יום שבת, 29 בדצמבר 2018

מותג המשקפים DITA היוקרה האמריקאי משיק ליין מיוחד

היי כולם, מה שלומכם??
אומנם אנחנו בחורף אבל אל תשכחו לשמור על העיניים שלכם גם בימים אלה, השמש עדיין קיימת ופוגעת לנו בעיניים, לכן חשוב להרכיב משקפי שמש לאורך כל השנה ושיש הצעות למשקפי שמש כל כך יפות ומיוחדות אז איך אפשר לסרב?!

DITA, מותג היוקרה האמריקאי, מוציא השנה ליין עם מסגרות עבות ו"מוגזמות". העיצובים פוסטמודרניים יוקרתיים ובעלי נוכחות המתאימים לחובבי אופנה ומובילי דעה אופנתית. המסגרות של המותג מיוצרות על-ידי אמנים יפנים הפועלים במפעלים המתמחים בהנדסת אנוש ומשלבים בתוכם בנועזות זהב 18K, טיטניום ואצטט יפני.


                          

יום חמישי, 27 בדצמבר 2018

חנית כהן המאסטרית ביוטי שעומדת לעשות מהפכה בתחום המיקרובליידינג בישראל!

היי כולם מה שלומכם?
לאחרונה הייתי בהשקה מדהימה ומהפכנית של חנית כהן שהיא מאסטרית ביוטי שעומדת לעשות מהפכה בתחום המיקרובליידינג בישראל. כהן מומחית בתחום שיקום השיער, שיקום הגבות והשגת טיפול יעיל ואפקטיבי בקרחות והתקרחות. באקדמיה שלה היא מעבירה קורסים מקצועיים וייחודיים המלמדים את השיטה.
אחת השיטות בהן מתמחה - המיקרובליידינג. המיקרובליידינג הינה שיטה חדשנית המספקת פתרון קבוע לגבות דלילות ונשירת שיער, שתי בעיות נפוצות גם אצל נשים וגם אצל גברים, הניתנות לפתרון פשוט וקל לביצוע יחד בהתאמה אישית ומדויקת לכל לקוח ולקוחה ובנוסף עוסקת בתיקונים ושיפורים של טיפולים כושלים.


יום שני, 24 בדצמבר 2018

מותג GAYA חוגג יום הולדת 7

היי וכלם מה שלומכם?
מי שמכיר אותי ועוקב אחרי הבלוג שלי שכבר 5 שנים חיי ובועט

יודע כמה אני אוהבת את המותג GAYA. האיפור המינרלי הטבעי והטיפוח המושלם! שאני שנים משתמשת בו וכל פעם ממליצה מחדש.


יום שבת, 22 בדצמבר 2018

ORAL-B השיקה סדרת משחות שיניים מהפכניות Oral-B Gum & Enamel

היי כולם,
נושא חשוב שצריך לטפל ולא לשכוח הוא למעשה השיניים שלנו, את השיניים צריך לצחצח בבוקר ובערב ובמשחות איכותיות וטובות שיעזרו לנו לשמור על בריאות הפה שלנו.
חברת ORAL-B השיקה  סדרת משחות שיניים מהפכניות Oral-B Gum & Enamel ב-4 סוגים.
משחת שיניים שמהווה פריצת דרך מדעית בתחום משחות השיניים. לאחר כ-60 שנה של פיתוח בה הנוסחה התקדמה, הצליחו במעבדות העולמיות של אורל בי לפתח משחה עם מרכיב אנטי בקטריאלי אשר הוכחה מדעית כמפחיתה 74% מדימומי החניכיים בתוך 3 חודשים. 


מותג המשקפיים MYKITA

היי כולם מה נשמע?
מותג המשקפיים השייקי והמיוחד MYKIT משיק קולקציה שעושה שימוש ביתרונות הטכנולוגיה המודרנית על-מנת לעצב ולייצר מסגרות במראה ייחודי ונדיר. מי שלא מכיר את המותג הזה עדיין, אז חייב! מותג לנשים ולגברים כל כך מיוחד ובמחירים מעולים.

קולקציית ה- MYLON עושה שימוש במדפסות תלת מימד ושילובי חומרים מפתיעים וחדשניים כמו אצטט וניילון.  התוצאה היא ליין מסגרות קלות וקלילות, בעלות פטנט בלעדי למותג – חיבור מוטות המסגרת ללא ברגים. הקולקציה החדשנית משתלבת נהדר עם הקו המסורתי של המותג ומציגה הנדסת אנוש בסטנדרטים שמהווים תקדים בעולם המשקפיים.

אני אישית מרכיבה משקפיים המון שנים ואני מבינה את הקושי וכמה משקף יכול להציק אם הוא כבד ומאסיבי, לכן שמשקף קליל, נעים ונוח זה כל כך הכרחי וחשוב! לכן אני חושבת שזה מדהים שסוף סוף מתחילים להבין את הצורך הזה וליישם אותו, כי תחשבו המשקפיים עלינו רוב שעות היום ואני לא יכולה עם עדשות מגע, לא מסתדרת איתם .

                                           

יום רביעי, 5 בדצמבר 2018

מותג חדש ומקסים לילדים בישראל DUBIDO FACETORY

היי כולם,
אתמול הייתי בהשקה מדהימה ומיוחדת המעניקה חוויה מקסימה לילדים בקניון רמת אביב של המותג החדש 
DUBIDO FACETORY  ובול מתאימה לחג החנוכה שאפשר להעניק מתנה וחוויה מקסימה לילדים שלנו.

DUBIDO הינו מותג המאפשר לילדים להתנסות בחוויה ייחודית בה הם הילדים זוכים לקחת חלק פעיל ביצירת בובות לעצמם בהתאמה אישית. הבובות שנוצרות תוך תהליך הרכבה בו הילד לוקח חלק פעיל, "מתעוררות לחיים" ומקבלות משמעות וערך סנטימנטלי עבור הילד. הדובי הופך לחבר.  היש קונספטים דומים בעולם ואני שמחה שהחברה הרימה את הכפפה והביאה את החוויה לישראל, זוהי חוויה כל כך מרגשת לילדים וטומנת בתוכה לימוד והבנה איך הבובה נוצרת ושהילדים חלק מאותה חוויה זהו ערך מוסף מדהים לדעתי :)


יום שלישי, 4 בדצמבר 2018

א.א קרמיקה מחלקים דמי חנוכה מתנה בכל קניה

היי כולם
א.א קרמיקה מחלקים דמי חנוכה מתנה בכל קניה
רשת הבוטיק א.א. קרמיקה יוצאת במבצע שיאיר לכם את הבית!
לקראת חג האורות רשת הבוטיק א.א. קרמיקה מפנקת את לקוחותיה במבצע חנוכה מיוחד.
על כל קניה ב500 ₪ מקבלים 250 ₪ מתנה דמי חנוכה,
בכל הסניפים בכל ימות החנוכה