יום שלישי, 18 באוקטובר 2016

הבית הישראלי

צהריים טובים ! מה שלומכם?

היום ביקרתי ״בבית הישראלי – קווים לדמותו״ אך נראה הבית הישראלי?

האם קיימים קווים זהים לעיצובו? האם קיימת חדשנות ישראלית בכל הקשור לעיצובים ולחומרי גלם? ומהם פריט הריהוט והאבזור המאפיינים אותו?
תשובות לכל אלה יינתנו במסגרת 'הבית הישראלי' פרויקט ראשון מסוגו מבית היוצר של איגוד תעשיות הריהוט הישראלי


בהתאחדות התעשיינים אשר ייחשף ב'ריהוטים 2017' – תערוכת העיצוב והריהוט המתקיימת זו השנה ה- 39 במהלך חוה"מ סוכות בגני התערוכה בתל אביב.

"הבית הישראלי" הוא ביתן המשתרע על פני 300 מ"ר ומדמה בית על כל חללי המגורים שבו - כשבכל חלל מוצגים החידושים האחרונים בתחום על טהרת ייצור כחול לבן בלבד ובשילוב תו האיכות והשירות המבטיח רכישת רהיט ממקור בטוח ואמין .

בבית הישראלי מוצגים חללי מגורים וחללים מרווחים בעיצוב מודרני אקלקטי, ובהם מטבח, חדרי ארונות, חדרי שינה, חדרי ילדים, פינת עבודה, סלון, פטיו ועוד, המציגים את החדשנות בתחומים שונים בשילוב חומרי גלם מיוחדים, לחיפוי קירות, רצפה, חלונות ודלתות.
החברות המשתתפות בחרו פריטים מתוצרתם להצגה בחדרים השונים, ובהתאם לשילובם בתוכנית האדריכלית של הבית.

כל הבית מצויד בפריטי ריהוט, אביזרים וציוד נלווה תוצרת ישראלית כחול לבן: מטבחי זיו, חב' עץ המשאלות(שולחן) חברת דגם (כסאות), חברת האוס אין (ריהוט לחדרי ילדים ומתבגרים), חברת דלקוב (ארונות), חברת ריביירה (ארונות) חברת מזרני כפר סבא (מיטה לחדר הורים), של קליל (חלונות וויטרינות) סטליס (חדר מגורים מאובזר במערכות ישיבה), גלובל צרעה (חדר עבודה)

אופיס טקסטיל (טקסטיל לחללי הבית השונים), רב בריח (דלתות פנים וכניס), הייפריים (מסכי טלוויזיה לחללים השונים) דומוס נייטר(חיפוי קירות), קל קאבר (חיפוי בריקים), דור וצורי – (חיפוי

אריחי בטון וכלים סניטריים) 4make ( מדבקות קיר לקירות) אפרת אילן ( ציורים ויצירות אומנות), אלפנט (מחיצת ברזל ועץ לעמדת עבודה וספסלי עץ) נירלט ( חומרי גלם לחיפוי) ארטוש גלרי, ביתילי,זכוכית כחול לבן,מילגה, רהיטי דורון, יצירות אמנים ישראלים צעירים) i-green(אדניות צמחיה) green wall (קיר צמחיה מוס), גליפס דיזיין ( יצירות אומנות ממתכת), איגמי (מוצרי צריכה מקרטון.


עמית ישראל, מעצב רב-תחומי שנבחר להוביל את פרויקט 'הבית הישראלי' מציין כי: "הבית הישראלי" ממש כמו החברה הישראלית מאופיין כיום בהמון רבדים, צבעים וטקסטורות. לא עוד בית לבן, אלא אקלקטיות המחברת יחדיו מספר רב של סגנונות, צבעים ומרקמים היוצרים את הבית ומקנים לו אוירה וחמימות" . לדבריו המוקדים העיקריים בבית הם הבאים:

• מדורת השבט - המטבח גדול ופתוח מחובר לשאר חללי הבית השונים. קיים קשר עין בין אזור המטבח לפינת האוכל והסלון וכל אלו משתתפים בחגיגת האירוח והמשפחתיות. ישיבה יומיומית מתאפשרת מסביב לאי גדול עבור כל בני הבית, כל אחד מחלקי המטבח נגישים ומורכבים מחומרים רבים ומתקדמים, הטכנולוגיה כיום מאפשרת שימוש בחומרים דקי דופן ובעלי עמידות גבוהה בשילוב צירים ומגירות שהם המילה האחרונה .

• בחלל המרכזי בבית בו עוברים כולם, יש קישור בין פנים לחוץ והוא צריך להיות כזה שיכניס אור ואנרגיות טובות לבית.

• אני בתוך החדר האינטימי שלי - כיום קיימת גם התמקדות ביצירת החללים הפרטיים כלומר חדרי השינה אשר יתנו מענה לצרכיהם של בני הבית. החללים מתוכננים ומעוצבים על כל פרטיהם הגדולים והקטנים. 

• חזרה לחיים משותפים ומשחקים - המגמה הרווחת כיום בתכנון חדרי הילדים הינה החזרה לחיים משותפים של מספר ילדים בחדר, האחים עד גיל בגרות מבלים יחדיו וככזה מתוכנן עבורם החדר המשותף בבית. דבר זה משפיע על עיצוב חלל החדר, בשילוב של מיטות קומתיים או גלריה המאפשרות מגורים של 2 ילדים בחדר אחד, יחד עם ארון בגדים ועמדות תלמיד. בנוסףחדרי הילדים מאופיינים במקומות אחסון רבים מסוגים שונים, אשר מיועדים לצעצועים ולכמות הפריטים הנגישים והמצויים היום כמעט בכל בית אשר גדלה לאין שיעור לעומת העשורים הקודמים.

• חדר משחקים - ברוב הבתים מקצים היום חדר נוסף לשימוש כחדר המשחקים, חדר בו ניתן לשחק ולבלות עם חברים.

• חדרי הוא מבצרי - עבור הנוער החדר הוא מבצרו, המגמה הבולטת היא ביצירת חדרים בהם ניתן לארח את החברים, בהם משולבת פינת זולה אולי אפילו מקרר לשתיה והעיקר שיהיה אפשר לראות טלוויזיה, לשחק במחשב או בפלייסטיישן, ולרוב יהיה בחדר שכזה מסך אחד לפחות.

• עבודה ביתית - כיום ממוקמת עמדת עבודה במרכז הבית לשימוש תכוף ויומיומי של בעלי הבית אשר בעידן של היום נשארים ועובדים חלק מהיום גם מהבית, עמדת העבודה משולבת בבית באופן בו היא מוגדרת דרך הרהיטים ויחידות ספריה גדולות אך יחד עם זאת פתוחה ואוורירית, המאפשרת קשר עין ותקשורת רציפה עם שאר בני הבית.

• לשאוף קצת אויר - חלק מהבילוי של זמן הפנאי מתבצע במרפסת, בין עם בני המשפחה או עם חברים, מרפסות רבות מאובזרות במערכת ישיבה נוחה ומפנקת, לעיתים אף בבריכת שכשוך לילדים ולמבוגרים זאת לצורך יצירת ריאה ירוקה על ידי צמחיה תלויה וכמובן ואיך לא בגריל גז המלכד סביבו את כלל המשפחה.

"תערוכת ריהוטים 2017" תתקיים בחול המועד סוכות במרכז הירידים בתל אביב. התערוכה בהפקתה של "תים תערוכות", חברת בת של איגוד תעשיות הריהוט בהתאחדות התעשיינים בישראל, נחשבת לתערוכה הוותיקה, הגדולה והחשובה מסוגה בישראל.
זו השנה ה- 39 שבה יוצגו תחת קורת גג אחת יוצגו הקולקציות האחרונות, החידושים והטרנדים האחרונים של מיטב החברות והמותגים הבולטים והמובילים כיום בארץ ובעולם בתחום הריהוט והעיצוב.
התערוכה פתוחה לקהל הרחב ותתקיים במרכז הירידים, בין התאריכים : 17-10.16-24.10.16 הכניסה ללא תשלום. 

שעות הפעילות:
17.10.16 - יום שני – מצאת החג ועד 24:00
18.10.16 - יום שלישי - 10:00-23:00
19.10.16 – יום רביעי 10:00-23:00
20.10.16 – יום חמישי 10:00-23:00
21.10.16 – יום שישי שעות פתיחה כפוף לשעת פתיחת הכבישים (מרוץ אופניים) 11:00-16:00 משוער
22.10.16 - מוצ"ש מצאת השבת ועד 24:00
23.10.16 – יום ראשון ערב חג שני 9:00-16:00
24.10.16 - יום שני - מצאת החג ועד 24:00


בנוסף ביקרתי בתוך המתחם בארונות ריביירה שהציגו את קולקציות "טיילור מייד" 2017

לרגל תערוכת ריהוטים 2017 מציגה רשת ארונות ריביירה קולקציית ארונות טיילור מייד במגוון עיצובים חדשניים, החל מארונות משרביה בצבעים חדשים של כחול כפרי, צהוב וארון משרביה שחור שטרם נחשף! סדרת מדיצ'י ובה מגוון ארונות לבנים בעיצוב וינטג' כפרי, ארון במבוק וארון עם דלתות פורניר דמויי בטון.

גולת הכותרת היא ללא ספק ארון דגם בולוניה אשר יוצג במסגרת מיזם "הבית הישראלי" – ביתן המשתרע על פני שטח של כ 300 מ"ר ומדמה בית על כל חללי המגורים שבו, כאשר בכל חלל יוצגו החידושים האחרונים בתחום על טהרת ייצור כחול לבן בשילוב תו האיכות והשירות מבית היוצר של איגוד תעשיות הריהוט הישראלי.

אלו הם רק חלק מדגמי הקולקציה החדשה שטרם נחשפה ותוצג בתערוכת ריהוטים. ביתן הרשת מספר 20 - מרהיב ביופיו, יעוצב כולו בהשראה של הטבע עם נגיעות של צמחיה ירוקה ועוד הרבה הפתעות. מוזמנים לבקר – לא לפספס!

