יום שלישי, 20 בנובמבר 2018

פעילויות מדליקות ל - 8 ימי חג החנוכה שאסור לפספס


חג החנוכה הוא חג אהוב מאד בקרב הילדים, מיטב ההצגות שעולות לאוויר, חנוכיות בשלל צורות וצבעים, תערוכות מגוונות ומיוחדות וכמובן אי אפשר לוותר על דמי החנוכה ומתנות שהילדים כל כך אוהבים.  חג החנוכה הינו זמן משפחתי מעולה שכדאי לנצל וליהנות יחדיו כבילוי משפחתי עם מקסימום הנאה וכיף.

את היום הראשון כדאי להתחיל עם קרקס פלורנטין עם מופע חדש של "קרקס גיבורי 2 - מחזירים את האור". צוות גיבורי העל שלנו נשלח להציל את העיר תל-אביב מידי דוקטור רשע! מופע קרקס מרהיב מלא בדמויות שהילדים אוהבים, אקרובטים מהעולם, מופעי לייזר, תלת מימד וסיפור מרגש עם מוסר השכל מעצים שיגרום לנו לראות את הטוב בכל אחד. בנוסף למופע המרהיב תזכו להנות מ: פינות צילום מדהימות עם גיבורי העל, מתחם מזון ושתייה קלה, בואו לבלות עם הילדים במופע קרקס מהפנט וייחודי המשלב אקרובטיקה, קרקס, פעלולים ואפקטים מיוחדים!
קרקס פלורנטין הוקם לפני 15 שנים בשכונת פלורנטין בתל אביב, ברחוב פלורנטין פינת העלייה, בתוך התיכון הבין לאומי "רוגוזין". כיום הקרקס שוכן בכפר הירוק ברמת השרון באוהל קרקס גדול ומופלא ובסמוך מגרש חניה גדול ולא תשלום.
קרקס פלורנטין משתייך לז'אנר הנקרא "קרקס מודרני" – קרקס ללא בעלי חיים, שאומני הקרקס שלו הם הליבה והמומחים באומניות השונות: אקרובטיקה אווירית, טרפז מעופף, להטוטי אש, הליכה על חבל, טרמפולינה, ריחוף על גלגל ענק, עמידה על הידים, רכיבה על חד אופן, ביצוע תרגילי גמישות מסובכים וג'אגלינג.
בזכות האג'נדה הירוקה של קרקס פלורנטין המופע אינו משלב חיות, על מנת לשמור על החיות ועל הסביבה ולכן האלמנטים הקרקסיים מתבססים על משחקי תאורה, סאונד, אש, בריכה מיוחדת שהוקמה על הבמה, טרמפולינות ענק, משחקי אולטרא סגול ועוד.
אורך המופע 75 דקות (כולל הפסקה) חנייה חינם בתוך הכפר הירוק. הרשמה למופע: טל' 3851* www.florentinecircus.co.il

  


















ביום השני מומלץ לבקר במוזיאון ראשון לציון בין התאריכים 7-4/12   כ"ו-כ"ט בכסלו לבילוי האידיאלי לילדים והורים או סבא וסבתא של פעילות איכותית הכוללת: הצגה, יצירה וסופגנייה. בסך 25 ₪.
השתתפות חווייתית בסדנת יצירה אקולוגיות מן הטבע של "ראש הברוש"
ארבע הצגות ילדים של תאטרון הקרון עטור הפרסים יתקיימו כל יום בשעה 17:00,
למעט שישי בשעה 11:00. וסדנת יצירה אקולוגית מן הטבע של "ראש הברוש". כל יום בין השעות 19:00-16:00 וביום שישי בין השעות 14:00-10:00.
המוזאון מזמין את כל המשפחה לצפות בהצגות ילדים מהתאטרון החזותי שמצית את דמיונם של הילדים, מבית תאטרון הקרון הירושלמי. מידי יום תוכלו להצטרף להצגה איכותית אחרת לכל המשפחה: "ים קטן" - זוכת פרס ההצגה הבינתחומית הטובה ביותר בתחרות פרס הבמה להצגות ילדים 2017 ציון לשבח בפסטיבל חיפה הבינלאומי להצגות ילדים 2016. "פיית המרציפן", "בת המלכה והירח" ו"הגשם של סבא אהרון" – זוכת פרס ההצגה הטובה ביותר, המוסיקה ועיצוב תפאורה בפסטיבל חיפה להצגות ילדים 2017.
משך ההצגות כ- 50 דק'. יש להירשם מראש. כתובת: מוזאון ראשון לציון | רחוב אחד העם 2.
לפירוט ההצגות בכל יום כנסו לאתר  
www.rishonlezion-museum.org.il



את היום השלישי נקדיש לזיכרונות ילדות שלנו ולמופע המרהיב של הפסטיגל ה38 - "פריסטייל פסטיגל – מה שתבחרו להיות". הפסטיגל כמו כל שנה מופע מרהיב, מושקע ומעורר מחשבה עם הרבה "שואו" הכולל עשרות רקדנים, פעלולנים ואקרובטים עם מיטב האמנים: עידן רייכל • משה פרץ • נועה קירל • אליאנה תדהר • יונתן מרגי • ניב סולטן • עופר שכטר אורי לייזרוביץ • עדי חבשוש • עומר חזן • שירה לוי • עדן מאירי • ריף נאמן • שי ברביבי. הפסטיגל השנה מספר את סיפורן של שתי חבורות, שונות מאוד זו מזו ובכל זאת יש משהו אחד שמאחד אותן – המוסיקה. כל ילד או ילדה יכולים להתחבר עם הדמות איתה הם מזדהים ודרכה לחוות גם את המסר שמועבר במרכז המופע; שכל אחד יכול להיות כל מה שהוא יבחר אם רק יאמין בעצמו ויתמיד בדרך למטרה יחד. העלילה מספרת את סיפורן של שתי להקות הנאבקות זו בזו. מצד אחד "להקת האקדמיה", שזוכה כל שנה בתחרות הלהקות וכנראה שלא במקרה.  מהצד השני עומדת להקת ה"סטריט פייטרס", להקה מחתרתית ומחוספסת,. לפני תחרות הלהקות, מתקיימת מסיבה בה מרגי פוגש את נועה. מה שהם לא יודעים הוא שכבר קיים ביניהם קשר "מורכב", מן העבר. קשר הקשור באליאנה ובמשה. השניים מתאהבים, ולא יתנו לשום דבר לעצור אותם. האם הם יצליחו לגרום למבוגרים לשכוח את טראומת העבר והאם שתי החבורות תצלחנה לגשר על הפערים ביניהן ולהתאחד למשימה משותפת?
לפרטים וקניית כרטיסים https://2207.kupat.co.il/show/pestigal


ביום הרביעי שווה לקחת את כל המשפחה למוזיאון העם היהודי בבית התפוצות ולבקר בתערוכות המרהיבות והמגוונות של המוזיאון בעלות כניסה של 49 שקלים הכוללת את כל גלריות המוזיאון וגם נהנים מההצגה "חכמים בלילה" של תיאטרון הקרון בתוספת של 10 שקלים בלבד . ההצגה משלבת עיבוד בימתי ייחודי בטכניקת "פופ-אפ" בשילוב בובות המתאים לילדים ולילדות בגילאים 5 עד 12. בנוסף בימי החג מבקרי המוזיאון מוזמנים להדליק נרות וליהנות מסופגניות בלובי המוזיאון!
מועדי ההצגות: (יש להזמין כרטיסים מראש)
יום שלישי, 4.12.18 בשעות 12:00, 14:00
יום רביעי, 5.12.18 בשעות 12:00, 14:00
יום חמישי, 6.12.18 בשעות 12:00, 14:00
*מבצע מיוחד לרוכשי כרטיסים לתערוכה "גיבורים: פורצי הדרך של העם היהודי" בשעה 17:00 – 1+1 על כל הכרטיסים.


את היום החמישי חייבים לשבור שגרה וזה הזמן להישאר קצת בבית עם ספר טוב וחדש "קטנה בינונית גדולה 'ספר הבבושקה הגדול'".
ספר הבבושקה הגדול כולל שלושה ספרים דמויי בובות בבושקה המשולבים זה בזה, ומשלימים זה את זה. שלושת הספרים כוללים שלושה סיפורים משעשעים, הממחישים את שלושת מושגי היסוד:
גדול בינוני וקטן. כתבה: שירי צוק. איירה: מאיה שלייפר.
הספר הינו חלק מסדרת הספרים "גם וגם" בהוצאת קלסיקלטת, אשר משלבת בין ספרי ילדים למשחק, במטרה להוסיף גירויים לילד הקורא ולפתח אצלו עניין בקריאת ספרים. הספר פותח בעזרתם של מומחים ואנשי מקצוע, ביחד עם שאר מוצרי החברה קלסיקלטת, אשר שמה לה למטרה לעודד קריאה בקרב הדורות הצעירים ולהכניס תכנים חינוכיים ומפתחים לעולם הילדים התרבותי. מי שנמנה בין מפתחי סדרת הספרים "גם וגם" הוא מוטי אבירם, שביים, בין היתר, את רחוב סומסום, פרפר נחמד הבית של פיסטוק וזהו-זה, וכתב את "המדריך הגדול לכתיבת תסריטים לילדים".  
מחיר קטלוגי: 89.9 שקלים.
ניתן להשיג: בחנויות הספרים, בחנויות הצעצועים ברחבי הארץ, רשתות המזון, ובאתר הבית שכתובתו: http://www.clasikaletet.co.il


את היום שישי נבלה בקניון הקרוב ונבחר איתם יחד צעצועים מקסימים שהושקו לא מזמן מבית ישראטויס, חברת דיאמנט צעצועים, פלפוט ודואר ישראל.

ישראטויס הינו מותג כחול לבן עם מעל מאות משחקי חשיבה, פיתוח מטוריקה עדינה והנאה לכל המשפחה יחד עם מחירים כל כך נגישים ונוחים.
המשחק פרוטי מיקס שמיועד לכל המשפחה ואחד המשחקים המצחיקים והמגבשים. זהו הבלנדר שובב עם פירות מפלסטיק שלא מפסיק להסתחרר! הבלנדר מהעיף את הפירות לכל עבר ושפרי של אחד השחקנים עף החוצה, השחקן חייב למהר להביאו ולהשליכו שוב לתוך הבלנדר. המנצח של המשחק הוא  מי שסיים ראשון וכל הפירות שלו בתוך הבלנדר. דרך משחק חוויתי, מהנה ומלא אדרנלין, הילדים רוכשים מיומנויות חשובות:
-
מיומנויות חברתיות – משחק תחרותי וקבוצתי כאחד.
-
מיומנויות מוטוריות – שיפור הקורדינציה, זריזות, מיומנות ידיים ושליטה במרחב.
-
מיומנויות קוגנטיביות – אבחנה בין צבעים וסוגים שונים של פירות במרווח זמן קצר.




בנוסף שטיח האותיות שמגיע גם עם טושים מתאימים לצביעה, שהילדים לומדים לצבוע וגם מכירים את האותיות הא-ב ושמסיימים לצבוע אפשר לשטוף אותו והשטיח מוכן לצביעה מחדש- שטיח קסם! שטיח בד בגודל 80/80 ס"מ. מתאים מגיל 3 ומעלה.
לאתר החברה: http://www.isratoys.co.il/


חברת דיאמנט מציעה מספר חידושים מקסימים את כדורי ענבים -  Do it yourselfשזוהי ערכה להכנה עצמית של כדורי ענבים. הערכה מגיעה ב- 3 ערכות להכנה עצמית: לד, חלל ואוקיינוס.  מחיר: 29.90 ₪


אי אפשר בלי הסליים שכבש את לב הילדים ולא עוזב אתנו והפעם סליים גולגולת ששמים את כל החומרים בתוך הגולגולת, משקשקים, מחכים כמה דקות והסליים מוכן. ככה פשוט וככה משמח את הילדים וההתלהבות נרשמה בקרב הילדים בגלל שניתן ללחוץ על הגולגולת כדי שהסליים ייצא מתוך העיניים של הגולגולת. מחיר:29.90 ₪.
המשחק בייטי ספגטי  משחק לכל המשפחה אשר זכה בפרס משחק השנה בארה"ב. משחק של הנאה כיף וצחוק לגיל הצעיר ולנו המבוגרים מוכר וידוע כמשחק הדוקים של פעם. מטרת המשחק: להימנע מלהפיל את "ייטי" לתוך הקערה. מחיר: 79.90 ₪
לאתר החברה http://www.diamanttoys.co.il/


דואר ישראל הפיק בשיתוף חברת ,PMI יצרנית ומשווקת הלהיטים לילדים: סופרגול, שכונה, וובקינס, אנגרי בירדס, גומילום, אימוג'י, כוח פי ג'י, מפרץ ההרפתקאות ועוד, שני מארזי שי מקסימים לחג שמיועדים לגילאי 4-11 ומכילים את מיטב הגימיקים והמותגים האהובים על הילדים. המארזים נמכרים בסניפי דואר ישראל במחיר 39.9 שקל למארז.

מס' דוגמאות תכולת מארז א':
חוברת צביעה מהודרת אימוג'י .
גיליון "הבול שלי" מיוחד לחנוכה עם 3 בולים
דף מדבקות מהודר למחברת
שתי מדבקות אימוג'י
מעטפות  מהודרות וממותגות  עם מדבקות של כוכביי הילדים.
מעטפות מהודרות וממותגות "סופרגול" המכילות 25 מדבקות של כוכבי הכדורגל הישראלי
 בנוסף בכל ערכה יהיו 2 הפתעות נוספות ממגוון המוצרים: בובה שונות לאיסוף/ חותמות/ ספינרים ועוד..

מס' דוגמאות לתכולת מארז ב'
חוברת צביעה מהודרת אימוג'י .
גיליון "הבול שלי" מיוחד לחנוכה עם 3 בולים
ערכה להכנת שרשראות/ צמידים
שלוש מדבקות אימוג'י
מעטפות מהודרות וממותגות המכילות מדבקות של כוכבי הילדים
קלף תלת מימד אימוג'י

בנוסף בכל ערכה יהיו 2 הפתעות נוספות ממגוון המוצרים: בובה שונות לאיסוף/ חותמות/ בובות זוהרות בחושך ועוד.


מותג פלפוט השיק 2 מוצרים חדשים שכל ילד וילדה ירצו לחג: Smooshy Mushy  דמויות רכות שיטריפו את ילדיכם שבמיוחד הבנות הן אלה שמכורות לסדרה הזאת ואוהבת את הדמויות המקסימות והמוצר השני יותר לבנים אוסף קלפי ליגת האלופות לעונה 2018/19.
הסמושי מושי זוהי סדרה של דמויות רכות הכוללות אוספים של חיות מחמד שונות, לפי נושאים, פריטי מזון ואביזרים עבורן והכל ריחני ומבושם. סמושי, מבית REDWOOD האמריקאי, הוא אחד ממותגי האיסוף הנמכרים ביותר בעולם שהפך במהירות שיא ללהיט בארצות הברית, אסיה ואירופה ועכשיו מגיע לראשונה לישראל.
הסמושים הן דמויות רכות שניתן למעוך אותן וללחוץ עליהן, וכשעוזבים הן חוזרות מיד לצורתן המקורית באופן מהפנט. דמויות הבסטיז והסמושי שואבות את השראתן מעולם האוכל והקינוחים, הופכות למחזיק מפתחות מדליק ומגיעות בריחות מתוקים ש"בא רק לאכול אותן". הן מגיעות באריזות הפתעה מיוחדות המכילות דמויות חיות כגון יוניקורן, חתלתול, דב קואלה ועוד. יחד עם דמות החיה מגיעה הפתעה נוספת – דמות "בסטיז", המתכתבת עם הסמושי שבאריזה. הסמושי מגיעים בדמויות בנפרד, או במארז מיוחד ובו פריטים בלעדיים. המארז מגיע בקופסת בנטו, קופסת אוכל יפנית ובו מדבקות, תגי שם וכן דמויות סמושי ייחודיות אך ורק למארז זה, שהופכים את החוויה למושלמת.
המחירים בין: 14.9-89 ₪ 



ובנוסף לבנים הושק "חולה על כדורגל" - אוסף קלפי ליגת האלופות לעונה 2018/19 

קולקציית האיסוף של ליגת האלופות בכדורגל, מפעל הכדורגל היוקרתי והמרתק ביותר באירופה. בסדרה מופיעים כוכבי הכדורגל של הקבוצות הטובות ביבשת המשתתפות בטורניר הכדורגל האירופאי הגדול, שינסו לעשות את כל הדרך אל גמר ליגת האלופות שייערך ב-1.6.2019 במדריד.

