יום שישי, 16 באוקטובר 2015

קולקציית סתיו חורף של חברת הוניגמן 2015-2016

היי לכולם
מה נשמע? אתם מרגישים את ניצני החורף שמגיעים אלינו וצצים? כי אני כן... לא שזה ממש משמח אותי כי אנוכי לא חובבת חורף , אבל! שיש כזו קולקציה מהממת לחברת הוניגמן אני מרגישה פחות רע ולהפך שמחה בגלל שאני יודעת שאלבש כמה בגדים נבחרים שאהבתי מהקולקציה וזה זמן לשופינג :)




קולקציית החורף של הוניגמן מתרגמת את המגמות האופנתיות העולמיות ומציגה קולקציה איכותית, נשית ומלאת תשוקה לאופנה, המעניקה ללקוחה הישראלית מראה מלא סטייל, ביום ובערב. בנוסף הוניגמן כמובן לא אכזבו וגם בקולקציית הילדים ביצעו עבודה נפלאה! קולקציה מהממת ביופייה שגם הילדים שלנו יראו מיליון דולר.


השיק הפריזאי, אותו סטייל אגדי ונון-שלאנטי המתקיים ברחובותיה הרומנטיים המפורסמים של עיר האורות, עמד במרכז החשיבה וההשראה היצירתית של צוות מעצבות האופנה של הוניגמן, בבואן לעצב את קולקציית הנשים לעונת החורף הקרובה.

במרכז הקולקציה עומדים הטרנדים המובילים לעונה:

ICE
הטרנד שהוביל את מסלולי התצוגות בפריז, המתאפיין בגווני קרח כחול וקר בעל גימור חלבי. הטרנד במיטבו במראה שכבות בצבעוניות מונוכרומטית – כחול, שחור, לבן ושמנת.

הבדים המרופדים והחומרים המבריקים יוצרים מראות מלאי סטייל, ומפגישים בין עולמות של אלגנטיות אורבנית ובדים עשירים ומפנקים.

BOHO
מיני קולקציה בהשראת הטרנד הבוהמי מהסבנטיז, בפרשנות עכשווית ונשית.
הקבוצה מתאפיינת בצבעוניות חורפית חמה: חום, קאמל, ירוק זית, חרדל, ובטקסטורות נפלאות של סריגים, דמוי עור, טווידים ופרוות סינטטיות לצד שימוש עדין בתחרות ובקרושה.
שמלות חומות, מכנסיים רחבים ונשפכים, סריגים גדולים ושרוכי קשירה במחשופים יוצרים צלליות אופנתיות, מחמיאות ונשיות.

כמחווה לשיק הפריזאי, קמפיין הוניגמן לחורף 2016 צולם בעיר האורות. בקמפיין מככבת זו העונה השלישית השחקנית הבינלאומית מורן אטיאס.

וכמובן הטרנד העל זמני Timeless jeans - שהפך מבגד עבודה לפריט חובה.
העונה הורחבו הדגמים וניתן למצוא מגוון ג'ינסים בשטיפות כהות, בהירות ובגזרת מותן גבוהה המחטבת את הגוף, גזרת מותן נמוכה, חצאיות, שמלות, ז'קטים וטופים למראה טוטאל לוק דנים המגמה החזקה לעונת חורף 2015

אם עדיין לא עשיתם לייק לדף הבלוג בפייסבוק זה הזמן - קישור  
וגם בדף האינסטגרם - קישור
                                                    אוהבת רותם

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה