יום שני, 15 באוקטובר 2018

קולקציה חדשה של רשת האופטיקה I-OPTIC

היי כולם מה שלומכם?
בכל ימות השנה חשוב לשמור על העיניים והראייה שלנו, ממשקפי שמש או ראיה. ואין כמו להיות עם אקססוריז זה שיהיה שייקי, יפה ומיוחד. רשת האופטיקה המובילה I-OPTIC ידועה בקולקציות משקפיים יפהפיים וייחודיים, מקלאסי עד צבעוני ולנשים, גברים וילדים. רשת האופטיקה החדשנית מציגה שוב ושוב מסגרות משקפי שמש בסטדנרט פורץ גבולות, המתכתב עם הטרנדים החזקים בעולם יחד עם שמירה על קו ייחודי ושיקי, הפונה למכנה משותף רחב ולאנשים שמעדיפים את משקפי השמש שלהם מעוצבים ומלאי סטייל.


יום ראשון, 7 באוקטובר 2018

ה-SALE הגדול של קרני תכלת חוזר!

היי מה שלומכם?
ה-SALE הגדול של קרני תכלת חוזר!  עד 80% הנחה על גופי התאורה שבמבצע  בין התאריכים 18-19 באוקטובר
קרני תכלת פותחים את השנה החדשה עם יומיים של DOUBLE SALE מטורף על גופי התאורה המעוצבים -

 50% הנחה על כלל גופי התאורה בחלל אולם התצוגה למעט גופי התאורה של המותג FLOS

 % 60 הנחה על גופי התאורה של המותג האיטלקי FLOS

 80% הנחה על עודפי מלאי במחלקת ה-OUTLET



יום רביעי, 3 באוקטובר 2018

מחזמר "הקוסם מארץ עוץ" - חנוכה 2018

היי כולם מה נשמע? תקופת החגים עברה ואנחנו חוזרים לשגרה, אבל אל תשכחו שעוד מעט , בתחילת דצמבר מגיע אלינו חג החנוכה :) חג אהוב על הילדים מסופגניות ולביבות ועד מחזמר והופעות מעניינים ומקסימים.

אין כמו להנות בחג החנוכה עם מחזמר יפה, מלא שירים, הנאה ומוסר שהכל חכם שילמד את הילדים על החיים. לכן ההמלצה שלי היא לקוסם מארץ עוץ.
את האמת אני מאד מתרגשת בעצמי ללכת מפני שאני הייתי ילדה בעצמי הייתי במחזמר שגם היה בשנת 1994 אז עם אדם, צחי נוי, מיכל ינאי, איתי שגב וסער בן יוסף וששוב אדם משתתף שהוא אייקון לכל הדור שלי זה כל כך מרגש ומשמח- ומחזיר אותי לילדות גם :)