לדברי אורי סגרה, בעלים של רשת ארונות ריביירה ויו"ר איגוד תעשיות הריהוט שבהתאחדות התעשיינים בישראל, קולקציות הטיילור מייד 2016 מהווה חלק מקו שיווקי חדש בו יוצאת הרשת במסגרתו היא משיקה מחלקה לעיצוב בהתאמה אישית העושה שימוש ביכולותיה וניסיונה של הרשת בתחום עיצוב וייצור ארונות. "לקוחות רבים הפונים כיום לחנויות הרשת מבקשים לקבל מענה מקיף בנושא עיצוב ארונות, החל מארונות סטנדרטיים ועד לארונות שתפורים למידותיהם. במהלך זה אנו מאפשרים להם ליהנות משירות אישי עם ניסיון של שנים גם בקטגוריית הפירימיום וארונות בהתאמה אישית. הרשת מעמידה לרשות הלקוח מבחר עצום של סגנונות עיצוב לצד היכולת לקחת חלק בבחירת האלמנטים השונים וירידה לפרטים מדוייקים החל מהתאמות של עבודות צבע, בחירת קרניזים, גימורים, חלוקה, מידות ארון, אביזרים משלימים, פתרונות אחסון, פרזול ועוד. כל זאת תוך שמירה על מחירים נגישים יחס אישי, איכות ואחריות".



ובנוסף בקולקציית אביב- קיץ 2016 מציגה ארונות ריביירה שני קווים עיצוב עיקריים, בהם:

סדרת "יסמין" וסדרת "מדיצ'י"
בסדרת יסמין ארונות משרביה חדשים ומהפנטים, קולקציה זו עושה שימוש בצורות גיאומטריות ופאטרנים של לולאות ואליפסה על גבי דלתות מראה. המשרביה יוצאת מהעולם המרוקאי האתני ומקבלת פרשנות עדכנית, חדשנית, יותר קלאסית ובעיקר ורסטיליות בכך שמתאימה למגוון סגנונות עיצוב. צבעי המשרביה החדשים לאביב – קיץ 2016 הינם כחול כפרי וצהוב חרדל. כחלק מקו הטיילור מייד במסגרתו משיקה הרשת את קולקציה זו, ניתן לבחור בארונות אלו בין מספר פארטנים שונים, במגוון עצום של צבעים, כמו גם בסגנון ידיות (ברזל, פורצלן ועוד), רגלי עץ ועוד. טווח מחירים: החל מ 13,000 ₪ בהתאם למידות ושינויים בהתאמה אישית.

סדרת "מדיצ'י" מציגה רשת ארונות ריביירה ארונות פרי סטנד בשילוב מגוון זכוכיות שקופות בהם: זכוכית סבתא, זכוכית רטרו סטפס וזכוכית עם עיטורי פרחים המשווים לארונות מראה וינטג' עדכני. בארונות אלו שילובי קרניזים ורגלי עץ וכן שימוש בזכוכית שקופה המעניק להם מראה של "ויטרינה" רומנטית ואצילית. גולת הכותרת של קולקציה זו היא ללא ספק ארון הבמבוק וארון דגם בולוניה, ארון שמנת בשילוב תא עשוי פורניר, אשר לוקחים אותנו למחוזות הטבע. דלתות ארון הבמבוק עשויות שטחי במבוק שעוברים עיבוד וצביעה בלקה תוך שמירה על חומר הגלם בצורתו הטבעית והנקייה. ארון הפורניר שמנת עם תא עץ, נראה כמו רהיט בחלל ומעוצב בקו ישר נקי ומינימליסטי המוסיף חום ותחושת אסתטיקה לבית.

טווח מחירים: החל מ 7,990-8,990 ₪ בהתאם למידות ושינויים בהתאמה אישית.

מבצעי הרשת :
רשת ארונות ריביירה יוצאת במבצע כולל של 10% הנחה על כל דגמי הארונות מקולקציית 2016,
זאת בנוסף למבצעים הקיימים ברשת בשוטף.
המבצע בתוקף החל מיום 17-24.10.16 - עם פתיחת תערוכת ריהוטים 2016
בה יוצגו מגוון ארונות קוסנפט חדשים וייחודיים בעיצובים עדכניים בביתן מרשים ויוצא דופן.
בין הארונות המשתתפים במבצע:
ארון הזזה דגם מגנוליה: רוחב 1.80 גובה 2.42 עומק 66 ס"מ
מחיר לפני הנחה 5,990 ₪ מחיר אחרי הנחה 4,990 ₪.
ארון פתיחה דגם רטרו: תריס צבע. רוחב 1.80 גובה 2.42 עומק 57 ס"מ
מחיר לפני הנחה: 9,990 ₪ מחיר אחרי הנחה 7,990 ₪ .

הנחה כללית ברשת לרגל התערוכה על כלל הדגמים מקולקציית 2016.
ההנחה בגובה 10% בנוסף למבצעי הרשת השוטפים.
תוקף המבצע 17-24.10.16.
אין כפל מבצעים והנחות, ט.ל.ח.
להשיג ברשת ארונות ריביירה.

קישור לאתר

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה