יום רביעי, 30 בנובמבר 2016

New from LANCÔME

היי לכן! מה שלומכן?
לא מזמן התארחתי בהשקה מקסימה של החברה ב- ה הידיעה LANCÔME שהצליחו להפתיע ולשמח אותי בצורה בלתי מוסברת! בהשקה הושקו מוצרים בסדרת האיפור וגם סדרת טיפוח חדשה ומסקרנת שהתאימה לי בדיוק- דור הY שכל כך מדובר בעולם שלנו כיום.




בתחום האיפור לנקום השיקו את האיילינר המתכוונן הראשון שלהם - GRANDIÔSE LINER ויחד איתו את מסקרה חדשה Grandiôse Extrême.



לנקום למעשה הבינו ושמו לב שכל המאפרים הנחשקים והמוצלחים ביותר מעקמים את המברשת של האיילינר ולכן הם החליטו להשיק מראש איילינר עם זווית חדשה! 
 Grandiôse Liner הופך את ההנחה הגמישה שלו והנוחות המיטבית יוצר מראה עיניים יפה ומרשים ביותר. האיילינר בעל אפליקטור מעוקל ב-35 מעלות, קימור חדשני זה למעשה מאפשר לנו להגיע לקו הריסים העליון בקלות ובדיוק רב מאשר עם איילינרים אחרים. הצורה שבה הוא בנוי מקלה לנו על התהליך והופכת את שלב הקשה זה לקליל ועם תוצאה מושלמת ומדוייקת! ניתן לכופף את האפליקטור באמצעות הציר ולהשתמש בו בשני מצבים ספציפיים: ישר ומעוקל. האייליינר מגיע לקו הריסים העליון, מהפינה הפנימית לפינה החיצונית של העין. הוא בעל קצה דק במיוחד (0.2 מ"מ בלבד) עם מיקרופייבר ניילון ומרקם של שרף לגמישות מוחלטת: שני מאפיינים חיוניים לדיוק אבסולוטי במשיחת הקו. זהו אייליינר שטובלים אותו, כלומר - הקצה סופג את הכמות הנכונה של המוצר כאשר טובלים אותו בבקבוק.
האיילינר מגיע ב- 3 גוונים אולטרה-אינטנסיביים בגימור מאט טהור המשדר יוקרה, עם יכולת עמידות גבוהה ללא כתמים או דהייה במהלך היום. הפיגמנטים יקרי הערך יוצרים על העור תוצאה יוצאת דופן בתחכום שלה. 
carbon black - שחור פחם
sapphire blue - כחול ספיר
deep brown - חום עמוק
הפורמולה הנוזלית, העשירה של האייליינר מחליקה בעדינות על העור ומתייבשת במהירות. הקו לא מושפע מלחות ונותר במקומו. פולימר לטקס יוצר שכבת הגנה המקבעת את הפורמולה ומגנה עליה לאורך כל היום. זוהי הפורמולה המושלמת מכל זווית עם משיחה איכותית ועמידות יוצאת דופן. ניתן להסיר את אייליינר גרנדיוז בפשטות רבה, באמצעות מים חמים. 

מחיר מומלץ לצרכן: 240 ₪ לפני הנחות ומבצעים


בנוסף השקה של מסקרת Grandiôse Extrême לנפח מוגבר ולמראה ריסים עוצמתיים ואינטנסיביים יותר. המסקרה מודרנית ומתוחכמת בכל היבט גם באריזה החדשה שלה בשחור מאט שמשלימה את המראה עם ריסים בנפח מקסימלי. הפורמולה ממציאה מחדש את הרעיון של נפח עמיד לאורך זמן רב עם האפליקטור המעוצב כSwan-Neck™ המאפשר לתפוס ולצפות כל ריס וריס. הריסים פרוסים כמניפה, ארוכים יותר ומלאי נפח למבט מתוחכם ויכולת פיתוי עוצמתית.

על מנת ליצור את הנפח המקסימלי מכילה התרכובת של המסקרה תכולה גבוהה של אלסטומרים במברשת וסיבים רבים המסודרים לסירוגין בשורות של זוגות על מנת להבטיח הפרדה טובה יותר של הריסים עם כל שימוש במברשת ומשיחה אחידה יותר. עם תכולת האלסטומרים הגבוהה הזו, הסיבים תופסים את כל הריסים בו זמנית, ומושחים בתנועתם את הכמות המושלמת של המסקרה לתוצאה של נפח מוגבר יותר.

בנוסף, מבוססת המסקרה על פורמולה מהדור החדש התורמת לנפח המקסימלי. המרקם העשיר של הפורמולה נוח למשיחה, ומצפה את הריסים בגימור רך וגמיש. פולימרים מאפשרים לפורמולה לצפות את הריסים עם המשיחה, להתקבע ולהישאר במקומה. "השעוות הקשות" בהן משתמשים לעיתים קרובות בפורמולות של מסקרה מפנות את הדרך ל"שעוות גמישות" הבונות נפח מרשים. הלטקס יוצר שכבת הגנה סביב הריסים לאחיזה ואיפור מושלם למשך 24 שעות.

המסקרה מגיעה בגוון שחור כהה, עמוק ואינטנסיבי המעניקה מראה עוצמתי ורב מבע הכולל גם פולימר מגביר-צבע משולב עם פיגמנטים עדינים ואיכותיים במיוחד המאפשרים פיזור אחיד של הפורמולה לצבע שחור טהור וצפוף. בנוסף, משולב בפורמולה חומר המייעל את ההיקשרות ומשפר את התאימות בין הפאזה המימית לפאזת השעווה של הפורמולה, ובכך תורם אף הוא לפיזור הפיגמנטים.

מחיר מומלץ לצרכן: 209 ₪ לפני הנחות ומבצעים


ונעבור לסדרת הטיפוח החדשה ÉNERGIE DE VIE סדרה ממריצה למראה עור רענן ובריא. הסדרה פותחה במיוחד ל- DNA של דור ה-Y החי את הרגע, הישגי, בעל אורח חיים אינטנסיבי, מוצף, נתון ללחצים, למתח ולעייפות מתמדת.
מי כמוני כהכי דור Y שיש, לא נחה לרגע, כל היום רק קופצת מדבר לדבר וללא רגע דל. מהעבודה, ללימודים, לבלוג ולאירועים ועוד מלא מלא עיסוקים שאני בקושי מצליחה להספיק ולכן אני עייפה והרבה.. 
איך רואים שאני עייפה! במיוחד על העור הפנים שמשדרים הכל גם עם אני מתאפרת, יש איזה זוהר וברק שחסר כאן לא ישנים מספיק, אבל עם הסדרה החדשה יש אפקט כמו של שינה! אלו הם 3 מוצרים חדשים  ומהפכנים הנותנים מענה לבעיות מראה העור של העולם המודרני, קלים ונוחים לשימוש.
לאחר מספר שימושים בודדים בסדרה התוצאות הגיעו ובמהרה! לא האמנתי שכל כך מהר יורגשו השינויים ואכן לנקום הבטיחו ולנקום הוכיחו והצליחו ובגדול! אני התמכרתי לסדרה ואני מקבלת מהסביבה פידבק רב שהעור נראה הרבה יותר טוב ואני נראית קורנת יותר, האמת שהכל נשאר אותו דבר מבחינת העומס והחוסר שינה, הדבר היחיד שהשתנה זה השימוש בסדרה של לנקום שמסתירה טוב טוב את הסוד וגורמת לי להראות מעולה אפילו שאני בעומס רב.



התופעה המודרנית החדשה נקראת urban fatigue "עייפות אורבנית" – עייפות הנגרמת מאורח החיים האורבני העמוס הגורמת לדור ה-Y להיות מוצף, נתון ללחצים, למתח ולעייפות מתמדת, ולכן בלנקום חשבו וחשבו והגיעו לפתרון: סדרה הכוללת 3 מוצרים המבטיחים שגרת טיפוח פשוטה ויעילה, המבוססת על לחות מרוכזת ומזינה, לצד מרכיבים פעילים נוגדי חמצון, למראה עור רענן, מלא חיים ושופע אנרגיה, הקורן במראה זוהר ובריא.
המוצרים מתאפיינים במרקמים חדשניים, המתאימים לבנות דור ה- Y, מועשרים במים ופותחו על בסיס הטכנולוגיה של מדע העתיד – מטבולומיקה (מטבוליזם וקוסמטיקה).



 The smoothing & plumping Pearly Lotion - תחליב במרקם פנינתי למראה עור חלק ומלא יותר מבפנים: תחליב מפתיע זה מכיל שפע של פנינים שקופות ושקופות למחצה בגדלים שונים. תחושת הזנה משולבת עם רעננות אינטנסיבית של מים, לפרץ של רעננות ממריצה.

The smoothing & glow-boosting Liquid Care - טיפוח במרקם ג'ל למראה עור חלק וקורן: נושא הבשורה של החזון החדש של לנקום Liquid care™. טיפוח עור כולל, הכול-באחד, עם פורמולה רעננה כתחליב, מרוכזת כסרום ומעניקה לחות כקרם של לנקום. עשיר במרכיבים פעילים לליחוח העור, נוגדי חמצון, משיבי רעננות ממריצה. מותיר את העור בעל מראה חלק, מלא, רענן וזוהר.

The overnight recovery Sleeping Mask (מסכת שינה לשיקום העור בלילה) - טיפוח עור משקם למריחה אחרי יום עמוס או כטיפול חירום. המרקם הופך למים על העור, מוריד את טמפרטורת העור ב-1.8 מעלות צלזיוס לתחושה מיידית של רעננות. הפורמולה מסייעת לחזק את מחסום ההגנה הטבעי של העור ושומרת על רמות הלחות האופטימליות שלו.



סדרת אנרג'י דה וי היא הבטחה לעור המקבל מחדש מרץ ואנרגיה שופעת, מראה זוהר ובריא, לנשים שלא מוותרות ורוצות לחיות את החיים שלהן במלואם. נשות דור ה-Y.

24% מרכיבי לחות: לחות עילאית. העור הופך יבש יותר כתוצאה מהעייפות האורבנית. על מנת לסייע לעור למלא את המצברים שלו, 24% של מרכיבי לחות הוכנסו למוצר טיפוח במרקם ג'ל, ו-20% למסכת הלילה. ריכוזים יוצאי דופן המעניקים שינוי מיידי: עור הפנים נראה מלא וחלק יותר, בעל מראה קורן וזוהר יותר.

סדרת אנרג'י דה וי היא מתכון הכולל 3 מרכיבים פעילים שנבחרו ספציפית על מנת לטפל בסימני העייפות האורבנית על העור, וביניהם תמצית גוג'י ברי בשל סגולותיו כנוגד חמצון, תמצית מליסה צרפתית בשל הסגולות המרגיעות, ותמצית ערבז בשל היכולת שלה להעניק חיוניות לעור.
בנוסף מכילה מרכיב נוגד חמצון, מעניקה לחות ואנרגיה, משמשת כמו "מזונות-על" לעור אותם יש לצרוך על בסיס יומיומי על מנת להבטיח עור עשיר בלחות, הנראה חלק ורענן, הקורן במראה זוהר של בריאות. 

מחירים מומלצים לצרכן: לפני הנחות ומבצעים
ENERGIE DE VIE Liquid care – מוצר טיפוח במרקם ג'ל: 30 מ"ל – 380 ₪
ENERGIE DE VIE smoothing & plumping pearly lotion – תחליב במרקם פנינתי: 200 מ"ל – 380 ₪
ENERGIE DE VIE Nuit sleeping mask – מסכת לילה: 50 מ"ל - 440 ₪


נתראה בפוסט הבא
אוהבת רותם


*המוצרים התקבלו לסקירה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה