא מכיל, מה לדעתי חשוב שיהיה בתיק


יום שישי, 16 באוקטובר 2015

קולקציית סתיו חורף של חברת הוניגמן 2015-2016

היי לכולם
מה נשמע? אתם מרגישים את ניצני החורף שמגיעים אלינו וצצים? כי אני כן... לא שזה ממש משמח אותי כי אנוכי לא חובבת חורף , אבל! שיש כזו קולקציה מהממת לחברת הוניגמן אני מרגישה פחות רע ולהפך שמחה בגלל שאני יודעת שאלבש כמה בגדים נבחרים שאהבתי מהקולקציה וזה זמן לשופינג :)


יום רביעי, 14 באוקטובר 2015

לאפייט – Lafayette Italy חורף 2015-2016

שלום שלום לכולם,
בקצב מסחרר ממשיכות ההשקות של החורף והפעם ביקרתי בהשקה של חברת לאפייט – Lafayette Italy
שבעלים שלה הוא: רפי בלס

מי שלא מכירה את הרשת זה הזמן! בגלל שממש אסור לפספס:
רשת הנעליים והתיקים 'לאפייט' – Lafayette Italy הינה רשת המתמחה ביבוא ומכירת נעליים, תיקים ואביזרי אופנה מבתי האופנה המובילים באיטליה. לרשת 8 סניפים ברחבי הארץ והיא פועלת משנת 1938. ברשת מוצגים מותגי יוקרה בינלאומיים כמו Valentino, Braccialini, Loriblu, ועוד רבים הידועים בעיצוב ובייצור הייחודי, באיכות המוצרים, בעורות המשובחים וברמת הגימור המדויקת המאפיינים אופנה עילית. לפני למעלה מעשור, עם זיהוי המגמות העולמיות החלה הרשת בשיווק המותג הבינלאומי לנעלי הנוחות - HRS24. המותג משווק בלעדית ברשת לאפייט משנת 2000.

בשנה האחרונה נוספו לרשת מעילי עור נאפה משובח, צעיפים יוקרתיים ותכשיטים המשלימים את ההופעה ויוצרים יחד עבור כל אישה את ה Total Look המיוחד לה.


יום שלישי, 13 באוקטובר 2015

קולקציית הקפסולה של ליאת אשורי לחברת יונידרס 6-9

היי כולם
מה נשמע? השבוע אני מוזמנת להרבה אירועים בתחום האופנה ולכן תהיו מוכנים להרבה עדכונים שוטפים בתחום  :)

חברת יונידרס 9-6 גאים להציג: ליין משותף עם הסטייליסטית המובילה ליאת אשורי
שיתוף פעולה בין הסטייליסטית ליאת אשורי לחברת יונידרס 9-6 הניב קולקציית קפסולה ייחודית.

יום שני, 5 באוקטובר 2015

אז מה חדש? חודש ספטמבר

היי לכולם
מה שלומכם? אוטוטו מסתיימים החגים , מבאס ! אני ממש אוהבת את החגים, אווירה טובה, משפחה, מנוחה, טיולים והרפתקאות... אבל לכל דבר טוב יש סוף ולכן עד פסח נצטרך לחכות :)

בנתיים רציתי לשתף אתכם עם כל החידושים לחודש ספטמבר:

חברת הרבלייף השיקו סדרת מוצרי טיפוח אלוורה טבעיים herbal aloe. הסדרה כוללת 6 מוצרים (תרחיץ ידיים וגוף, סבון גוף מוצק, שמפו מחזק, מרכך מחזק, תחליב ידיים וגוף וג'ל מרגיע),, המבוססים על סגולותיו ורכיביו של צמח האלוורה הטבעי ומכילים תערובת של ויטמין a c ו e המזינים ומגנים על העור והשיער.
כל מוצרי הסדרה מתאימים לשימוש יומיומי ולכל הגילאים. המוצרים אינם מכילים פראבנים או גופרה.
קיבלתי להתנסות את המרכך לשיער, תרחיץ ידיים וגוף ואת התחליב ידיים וגוף. הריח של מוצרי הסדרה ממש מצוין! אני ממש אהבתי, מן ניחוח קייצי, פראשי שנעים להסניף. מה שעוד יותר אהבתי שלמשל על השיער הריח נשאר ומלווה אותי כמה שעות לאחר החפיפה וזה בכלל שימח אותי! יש לי פטיש לריח טוב בשיער :)
התרחיץ ידיים וגוף עשוי מתמציות צמחי מרפא מדבריים ומשמש לניקוי עדין. התרחיץ מסייע לשמירה על לחות לאורך זמן, למניעה והקלה ביובש. מהמקלחת השנייה כבר הרגשתי בהבדל ושהרגשה הרבה יותר רכה של העור מאשר היובש אשר הוא מצוי בו ביומיום. אינו מסיר את השמנים החיוניים מהעור ומאפשר לשמור על עור בריא ורענן בעל ניחוח נעים במיוחד. מחיר 63 שקלים ל250 מ"ל.
מרכך מחזק- את האמת היה לי ממש מוזר לנסות מרכך בלי השמפו שלו כי שמתי שמפו של חברה אחרת (של חברת כיף)וזוהי פעם ראשונה שאני מערבבת בין חברות. לא יודעת יש לי מן מקובעות שזה יהיה תואם (גם לכם?). בכל מקרה המרכך מחזק את השיער ומועשר בחלבון שעורה ומזין את השיער כבר מחפיפה ראשונה. המרכך לא הותיר בשיער תחושה שומנית אלא להפך נתן תחושה רכה ונעימה לשיער. מומלץ להשאיר את המרכך כ-5 דקות על השיער כמו מסיכה ואז התוצאה היא טובה יותר, כאשר השארתי את המרכך לכמה דקות נוספות בהחלט הרגשתי בהבדל בתוצאה וגם הריח נשאר יותר זמן לאורך שעות היום. מחיר 23 שקלים ל250 מ"ל
תחליב ידיים וגוף- מכיל חמאת שיאה עשירה הידועה כמשפרת את גמישות העור ומסייעת לשמור על לחות מאוזנת ונכונה לעור. אני מאד אוהבת מוצרים שמכילים חמאת שיאה, בגלל שהיא אינטנסיבית ומעולה לעור יבש. התחליב משמש להזנה עמוקה של שכבות העור ונספג בקלות ומותיר תחושה נעימה וחלקה כמשי לאורך שעות היום.
מחיר 62 ש'לים ל200 מ"ל



חברת "שוורצקופף פרופשיונל" מבית קונצרן הנקל השיקה שלושה מוצרים חדשים ומפתיעים בסדרת OSIS+
(שמפו יבש OSiS+ Refresh Dust -השמפו היבש מיועד בין החפיפות או כדי להעניק לשיער יותר נפח באופן מיידי. השמפו היבש מכיל אבקה דקה במיוחד עם רכיבים משופרים ועמילן אורז.  וכן השקת תת הסדרה OSiS+ Session Label עם שני מוצרים חדשים- ספריי מלח לעיצוב פרוע של "הרגע יצאתי מהים" וספריי לשיער מהדור החדש לאחיזה בינונית, עם נוסחת ייבוש מיידי המאפשרת פיזור אחיד של הספריי על השיער, ביחד עם ייבוש מיידי ואפקט זיכרון צורה)
אני קיבלתי להתנסות את אוסיס סשן לייבל- ספריי מלח- OSIS+ SESSION LABEL- Salt Spray
ליצירת עיצובי שיער אופנתיים! ספריי המלח מגניב שמספק את העיצוב האולטימטיבי להענקת "מראה ים" פרוע, חופשי ומשוחרר, כפי שניתן לראות בתצוגות האופנה הבינלאומיות. ספריי המלח מספק אחיזה ותחושת שיער עבה ומלא יותר, מבלי להכביד על השיער. בגלל שאני עם החלקה יפנית, ניסיתי את המוצר על אחותי והיא ממש התלהבה ממנו! הנראות של השיער ממש כמו שהרגע יצאנו מהים או חפפנו את השיער והוא בשלבי יבוש. מראה חושני ויפה שגורם לשיער להראות נהדר! כמובן שאחותי לקחה לחסותה את המוצר מרוב שאהבה אותו!
הוראות שימוש: רססו על שיער לח או יבש, עסו ו"מעכו" את השיער עם הידיים כלפי מעלה.
מחיר- 108 ₪ ל- 200 מל'
את מוצרי "שוורצקופף פרופשיונל" משווקים במספרות המובחרות בכל רחבי הארץ, לבירור נקודות מכירה משרדי "שוורצקופף פרופשיונל": 1-800-33-33-22


חברת amika השיקה לאחרונה גם שמפו יבש לשיער שכתבתי לכם שהוא צריך להגיע אליי בפוסט מה בתיק האיפור שלי הקיץ ואכן סוף סוף הוא הושק בארץ וקיבלתי אותו להתנסות.  אפשר לקנות אותו באתר ג'ילטי  - קישור לשמפו באתר
השימוש בשמפו יבש מתבצע באופן שמתיזים אותו על השיער כשהוא יבש ואז השמנוניות פשוט נעלמת, הנפח והנראות הכללית חוזרת לעצמה. או השימוש השני הוא כפתרון נהדר בין חפיפות שהקרקפת לא תהיה שומנית, השמפו מנטרל את השמנוניות ומנקה את שורשי השיער.
השמפו היבש ללא אלומיניום או טלק ולכן אין ללא שאריות אבקתיות על השיער. בנוסף השמפו מכיל עמילן אורז טבעי לספיגת שומן עודף או לכלוך.
אני כל כך שמחה שהמוצר הזה הושק והגיע לארץ. זה שמפו פשוט גאוני שחוסך את השיער המוזנח והחסר ברק ונפח בין החפיפות. הרבה מאתנו שרצו שיער יפה ומושקע חפפו הרבה את השיער וידוע שזה לא בריא ולכן הפתרון הוא אולטימטיבי.
אני חושבת שכל אחת מאתנו צריכה אחד כזה בבית, אם לשגרה בין חפיפות או אם פתאום צץ אירוע מהרגע להרגע וצריך מהר להתארגן, מתיזים כמה לחיצות על השיער והכל נראה משודרג ונהדר.
מחיר : 99 שקלים באתר ג'ילטי


חברת ג'ייד השיקה את קולקציית השפתונים TRUE COLOR SATIN LIPSTICK באריזה חדשה ומעוצבת כקלאסית ויוקרתית. האריזה שחורה וכך גם המוצר שממש משדר אלגנטיות, יוקרה ויופי.  על השפתון עצמו מוטבע סמל החברה ומאד אהבתי את זה! זה גם מוסיף לעיצוב היוקרתי.
שפתוני הסדרה מכילים רכיב הזנה המופק מצמח ה HOP לטיפוח השפתיים בשילוב עם פיגמנטים ופולימרים מבריקים המתמזגים עם העור באופן מושלם ומאפשרים לגוונים המרהיבים לבטא עצמם עם ברק מודגש לאורך זמן. בנוסף הם גורמים לשפתונים להיות רכים, לחותיים ונעימים על השפתיים ולא מותירים אח"כ יובש. לגביי העמידות אני עדיין בוחנת אותם לחלוטין בכל מיני דרכים אבל ממה שאני בנתיים התנסיתי הם בעלי עמידות בינונית בגלל שהם לא מט, אלא יותר בגימור סאטן קרמי (ארחיב על כך בהמשך בפוסט נפרד). עוד נקודה ראויה לציון שהשפתונים ללא פראבנים.
בקולקציה ניתן למצוא מבחר של 25 גוונים חושניים הנעים החל מגוונים רכים וטבעיים ועד גוונים עוצמתיים המתאימים לכל גוון עור. אני קיבלתי את 2 הגוונים הבאים 230 pink diamond  ו177 papaya sorbet  (בהמשך יש סווטצ'ים)
מחיר: 101.90 ₪





חברת sacara השיקו לאחרונה את סדרת touch. קניתי את בשבוע שעבר את הבודי מיסט ממש כשהוא הגיע לחנות בריח amber וקיבלתי להתנסות את הקרם סורבה שהוא קרם גוף ואת קרם הידיים. כל הסדרה היא העתק מוצלח מאד של המוצרים של חברת ויקטוריה סיקרט! הניחוחות ממש אבל ממש דומים. מי שעוקב אחרי בבלוג הרבה זמן יודע כמה אני אוהבת את מוצרי ויקטוריה סיקרט ולדעתי שיש משהו שממש דומה במחירים רצפה מעודד מאד ומשמח! גם שהם זמינים לי בקניון ליד הבית ואני לא צריכה להזמין מחו"ל שזה בכלל כיף! את הבודי מיסט שפכתי למיכל קטן שגם קניתי בsacara וככה אני סוחבת איתי את הבודי מיסט בתיק קבוע (הגודל מלא כבד וזה סתם מכביד על התיק), את הקרם ידיים הנחתי במשרד על השולחן ובמהלך היום אני מורחת אותו בשביל הריח המדהים הוא יוצר! והקרם גוף הוא משהו מיוחד! ההמלצה של החברה היא לשים אותו במקרר ואז שמורחים אותו הוא קריר ונעים הרבה יותר ! ההמלצה אכן מומלצת ומשפרת את חווית השימוש - במיוחד בימי הקיץ החמים.
אני מאד אוהבת את מוצרי החברה באופן כללי ויש לי מספר סקירות עליהם בבלוג. המוצרים איכותיים ובמחירים מאד נמוכים אשר מתאימים לכל אחד ולכל גיל.
המחירים של מוצרי הסדרה נעים בין 9-25 שקלים


חברת סופר פארם אשר בעלת המותג life בעלת סדרת מוצרי לייף פרופשונל טיפוליים, המבוססת ופותחה ע"י רוקחי סופר פארם שבעלי ידע רב בתחום הרוקחות ומקצועיים בתחומם. בנוסף תדירות הפגישות עם הלקוח הובילה לזיהוי צרכים וביקושים שלא היה להם מענה עד כה ולכן פותחו מוצרים אשר נותנים מענה ופתרון מקסימלי לבעיותיו של הלקוח.הייחודיות של הסדרה שהיא משלבת בין רוקחות טבעית לבין רוקחות תרופתית והשילוב יחד מעניק למוצרים אפקטיביות מקסימלית תוך כדאי שימוש במוצרים טבעיים אשר יעילים לנו.
הסדרה שודרגה ונוספו מספר מוצרים חדשים כגון קרם ידיים טיפולי וקרם רגליים טיפולי (בסדרה יש מעל 20 מוצרים, מבניהם מחזק ציפורנים, שמפו, קרם גוף ועוד).
קיבלתי להתנסות את הקרם ידיים והקרם רגליים ושניהם  מגיעים באריזת טיובה וזה הכי נוח שיש! הקרם ידיים הפך להיות קבוע אצלי בתיק ונוח לנשיאה. אני לא חוששת שיישפך או ייהרס. הוא מועשר בsqualane ובויטמינים bs ו e. הוא ללא ריח ונספג ממש מהר ולא מותיר עור שמנוני בכלל. אני סובלת מיובש בידיים וגם בעור מסביב לציפורניים ומצאתי שהוא יעיל לכך גם!
הקרם רגליים מכיל קלימבול, שמן עץ התה, אוראה, חומצות אלפלא ובטא הידרוקסית אשר עוזרות לשיפור וריכוך העור. הקרם גם נספג במהירות ולא צריך הרבה זמן לשבת ללא מעש (אני שונאת את זה שצריך לחכות מלא זמן עד שקרם רגליים נספג ואי אפשר לקום מהמיטה). הקרם גם ללא ריח.
ממליצה על 2 המוצרים למי שסובל מיובש יותר מהרגיל וצריך קרמים טיפוליים לכך ורוצה לשמור על עור נעים וחלק.


ולאחר שחידשתי לכם בתחום הטיפוח והאיפור גם צריך לחדש בתחום האופנה:
אירן בוטיק האופנה הייחודית המתמחה בהבאת טרנדים אירופאיים, באמצעות מותגים מובילים משיק את קולקציית סתיו חורף 2015-16 .
קולקציית הסתיו חורף הקרוב, מבוססת על הטרנדים העדכניים – בוהמייניות, שיקיות וסטיילינג הנשענים על השראות משנות ה 70, תוך שמירה על קו עדכני של מה שקורה בבירות האופנה בעולם. הקולקציה מבוססת על מראה בוהימייני במגוון סגולים, חומים, אפורים, ירוקים ושחורים.
בחירת הקולקציות מתבצעת באופן אישי ע"י אירן ובתה שירלי בהבנה עמוקה של לקוחותיה מרחבי העולם, הקולקטינג מתחלף בתדירות גבוהה ומגיע בכמויות מצומצמות בטווח רחב של מידות, ביניהם ניתן למצוא מותגים כגון :
 Desigual, Joseph Ribkoff, Leo Guy, Vango, Antonelle, Pause café ועוד....

Desigual- משיקה קולקציה המושפעת מטוקיו חסרת הזמן – דגמים נשיים עם אמירה מלאה בתחכום והנאה. קולקציה המבוססת על תת התרבות המרתקת הפועל בעיר, קולקציה המבוססת על הערצה ללהקות הפופ והרוק האנרגטיים המשמשים מקור השראה.
אתר אינטרנט: http://www.irene.co.il/
פייסבוק: IRENE FASHION
החנויות בגן העיר רחוב אבן גבירול 71 קומת הכניסה, ת"א או בממילא - יצחק קריב 6 ירושלים, במתחם הסגור, בקומה השנייה.

