יום שבת, 29 בדצמבר 2018

מותג המשקפים DITA היוקרה האמריקאי משיק ליין מיוחד

היי כולם, מה שלומכם??
אומנם אנחנו בחורף אבל אל תשכחו לשמור על העיניים שלכם גם בימים אלה, השמש עדיין קיימת ופוגעת לנו בעיניים, לכן חשוב להרכיב משקפי שמש לאורך כל השנה ושיש הצעות למשקפי שמש כל כך יפות ומיוחדות אז איך אפשר לסרב?!

DITA, מותג היוקרה האמריקאי, מוציא השנה ליין עם מסגרות עבות ו"מוגזמות". העיצובים פוסטמודרניים יוקרתיים ובעלי נוכחות המתאימים לחובבי אופנה ומובילי דעה אופנתית. המסגרות של המותג מיוצרות על-ידי אמנים יפנים הפועלים במפעלים המתמחים בהנדסת אנוש ומשלבים בתוכם בנועזות זהב 18K, טיטניום ואצטט יפני.


                          

יום חמישי, 27 בדצמבר 2018

חנית כהן המאסטרית ביוטי שעומדת לעשות מהפכה בתחום המיקרובליידינג בישראל!

היי כולם מה שלומכם?
לאחרונה הייתי בהשקה מדהימה ומהפכנית של חנית כהן שהיא מאסטרית ביוטי שעומדת לעשות מהפכה בתחום המיקרובליידינג בישראל. כהן מומחית בתחום שיקום השיער, שיקום הגבות והשגת טיפול יעיל ואפקטיבי בקרחות והתקרחות. באקדמיה שלה היא מעבירה קורסים מקצועיים וייחודיים המלמדים את השיטה.
אחת השיטות בהן מתמחה - המיקרובליידינג. המיקרובליידינג הינה שיטה חדשנית המספקת פתרון קבוע לגבות דלילות ונשירת שיער, שתי בעיות נפוצות גם אצל נשים וגם אצל גברים, הניתנות לפתרון פשוט וקל לביצוע יחד בהתאמה אישית ומדויקת לכל לקוח ולקוחה ובנוסף עוסקת בתיקונים ושיפורים של טיפולים כושלים.


יום שני, 24 בדצמבר 2018

מותג GAYA חוגג יום הולדת 7

היי וכלם מה שלומכם?
מי שמכיר אותי ועוקב אחרי הבלוג שלי שכבר 5 שנים חיי ובועט

יודע כמה אני אוהבת את המותג GAYA. האיפור המינרלי הטבעי והטיפוח המושלם! שאני שנים משתמשת בו וכל פעם ממליצה מחדש.


יום שבת, 22 בדצמבר 2018

ORAL-B השיקה סדרת משחות שיניים מהפכניות Oral-B Gum & Enamel

היי כולם,
נושא חשוב שצריך לטפל ולא לשכוח הוא למעשה השיניים שלנו, את השיניים צריך לצחצח בבוקר ובערב ובמשחות איכותיות וטובות שיעזרו לנו לשמור על בריאות הפה שלנו.
חברת ORAL-B השיקה  סדרת משחות שיניים מהפכניות Oral-B Gum & Enamel ב-4 סוגים.
משחת שיניים שמהווה פריצת דרך מדעית בתחום משחות השיניים. לאחר כ-60 שנה של פיתוח בה הנוסחה התקדמה, הצליחו במעבדות העולמיות של אורל בי לפתח משחה עם מרכיב אנטי בקטריאלי אשר הוכחה מדעית כמפחיתה 74% מדימומי החניכיים בתוך 3 חודשים. 


מותג המשקפיים MYKITA

היי כולם מה נשמע?
מותג המשקפיים השייקי והמיוחד MYKIT משיק קולקציה שעושה שימוש ביתרונות הטכנולוגיה המודרנית על-מנת לעצב ולייצר מסגרות במראה ייחודי ונדיר. מי שלא מכיר את המותג הזה עדיין, אז חייב! מותג לנשים ולגברים כל כך מיוחד ובמחירים מעולים.

קולקציית ה- MYLON עושה שימוש במדפסות תלת מימד ושילובי חומרים מפתיעים וחדשניים כמו אצטט וניילון.  התוצאה היא ליין מסגרות קלות וקלילות, בעלות פטנט בלעדי למותג – חיבור מוטות המסגרת ללא ברגים. הקולקציה החדשנית משתלבת נהדר עם הקו המסורתי של המותג ומציגה הנדסת אנוש בסטנדרטים שמהווים תקדים בעולם המשקפיים.

אני אישית מרכיבה משקפיים המון שנים ואני מבינה את הקושי וכמה משקף יכול להציק אם הוא כבד ומאסיבי, לכן שמשקף קליל, נעים ונוח זה כל כך הכרחי וחשוב! לכן אני חושבת שזה מדהים שסוף סוף מתחילים להבין את הצורך הזה וליישם אותו, כי תחשבו המשקפיים עלינו רוב שעות היום ואני לא יכולה עם עדשות מגע, לא מסתדרת איתם .

                                           

יום רביעי, 5 בדצמבר 2018

מותג חדש ומקסים לילדים בישראל DUBIDO FACETORY

היי כולם,
אתמול הייתי בהשקה מדהימה ומיוחדת המעניקה חוויה מקסימה לילדים בקניון רמת אביב של המותג החדש 
DUBIDO FACETORY  ובול מתאימה לחג החנוכה שאפשר להעניק מתנה וחוויה מקסימה לילדים שלנו.

DUBIDO הינו מותג המאפשר לילדים להתנסות בחוויה ייחודית בה הם הילדים זוכים לקחת חלק פעיל ביצירת בובות לעצמם בהתאמה אישית. הבובות שנוצרות תוך תהליך הרכבה בו הילד לוקח חלק פעיל, "מתעוררות לחיים" ומקבלות משמעות וערך סנטימנטלי עבור הילד. הדובי הופך לחבר.  היש קונספטים דומים בעולם ואני שמחה שהחברה הרימה את הכפפה והביאה את החוויה לישראל, זוהי חוויה כל כך מרגשת לילדים וטומנת בתוכה לימוד והבנה איך הבובה נוצרת ושהילדים חלק מאותה חוויה זהו ערך מוסף מדהים לדעתי :)


יום שלישי, 4 בדצמבר 2018

א.א קרמיקה מחלקים דמי חנוכה מתנה בכל קניה

היי כולם
א.א קרמיקה מחלקים דמי חנוכה מתנה בכל קניה
רשת הבוטיק א.א. קרמיקה יוצאת במבצע שיאיר לכם את הבית!
לקראת חג האורות רשת הבוטיק א.א. קרמיקה מפנקת את לקוחותיה במבצע חנוכה מיוחד.
על כל קניה ב500 ₪ מקבלים 250 ₪ מתנה דמי חנוכה,
בכל הסניפים בכל ימות החנוכה 



יום שישי, 30 בנובמבר 2018

חדש! קולקציית מרככי כביסה בהשראת בתי הבושם המובילים בעולם של המותג Lenor

היי כולם,
לא מזמן הגיעה לפתח ביתי הפתעה ריחנית ומקסימה. מי שעוקב אחרי בבלוג ראה שקיבלתי לפני מספר חודשים את הכדוריות הבישום של Lenor ומאז אני מכורה! הן מעולות.
והפעם קיבלתי את קולקציית מרככי כביסה יוקרתיים בהשראת בתי הבושם המובילים בעולם של המותג Lenor וכל כך שמחתי! וכמו שחשבתי הן לא איכזבו בכלל ולהפך התאהבתי גם בהן! הריח חזק, מעולה ונשאר על הבגדים לאורך זמן ועשה את כל סוגי הבד רך ונעים.

                                       

יום חמישי, 29 בנובמבר 2018

סדרת המוצרים מבית סנט הייר – ארגניה סיקרטס

היי כולם מה שלומכם?
הפעם אני רוצה לכתוב לכם על סדרת המוצרים מבית סנט הייר – ארגניה סיקרטס. זוהי סדרה לשיער חלומי, לשיער שמסתדר ושנראה טוב. הרי כולנו כנשים מאד אכפת לנו הנראות שלנו מהבגדים, הבישום וכמובן השיער. אני אישית כל כך שונאת שנוגעים לי בשיער או שאני ביום שיער רע והוא לא מסתדר לי כמו שאני רוצה. אבל בהחלט עם הסדרה הזו השיער שלכן יראה וגם ירגיש נעים יותר במהירות תוך כמה שימושים בודדים.


יום רביעי, 28 בנובמבר 2018

מותג בר הבשמים Feel Perfume Bar שאסור לכם לפספס

היי כולם מה שלומכם?
אם אתם עוקבים אחריי זמן מה אז אם יודעים שאני מאד אוהבת את המותג FEEL PERFUME BAR שזהו למעשה בר בשמים שממוקם בכל מיני קניונים ועל המקום אפשר לנסות לראות מה מתאים לנו מבחינת ריח ומבחינת מה מתאים לעור שלנו. אם אתם לא יודעים לכל אחד מאיתנו על העור יש ספיגה שונה של ניחוחות בישום. אני יכולה להעיד על עצמי שריחות עדינים לא מחזיקים עליי, תוך כמה דקות הם נעלמים ולכן חייבת חזקים. ושאפשר ככה להתנסות ולבחור זהו קונספט מדהים ומיוחד כל כך שאני אישית מאד התחברתי. אז אם אתם רוצים ללכת ברחוב ושכולם יריחו שובל של ריח וישאלו מהיכן הריח הנפלא הזה, אז אתם חייבים לבקר באחד מהדוכני המותג!

לי אישית יש 2 בשמים שלהם בניחוחות:  crazy  פרחים פירותי מרענן כזה פרשי והריח lustful חמצמץ מתוק פרחוני.
הריחות של 2 הבשמים כל כך מיוחדים, נעימים וכולם תמיד מחמיאים לי עליהם. הרי איך אנחנו רוצים שיזכרו אותנו? בעלי ריח מיוחד, דומיננטי, נעים וכייפי!


יום שלישי, 27 בנובמבר 2018

רשת האיפור והטיפוח SACARA משיקה קונספט חדש – SACARA TREND

היי כולם מה שלומכם? 
לפני כשבוע הייתי בהשקה של חברת SACARA האהובה. והפעם ההשקה עם בשורות מדהימות שהחברה חוגגת חמש שנים מהקמתם ויחד עם זאת יצאו עם  קונספט חדש – SACARA TREND.
ובנוסף השקת מלא מוצרים מדהימים, עם פורמולות חדשות, משודרגות וטובות יותר. כמו מייקאפים, פודרה, קוסנילר, פלטת שימרים מדהימה, מנקה מברשות ועוד ועוד ועוד.
בנוסף למוצרים איכותיים יותר המוצרים מועשרים בויטמינים נוגדי חמצון ובתמציות צמחים אשר שומרים על העור שלנו מפני נזקים ולמשל המייקאפ הוא הרי חוסם קרני UV ויחד עם התמציות צמחים שבריאות לנו, התוצאה מושלמת!

                           

יום ראשון, 25 בנובמבר 2018

ג'ונסון אנד ג'ונסון משיקה בישראל את מותג הטיפוח Le Petit Marseillais

היי מה שלומכם?
בשבוע שעבר הייתי בהשקה נפלאה ומרגשת של ג'ונסון אנד ג'ונסון שהשיקו בישראל את מותג הטיפוח  
Le Petit Marseillais  היישר מפרובנס שבצרפת.
קו מוצרי מותג Le Petit Marseillais כולל מוצרים לטיפוח הגוף אשר פותחו בשיתוף עם דרמטולוגים ומכילים רכיבים הגדלים בחמימות השמש הים תיכונית של פרובנס ובחו"ל הם קיימים כבר הרבה שנים, אני כל כך שמחה שהמוצרים הגיעו לישראל! החשיבות של מוצרים טבעיים, בריאים ושמריחים נפלא! כל מוצר ומוצר ורגש בריח עוצמתי, ריח נפלא וחזק שעוטף את המקלחת לריח וחוויה נהדרת שעושה כל פעם כיף מחדש.
בסדרה ישנם 6 סבוני רחצה ו 3 תחליבי לחות המתאימים לעור רגיל עד יבש ובעלי ניחוחות פרחוניים, פירותיים ומרעננים. אני הכי אהבתי את הריק אפרסק לבן ונקטרינה- וואו איזה ריח מדהים שנשאר הרבה מאד זמן וממלא את כל האמבטיה בניחוח!! ממליצה לכם לקפוץ לסופר הקרוב ולהריח! 

מי שלא מכיר את החברה:
בתחילת 1980 צרפתי בשם ברנרד לנגל נשבה בקסמיה של מרסיי ובסבונים הצבעוניים והריחניים להפליא שמילאו את האוויר. ברגע ההוא, ברנרד קיבל על עצמו החלטה: להביא את האיכות האומנותית של מרסיי לשאר העולם. נאמן למסורת האומנותית, ברנרד סיפק את מרכיביו משדות לבנדר סמוכים, מטעי הדר ומטעי זיתים. שילובים מתוקים, מוצרים ריחניים ותשוקה אמיתית הפכו במהירות את קו מוצרי הסבון שלו למוצלח ואהוב. 
בהיותו אבא חדש, ברנרד צייר תמונה של בנו סזר יושב על יד הים, העיניים מביטות ישר אל העתיד. הוא לא ידע אז כי תמונה אייקונית זו תייצג מאוחר יותר את מה שיהפוך ממותגי הטיפוח הגדולים בהיסטוריה – לה פטיט מרסיי.

יום שלישי, 20 בנובמבר 2018

פעילויות מדליקות ל - 8 ימי חג החנוכה שאסור לפספס


חג החנוכה הוא חג אהוב מאד בקרב הילדים, מיטב ההצגות שעולות לאוויר, חנוכיות בשלל צורות וצבעים, תערוכות מגוונות ומיוחדות וכמובן אי אפשר לוותר על דמי החנוכה ומתנות שהילדים כל כך אוהבים.  חג החנוכה הינו זמן משפחתי מעולה שכדאי לנצל וליהנות יחדיו כבילוי משפחתי עם מקסימום הנאה וכיף.

יום שני, 12 בנובמבר 2018

הבלאק פריידי אוטוטו מגיע וליה לונדון יוצאים במבצע!

היי כולם מה נשמע?

אז עוד לפני חנוכה יש את הבלאק פריידי בתאריך 23.11 אבל הרבה חברות כבר מושכות את המבצעים לכמה ימים ולכן כדאי להיות מעודכנים!
בליה לונדון בבלאק פריידי יהיה 40% הנחה על מבחר עצום של דגמים משתתפים במבצע!
המבצע יתקיים בין התאריכים: 18-24.11.18


א.א קרמיקה יוצא במבצע של 50 הנחה על קולקציות ודגמים בייבוא אירופאי


היי כולם,
עכשיו לקראת החורף שמגיע אלינו מה הכי כיף? לעצב את הבית כי אנחנו תמיד בחורף מבלים בו יותר כי קר ובבית נעים יותר :) לכן מה יותר כיף מבית מעוצב ומיוחד?!

רשת הבוטיק א.א קרמיקה יוצאת במבצע שיעצב לכם את הבית!
משפצים ומחדשים את הבית עם המוצרים האיכותיים והמובילים בעולם העיצוב, היישר מאירופה.
המבצע של 50% הנחה על קולקציות ודגמים בייבוא אירופאי. במסגרת הדגמים שבמבצע תמצאו את הארהדים הבולטים והעדכניים בתחום העיצוב, כולל דגמים מקולקציית ורסצ'ה האיטלקית ומגוון קולקציות חדשות אירופאיות.


יום ראשון, 11 בנובמבר 2018

מתנת חנוכה מקסימה לילדים של חברת פלפוט

היי כולם מה שלומכם?
בעוד 3 שבועות מגיע אלינו חג החנוכה, חג אהוב כל כך על ילדים ובנינו גם על מבוגרים. המותג פלפוט השיק 2 מוצרים חדשים שכל ילד וילדה ירצו לחג!
הלהיט החדש בשוק הצעצועים: Smooshy Mushy – דמויות רכות שיטריפו את ילדיכם שבמיוחד הבנות הן אלה שמכורות לסדרה הזאת ואוהבת את הדמויות המקסימות והמוצר השני הוא האוסף קלפי ליגת האלופות לעונה 2018/19 שכמובן אין כמו מתנה קלאסית לבנים שקשורה לכדורגל :)


יום שישי, 2 בנובמבר 2018

קרקס פלורנטין עם מופע חדש של "קרקס גיבורי 2 - מחזירים את האור".

היי כולם,

מתלבטים מה לעשות בחנוכה? יש לי רעיון נהדר!
מ1.12 יתחילו מופעי קרקס פלורנטין עם מופע חדש של "קרקס גיבורי 2 - מחזירים את האור".
אנחנו היינו שנה שעברה ואני חייבת להמליץ! המופע מהפנט ובלתי נשכח :)
צוות גיבורי העל שלנו נשלח להציל את העיר תל-אביב מידי דוקטור רשע! מופע קרקס מרהיב מלא בדמויות שהילדים אוהבים, אקרובטים מהעולם, מופעי לייזר, תלת מימד וסיפור מרגש עם מוסר השכל מעצים שיגרום לנו לראות את הטוב בכל אחד.


יום חמישי, 1 בנובמבר 2018

המותג PISTACHE משיק קולקציית קפסולה של המעצב שי פרץ

היי כולם מה שלומכם?
הפעם אני עם מותג שלא הכרתי, מותג מאד מיוחד בשם PISTACHE . המותג השיק לאחרונה קולקציית קפסולה עם מסר אופנתי בועטנ של מעצב האופנה שי פרץ, פורץ עם קולקציית קפסולה חדשנית בעלת קונספט נועז ומעצים למותג PISTACH. מסר על נשים, על החוזק שלהן, על הכוח והיופי שהן לא צריכות להתנצל ולא צריכות לפחד או להתפשר. אלא להיות חזקות כפי שהן! 

יום שני, 15 באוקטובר 2018

קולקציה חדשה של רשת האופטיקה I-OPTIC

היי כולם מה שלומכם?
בכל ימות השנה חשוב לשמור על העיניים והראייה שלנו, ממשקפי שמש או ראיה. ואין כמו להיות עם אקססוריז זה שיהיה שייקי, יפה ומיוחד. רשת האופטיקה המובילה I-OPTIC ידועה בקולקציות משקפיים יפהפיים וייחודיים, מקלאסי עד צבעוני ולנשים, גברים וילדים. רשת האופטיקה החדשנית מציגה שוב ושוב מסגרות משקפי שמש בסטדנרט פורץ גבולות, המתכתב עם הטרנדים החזקים בעולם יחד עם שמירה על קו ייחודי ושיקי, הפונה למכנה משותף רחב ולאנשים שמעדיפים את משקפי השמש שלהם מעוצבים ומלאי סטייל.


יום ראשון, 7 באוקטובר 2018

ה-SALE הגדול של קרני תכלת חוזר!

היי מה שלומכם?
ה-SALE הגדול של קרני תכלת חוזר!  עד 80% הנחה על גופי התאורה שבמבצע  בין התאריכים 18-19 באוקטובר
קרני תכלת פותחים את השנה החדשה עם יומיים של DOUBLE SALE מטורף על גופי התאורה המעוצבים -

 50% הנחה על כלל גופי התאורה בחלל אולם התצוגה למעט גופי התאורה של המותג FLOS

 % 60 הנחה על גופי התאורה של המותג האיטלקי FLOS

 80% הנחה על עודפי מלאי במחלקת ה-OUTLET



יום רביעי, 3 באוקטובר 2018

מחזמר "הקוסם מארץ עוץ" - חנוכה 2018

היי כולם מה נשמע? תקופת החגים עברה ואנחנו חוזרים לשגרה, אבל אל תשכחו שעוד מעט , בתחילת דצמבר מגיע אלינו חג החנוכה :) חג אהוב על הילדים מסופגניות ולביבות ועד מחזמר והופעות מעניינים ומקסימים.

אין כמו להנות בחג החנוכה עם מחזמר יפה, מלא שירים, הנאה ומוסר שהכל חכם שילמד את הילדים על החיים. לכן ההמלצה שלי היא לקוסם מארץ עוץ.
את האמת אני מאד מתרגשת בעצמי ללכת מפני שאני הייתי ילדה בעצמי הייתי במחזמר שגם היה בשנת 1994 אז עם אדם, צחי נוי, מיכל ינאי, איתי שגב וסער בן יוסף וששוב אדם משתתף שהוא אייקון לכל הדור שלי זה כל כך מרגש ומשמח- ומחזיר אותי לילדות גם :)

יום חמישי, 20 בספטמבר 2018

"הבית עם השעון המסתורי"- סרט מקסים לכל המשפחה

היי כולם מה שלומכם?
לפני כשבוע הייתי עם כל המשפחה בהשקה מקסימה של הסרט החדש: "הבית עם השעון המסתורי", במתחם סינמה סיטי בגלילות שאני כל כך אוהבת :)
הסרט מומלץ מגיל 7 בגלל שהוא טיפה מפחיד כי ישנן בובות שקמות לתחייה וכמה דברים שילדים קטנים יותר יכולים לחשוש ולפחד. הסרט כל כך מגניב, מצחיק, משעשע ופשוט כייפי. הוא עורך כשעה וחצי והזמן עבר כל כך מהר מרוב שנהננו!

למעשה הסרט מופץ החל מהיום (20.9.18) וזהו זמן נהדר לפני חופשת סוכות. רעיון נהדר לבילוי משפחתי ומהנה לכולם, גם המבוגרים יהנו מבטיחה לכם! אני מאד נהנתי וצחקתי ואהבתי שהסרט מסתיים עם מוסר השכל יפה ומודגש שחשוב להעביר לילדים שלנו :)
ארה"ב. 2018. יש גם דובר אנגלית, מתורגם לעברית, ומדובב לעברית. מופץ ע"י סרטי יונייטד קינג.


יום ראשון, 16 בספטמבר 2018

קפצתי לסרט קומדיה רומנטית: "איטליה הקטנה"

היי כולם,
מה שלומכם?
בשבוע שעבר קפצתי לסינמה סיטי בגלילות לקומדיה רומנטית חדשה: "איטליה הקטנה" ("Little Italy")
הסרט מגיע מהתאריך 20.9 בכל בתי הקולנוע וחג סוכות הזדמנות נהדרת לצאת לבלות וליהנות, כי הרבה פעמים במהלך השנה אנחנו פחות מוצאים זמן לבילוים וחיים את השגרה המעייפת והקשה.


יום שני, 3 בספטמבר 2018

מותג מוצרי השיער של רשת סנט הייר- של היזם חיים שיר שאסור לפספס !

היי כולם מה נשמע?
מחפשות לעצמכן מתנה מתוקה, מפנקת ומהנה? יש לי רעיון נהדר עבורכן. הרי לקנות ולפנק את עצמינו זה הכי כיף כי אנחנו יודעות הכי טוב מה הדבר המושלם עבורנו, מה אנחנו אוהבות, מה הכי טוב ובתכלס מה הכי מפנק.
מותג מוצרי השיער של חיים שיר הוא המתנה עבורך!

יום שבת, 1 בספטמבר 2018

הקולקציה של מותג האופנה FIVE US

היי היי מה שלומכן?
הפעם אני עם מותג שייקי, אופנתי ומהמם שחייבת להמליץ לכן ופשוט אסור שלא תכירו אותו! הקולקציה מעבר של סתיו 2018-2019 של המותג האופנה FIVE US. הבגדים של המותג עם גזרות נהדרות, בדים מעניינים וצבעים מרהיבים. קוקלציה יפה וצעירה. סוף סוף משהו שמתאים לצעירות אבל לא מתבגרות. אלא לנשים בגילאים 25-35 שבגיל זה מאד קשה למצוא אופנה בארץ, כי רוב החנויות לצעירות מדי או למבוגרות מדי ומאד שמחתי להכיר את המותג!



יום שני, 27 באוגוסט 2018

ראש השנה עם Feel Perfume

ה נשמע? מתכוננים לחגי תשרי ?!
חגי תשרי הם התחלה חדשה, שנה טובה ואין כמו פינוק עם ניחוחות מדהימים והמון כיף.
ואם מחפשים כבר ריחות מיוחדים זה לגמרי עם פיל פרפיום (FEEL PERFUME BAR). אם אתם רוצים ללכת ברחוב ושכולם ישאלו וואו מאיפה הריח הטוב הזה, או שיחבקו אתכם ויריחו ניחוח מיוחד אתם חייבים לבקר!



יום חמישי, 23 באוגוסט 2018

חורף חם ולוהט עם שמלות הערב של רשת האופנה נפרטיטי

היי כולם מה שלומכם?
שמתם לב שהחורף מתקרב אלינו בצעדי ענק? אפשר לשים לב שיותר נעים בשעות הבוקר והערב, הרוח הקרירה התחילה להגיע והשקיעה כבר לאט לאט מתחילה להקדים. 
לכן כשהחורף עוד מעט מגיע אנחנו צריכים להתכונן ללבוש והכי קשה למצוא בגדי ערב יפים ומועצבים לחורף, מאשר כמה שכבות לא מחמיאות ולכן אני כאן להמליץ לכם על הליין החדש של שמלות הערב הארוכות לחורף של רשת האופנה נפרטיטי שכל כך יפות ומיוחדות אחת אחת.



יום רביעי, 22 באוגוסט 2018

מוצרי שיער לגברים- חברת Beards&Brothers

היי כולם מה נשמע?
לקראת החגים שבאים עלינו לטובה ונושא שתמיד קשה יותר עבורי- מתנה לגבר, תמיד אין לי רעיונות והגברים קשים במתנות, אנחנו הנשים כל דבר שיביאו לנו אנחנו נשמח, אבל בעולם הגברים לא כך..
לכן יש לי הפעם המלצה נהדרת, מיוחדת ובריאה של חברת Beards&Brothers שהיא עם מוצרי שיער לגברים מבית חיים שיר שיעשו לגבר שלנו חשק להשתמש במוצרים כל הזמן ולנו הנשים להנות מהניחוח הטוב:)


יום ראשון, 19 באוגוסט 2018

פעילות נהדרת לחופש הגדול- LEGO PARK 2018 בחולון

היי כולם, מה שלומכם?
אתמול ביקרנו בלגו פארק בחולון והיה פשוט מושלם! שנה שעברה גם היינו והשנה היה הרבה יותר מהנה! בגלל שחלקי הפאזל היו מחולקים לפי גודל חלקי הלגו ואז זה יחסית התחלק לגילאים והיה לכולם אופציה לשחק לפי הגיל שלהם, בנוסף היו מלא מלא אטרקציות כייפיות ומהנות כמו בנג'י, גלגל ענק, רכבת, מתחם יצירה, פלייסטיישן ועוד ועוד ועוד.
הגענו מוקדם בבוקר ועוד לא היו תורים ולכן הספקנו את רוב האטרקציות, הבנות שמחו ולא רצו ללכת הביתה. וכמובן בימים חמים אלה למצוא פעילות ממוזגת זה אכן מבורך וכיף שלא צריך להזיע ולהנות בכיף עם המזגן.

יום שישי, 17 באוגוסט 2018

WESHOES משיקה את קולקציית סתיו חורף 2019

היי כולם מה שלומכם?
לפני כשבוע ביקרתי בהשקה מדהימה של רשת ההנעלה WESHOES שהם השיקו את קולקציית סתיו חורף 2019
אני מאד אוהבת את הרשת הזאת מפני שהיא למעשה מחזיקה במגוון רחב של מותגים ואפשר בחנות אחת למצוא אופציות לכל דבר שצריך, אם ליומיום, לאירוע, לים וכמובן גם לנשים, גברים וילדים והכל במחירים נוחים וטובים. בנוסף יצא לי להזמין מהאתר מספר פעמים וביקשתי לאסוף בחנות הקרובה לביתי והיה כל כך נעים ומסודר. ברגע שהנעליים הגיעו לחנות מהסניף צלצלו וזהו אספתי והיה נהדר. גם באתר יש מלא מבצעים ושווה לעקוב.
צבעי המפתח של הקולקציה הם בגוונים הכהים, טקסטורות רבות ואפליקציות בשילוב הטרנדים המובילים בעונה.



יום שלישי, 14 באוגוסט 2018

רשת האופנה הבינלאומית RESERVED מגיעה לקניון איילון

היי כולם,
הייתי אתמול בהשקה של הסניף הראשון של רשת האופנה הבינלאומית RESERVED (הפולנית) בקניון איילון ברמת גן.
והיום החנות נפתחת לקהל הרחב בשעה 17:00


יום שני, 6 באוגוסט 2018

חברת גאיה קוסמטיקס GAYA COSMETICS במבצע של 3+3

היי כולם מה שלומכם?
החופש הגדול כן ואיתו ההפתעות, הרי למה שרק ההפתעות יהיו לילדים?
הכי כיף הפתעות גם לנו המבוגרים ! והפעם חברת גאיה קוסמטיקס GAYA COSMETICS  יצאה עם מבצע שאסור לפספס עד ה18.8 יש 3+3 על כל המוצרים!
ההמלצה שלי לקנות מוצרים למהלך השנה הקרובה כי מבצע כזה לא יהיה בזמן הקרוב.


יום שלישי, 24 ביולי 2018

פארק השלג בנמל תל אביב!

היי כולם מה שלומכם?
החופש הגדול הגיע ובענק וצריך לחשוב על פעילויות כייפיות לכל המשפחה ובעיקר לילדים שיהנו בחופשה ויספרו לחבריהם. אז מה היום יש לי להמליץ? על פעילות מקסימה ושהיא בעצם לראשונה בישראל- פארק השלג בנמל
2,500 מ"ר של פארק חוויתי מושלג לכל המשפחה! בין 23.7-31.8.18, האנגר 11, נמל תל אביב


יום שני, 9 ביולי 2018

גיל נויהאוס בקולקציה רומנטית ליום האהבה

חג האהבה בפתח
וכדאי להתכונן!
מי לא אוהבת תכשיטים? מתנה מפנקת, כייפית ותמיד כל אחת מאיתנו תשמח לקבל עוד תכשיט מתנה, והכי כיף שהוא מיוחד ומעניין שלא תראו אצל כולן.

בוטיק התכשיטים של מעצב התכשיטים הבינלאומי גיל נויהאוס משיק לכבוד חג האהבה החל בט"ו באב סט תכשיטים ייחודיייחוד ויפיפה באווירה קסומה ורומנטית, השואבת את השראתה מן הים הכחול והחיים המרתקים במעמקי הים. 



יום שבת, 7 ביולי 2018

ניחוחות חדשים לכדוריות הבושם לכביסה של Lenor

היי כולם?
מה שלומכם?
הפעם רציתי לכתוב ולשתף אתכם על הניחוחות של Lenor. מי שמכיר אותי ועוקב אחריי יודע שאני מכורה לריח בכביסה. אין כמו להוציא את הכביסה, לתלות אותה בבית (לי יש חדר נוסף בבית ששם אני תולה ומייבשת) וכל הבית מתמלא בניחוח מטריף ואח"כ עוד שאני לובשת את הבגדים הריח נשאר וכולם מחמיאים. תאמינו לי זו התמכרות וזה כיף. גם כמובן לילדים שיריחו טוב במהלך היום, לא רק אנחנו, וכל חיבוק וכל בגד שמריח ככה מזכיר לכם את בני המשפחה.
ניחוחות לי אישית תמיד מזכירים אנשים ורגעים טובים. פתאום להריח ריח מוכר ושקופצת לנו בראש חוויה מהעבר שגורמת לנו לחיוך על הפנים, הכי כיף בעולם!!!


יום חמישי, 5 ביולי 2018

עושים עיניים בט"ו באב עם אופטיקה עיניים

ט"ו באב הנו חג האהבה ואיך אפשר לחגוג אותו בלי לעשות עיניים למי שאוהבים, או למי שרוצים להתחיל איתו?
במותג אופטיקה עיניים ישנה קולקצייה חדשה שתתאהבו בה מיד ולא תוכלו להוריד ממנה את העיניים...
אתם זוכרים את היום שהסתכלתם על בן הזוג שלכם בעיניים ואז הבנתם שזה האחד? אז אין כמו מבט כזה בשילוב משקפיים פאשניסטי נוטף סטייל מהקולקצייה של אופטיקה עיניים.


Feel The Love עם פיל פרפיום

מה נשמע? מתכוננים לט"ו באב?!
ט"ו באב עבורי הוא יום של ניחוחות וכיף. אני ידועה כאחת שזוכרת הרבה אירועים או אנשים לפי הריח שהיה באותו הרגע, אני יודעת שיש עוד הרבה כמוני ויש בזה יתרונות נחמדים. אין כמו פתאום להריח איזה ריח מוכר שמזכיר ערב נפלא וחוויה טובה שעברנו, או אדם שאנחנו מאד אוהבים!
ואם מחפשים כבר ריחות מיוחדים זה לגמרי עם פיל פרפיום (FEEL PERFUME BAR). אם אתם רוצים ללכת ברחוב ושכולם ישאלו וואו מאיפה הריח הטוב הזה, או שיחבקו אתכם ויריחו ניחוח מיוחד אתם חייבים לבקר!


חגיגת ט"ו באב עם לאונרדו קוסמטיקה

אז מה שלומכם?
חושבים מה לעשות  בט"ו באב? דייט מעניין ומהנה מחייב מתנה כייפית לאישה, שתשמח תהנה ותקבל מתנה שכל כך תאהב! לכן אני ממליצה מתנה מושלמת ליום האהבה! חברת לאונרדו קומסטיקה ידועה במוצריה האיכותיים שבאמת קשה למצוא להם מתחרים בגלל האיכות שלהם, התוצאות המהירות ומזהירה מראש אתם תתמכרו מהר...

שמלות ערב של בוטיק קסידי בט"ו באב

היי מה נשמע?
הרי מי לא יתאהב בנו עם שמלת ערב יפייפיה של בוטיק קסידי? כשאת רוצה לבלוט זה המקום עבורך! להתייפף, לבלוט, להרגיש הכי יפה בעולם בערב אחד זה מה שכולנו רוצות להרגיש כל הזמן. אבל יש פעמים שהכי מוקדשים לפינוק ואני בעד ללבוש שמלה מיוחדת שתעשה לנו לגמרי את הערב ותוציא את העיניים לכל הסביבה שלנו.


חוגגים אהבה עם שמלות הערב של רשת נפרטיטי

היי כולם,
טו באב בפתח ואיתו מתחילות החגיגות, לכן אי אפשר שלא לחגוג את חג האהבה ללא השמלות הערב של רשת נפרטיטי.
רשת האופנה נפרטיטי ידועה בביגוד המיוחד, בעיצובים המרהיבים שלא תוכלי לראות על כל אחת וזוהי הייחודיות. אני באירוע אוהבת או דייט נחמד אוהבת ללבוש משהו ייחודי ומיוחד ולא שאני אראה אותו על כל אישה ברחוב.ורואים את השמלות ערב באווירה קיצית וקלילה והקולקציה החדשה היא בדיוק מה שיעשה את ההבדל ביום האהבה הזה בין סתם שמלה לשמלה של נפרטיטי. 


ט"ו באב בליה לונדון

היי כולם מה שלומכם?
בעוד 3 שבועות מתקיים חג האהבה- ט"ו באב ואי אפשר לא להתחיל להתכונן אליו! הרי אין כמו פינוק ביום זה, פינוק סקסי, נשי וכייפי מהבן זוג, או שאם אין אז הכי כיף פינוק לעצמנו!!!
אני מאד אוהבת את ליה לונדון, יש שם מחזיות, תחתונים, כותנות, בגדי ים והכל כל כך ייחודי, נראה טוב ואיכותי. יש לי משם תחתונים, חזיות מלפני כמה שנים שעברו הרבה כביסות ולבישות והנראות שלהם כמו חדש!


יום שישי, 29 ביוני 2018

"גן המפלצות" - התערוכה חוזרת להציג בקיץ 2018

היי כולם מה שלומכם?
זוכרים ששנה שעברה סיפרתי לכם איזה כיף היה בגן המפלצות ושממש נהננו במיוחד מהמפלצת מגעולה שהרטיבה אותנו במלאאאא מים! אז יאללה חברים גן המפלצות חוזרים ואני בטוח אהיה שם שוב :)
מי שרוצה מוזמן לקרוא את הפוסט משנה שעברה בלחיצה כאן

ביתן 2, גני התערוכה, ת"א, 13.07-31.08.2018 לאורך כל ימות החופש הגדול,
שעות פעילות התערוכה:
ימים א'-ה'+ יום שבת – 09:00-21:00
ימי ו' בשעות 09:00-15:00


יום חמישי, 21 ביוני 2018

א.א. קרמיקה מזמינה אתכם להצטרף לניו ג'נריישן

היי כולם מה שלומכם?
בקיץ כל כך כיף לחדש, לעצב ולהנות.
א.א. קרמיקה מזמינה אתכם, מעצבים בתחילת דרכם, לשיתוף פעולה יוצא דופן ופורץ דרך.
בואו והצטרפו לדור החדש של המעצבים ותיהנו מליווי מקצועי צמוד מהמומחים של א.א. קרמיקה!



יום שני, 18 ביוני 2018

שמלות הערב של רשת נפרטיטי

הי כולם,
תקופת הקיץ מלווה בהרבה אירועים, חתונות והרבה פאן ולכן צריך להתלבש בהתאם! אני אישית לא אוהבת להגיע לאירוע ואז בעצם לראות שעוד מישהי לבושה כמוני, לכן לקנות אצל מעצבת ברשת נפרטיטי זהו פתרון נהדר! סיכוי אפסי לתקלת ביגוד זהה והמחמאות כל כך רבות שאין כמו לקבל מחמאות וחיוכים:)

רשת האופנה נפרטיטי השיקו קולקציית שמלות ערב אלגנטיות ומרשימות שיחמיאו לכל אישה, במגוון מידות רחב החל ממידה 40 ועד מידה 54. השמלות מיועדות לנשים בוגרות ובשלות השואפות להיראות במיטבן בכל אירוע חגיגי. 


יום שישי, 15 ביוני 2018

בית Matis Paris (מטיס פריז) עם מוצרים מעולים

היי כולם,
חברת מטיס פריז עם מספר מוצרים שאסור לכם לפספס! מוצרים איכותיים שאפשר למצוא אצל קוסמטיקאיות, מוצרים שמביאים תחרות רצינית לחברות הקיימות בשוק ואני מאד ממליצה לכן לנסות אותם :)

יום ראשון, 10 ביוני 2018

קיץ עם ניחוח משכר FEEL PERFUME BAR

היי כולם, מה שלומכם?
הקיץ ממש הגיע ומרגישים את החום הגדול, הטמפרטורות הגבוהות, האובך, הלחות והקושי הרב למי שלא אוהב חום, אני למשל מאד אוהבת ודווקא נהנת. אבל אל תשכחו שיש גם משהו טוב בקיץ שיש מלא אירועים, חתונות וכיף שצריך להתארגן, להתלבש ולהרגיש הכי הכי. חלק מההרגשה הזו אצלי במיוחד בקיץ, אבל גם בחורף זה הליווי של בישום ותמיד אני שמחה ששואלים אותי מה שמתי ושהריח מושלם!


יום שישי, 8 ביוני 2018

APRIL בקולקצית שמלות פרום מהממות

היי כולם מה שלומכם?
ברגעים אלה אנחנו בעיצומו של סיום הלימודים וחגיגות הפרום ועם APRIL אפשר למצוא בקולקצית שמלות פרום מהממות.
הנה מגיע הערב החשוב ביותר של חייך, ולא, אנחנו לא מדברים על ערב החתונה... אנחנו מדברים כמובן על הפרום, נשף הסיום הנוצץ שמסמל את סיום הלימודים ואת תחילתה של חופשת הקיץ הנפלאה.




יום שני, 4 ביוני 2018

מתנות קונים עם הגיפטכרקד של חברת שופרסל

היי כולם מה שלומכם?

מכירים את זה שכמעט כל חודש אנחנו נתקלים ביום הולדת, יום נישואין, מתנה למורות/גננות, ברית/בריתה ועוד ועוד אירועים... למי יש כוח וזמן להתחיל לחשוב מה לקנות ואז לנבור בין החנויות ולדאוג לפתק החלפה... זה כל כך
Old fashion!


יום חמישי, 31 במאי 2018

קסידי בוטיק משיק את קולקציית קיץ 2018

היי כולם,
מה נשמע? השבוע התקיימו צילומים של קסידי בוטיק לקולקציית קיץ 2018 בכיכובן של האינסטגרמיות המובילות.
הבוטיק יושוע ומוכר שפונה לקהל יעד של נשים אופנתיות ואלגנטיות, נשים אשר רוצות "לבלוט" בנראות שלהם, טרנדיות בטירוף ושאוהבות להתלבש. הקולקציה בקיץ 2018 השנה מחדשת גם לדור הצעיר להתאהב במותג, המציג פריטים באיכות גבוהה ומראה מיוחד במחירים שווים לכל כיס ולכל גיל.


יום רביעי, 30 במאי 2018

מותג המשקפיים טום בראון כובש את העולם

היי מה נשמע?כשאלגנטיות פוגשת חדשנות מותג המשקפיים של טום בראון כובש את העולם. משקפיים הם כבר מזמן פריט אופנה לכל דבר ובמותג העילית טום בראון מבינים שמסגרות משקפיים צריכות להיות גם אקססורי בפני עצמו וגם להשלים את הלוק הצעיר והבועט בו דוגל המותג באופן כללי.

קולקציית המשקפיים של המותג 'טום בראון' מציגה מבחר גדול וייחודי של משקפיים אופטיות ומשקפי שמש עם מסגרות במראה נקי ועיצוב מאופק, בשילוב צבעוניות פסטלית רגועה ועדינה ועיצובים שובבים המעניקים פרשנות חדשה לעולם משקפי הראיה.


יום רביעי, 23 במאי 2018

מותג המשקפיים DITA לראייה אחרת ומיוחדת

היי כולם,
מה שלומכם
עכשיו שהקיץ ממש כאן צריך להצטייד במשקפי שמש איכותיים, אופנתיים שיגנו על העיניים שלנו :)
מותג המשקפיים DITA הוא למי שרואה את העולם אחרת.

יש פעמים שבהן אתם פשוט יודעים שזה זה. לא צריך שישכנעו אתכם ואפילו קצת בא לכם שיאפשרו לכם להבין לבד שזה ה-דבר! כזה הוא DITA, המותג הכי פול אוף שיק שהגיע אלינו היישר מלוס אנג'לס הטרנדית. מותג מסגרות המשקפיים DITA מייצר כבר יותר מ- 20 שנה מסגרות בעיצובים שעושים שימוש בחומרי גלם יוקרתיים ואיכותיים, תוך הומאז' בולט ומעניין לעשורים אופנתיים מובילים, כמו שנות ה- 50 ושנות ה- 80.