 מותג אופנת הנשים הגרמני גרי וובר, יוצא בקולקציית סתיו חורף 2015-16 .
הקולקציה שיקית, אורבנית, נשית וייחודית. מושפעת ממקורות השראה עולמיים הנשענים מחד על מגמות בולטות הבאות לידי ביטוי בסריגים ייחודיים והדפסים חדשניים ומאידך, מעניקה תחושה של טרנדיות נוחה וקלילה עם עדינות נשית זורמת . הקולקציה מאפשרת לנשות עסקים כחלק מתפיסת העולם של גרי וובר, לשלב טרנדיות, אופנתיות בינלאומית ונשיות במראה מחויט המעניק ייחודיות בפתרונות הנשיים בלבוש העסקי .
בסתיו חורף הקרוב, האישה של גרי וובר היא כרגיל אישה ללא גיל, כאשר המכנה המשותף של כולן הינו הרצון להיות ייחודית במראה, בולטת, טרנדית, נשית ומחוברת לנוחות של עצמה.
בגרי וובר ניתן למצוא מגוון רחב של מידות 36-48, המותג מאמין במתן במה לאישה אמתית – נשית טרנדית המרגישה שלמה עם עצמה ומחפשת מוצר ייחודי ומחמיא .
החנויות בגן העיר רחוב אבן גבירול 71 קומת הכניסה, ת"א או בממילא - יצחק קריב 6 ירושלים, במתחם הסגור, בקומה השנייה או בקניון הזהב- רח' דוד סחרוב 21 ראשל"צ.
Facebook: Gerry Weber, גרי וובר
אתר אינטרנט: http://gwisrael.co.il/


אם לא עשיתם לייק לדף הבלוג בפייסבוק זה הזמן - קישור  
וגם בדף האינסטגרם - קישור

נתראה בפוסט הבא
אוהבת רותם


גילוי נאות: המוצרים התקבלו לסקירה









http://www.guilty.co.il/Product/perk-up-dry-shampoo/?greferral=thebeautyandthetip

יום ראשון, 4 באוקטובר 2015

BeautyBox October 2015

היי מה שלומכם?
בבוקר נחתה אצלי קופסת הביוטיבוקס במיוחד כמתנה לערב חג שני. איזה כיף לקבל מתנה כזו יפה ובמיוחד זו הקופסא שהכי אהבתי עד כה!


יום שבת, 3 באוקטובר 2015

MY MAKEUP- Part 1

היי לכולם
מה נשמע?
אתם מכירים את זה שיש לכם דחף למצוא את המייק-אפ המושלם? אני בטוחה שכן , כי כמעט כל מי שאני שואלת - מבין אותי לגמרי! אז לאור העובדה שאני ניסיתי מלא מלא מייק-אפים שקיימים בשוק, ממייק-אפים יוקרתיים למייק-אפים שנחשבים זולים ופשוטים, החלטתי לשתף אתכם בתובנות שלי! לכן הפוסט מתחלק ל-2 מרוב שהוא ענק !
למי שחדש אצלי בבלוג אז שימו לב שאני בעלת עור בהיר עם נמשים כהים יותר ולכן לא קל לי למצוא צבע שמתאים לעור שלי, בנוסף תת גוון העור שלי הוא ורוד ולא צהבהב כמו הרוב. ויש לי עור יבש עד רגיל. העור שלי לרוב גם דיי מיובש כי אני לא שותה מספיק מים :) לכן ההמלצות שלי מתאימות לסוג עור שלי. אז אם אתן בעלות סוג עור כמו שלי מצוין, אם אתן בעלות סוג עור שמן אל תתבאסו יש כאן גם כמה המלצות שיתאימו לסוג עור שלכן, לא שכחתי אתכן, אל דאגה :)

יום שישי, 2 באוקטובר 2015

חגים חלק ב'

היי
מה אתכם???? נהנים בחג?
כי אני מאד נהנית! בין המשפחה, טיולים ומנוחה. אני מעדכנת אותם במתרחש אונליין..
ויצאו 2 מארזים מקסימים לכבוד חג הסוכות ויהיו זמינים עד אחר החג! ממליצה בחום לדגום אותם בחנות ולקנות ולפנק מישהו שאתם אוהבים או אפילו את עצמכם:) כי מותר להתפנק!