במסגרת תקופת ההשקה ברכישת מעטפה (6 קלפים) קבל מעטפה (3 קלפים) מתנה (עד גמר המלאי). כמו כן, גם השנה תינתן הזדמנות להשתתף במשחק Online, במסגרתו יוכלו רוכשי הקלפים לשחק אל מול ילדים ממדינות שונות ברחבי העולם. הזוכים במשחקים יזכו באחד הקלפים ממהדורת פרו-11, סדרה ייחודית לשחקני ה- Online שאינה בחנויות.

קלפי האיסוף בסדרת MATCH ATTAX הוא משחק הקלפים הרשמי היחיד של ליגת האלופות הכולל כ-400 קלפים קשיחים ומהודרים המציגים את 26 קבוצות הכדורגל שהצליחו להעפיל לטורניר היוקרתי בעולם ביניהן ריאל מדריד, ברצלונה, באיירן מינכן וליברפול. ניתן לאסוף את הקלפים לפי סדרות של השחקנים המצטיינים, מבקיעים שלושער, ההחתמות הגדולות, מכונות השערים, השחקנים המהירים ועוד.
משחק הקלפים MATCH ATTAX מגיע במארז וכולל בתוכו מגוון פעילויות לילדים – איסוף של דמויות הכוכבים, החלפת קלפים בין הילדים, משחק חברתי על לוח משחק ומשחק Online מול ילדים בכל העולם .
מחירים: 6-74.90 ₪ 

את סמושי מושי ושאר מוצרי "פלפוט" ניתן להשיג בחנויות וברשתות הצעצועים והספרים, אבל החידוש הוא שיש גם הרבה באתר החדש פלפוט אונליין http://www.palphot.co.il

 

את יום שבת  מתפנקים בבית ונחים כל היום ובמוצאי שבת מתכוננים לפעילות ביתית לכל בני המשפחה לאפיה מהנה של סופגניות.
מתכון של מיני סופגניות ריבה וקינמון אפויות בכוסות של חברת "שמרית"
מצרכים (לכ- 15 מיני-סופגניות)
לבצק:
3.5 כוסות קמח (500 גרם)
1/2 שקית שמרית (25 גרם)
1/4 כוס + 2 כפות סוכר (75 גרם)
1 כפית מלח
1/2 כוס חלב פושר (120 מ"ל)
2 ביצים
120 גרם נטורינה קוקוס "שמרית" רכה, חתוכה לקוביות
למילוי:
400 גרם ריבת תות/פטל
לקישוט: אבקת סוכר
אופן ההכנה:
בקערת מערבל עם וו לישה מערבלים קלות את הקמח, השמרים, הסוכר והמלח. מוסיפים בהדרגה את יתר החומרים ומערבלים במהירות בינונית עד לקבלת בצק רך כ- 8 דקות.
משמנים מעט את הבצק,  מעבירים לקערה מכסים בניילון נצמד ומשהים למנוחה עד הכפלת נפח (כשעה וחצי).
מניחים כלים אישיים שמתאימים לאפייה בתנור על מגש אפייה. ממלאים כל כלי בריבה.
מעבירים את הבצק שתפח למשטח עבודה מקומח קלות ומחלקים ל- 36 כדורים קטנים.
מקבצים יחד 3 כדורים ומניחים בתוך הכלי מעל הריבה מכסים במגבת ומשאירים לתפוח במשך 30 דקות נוספות.
אופים בתנור שחומם מראש ל-170מעלות, למשך 25 ל-30 דקות, או עד שהסופגניות תופחות ומזהיבות. אם הן משחימות מהר מדי, מכסים את התבניות עם נייר כסף וממשיכים לאפות.
מצננים (לריבה לוקח זמן להתקרר, אז נזהרים!), זורים את אבקת הסוכר ומגישים.


ביום ראשון והאחרון חביב שמרנו לדובדבן שבקצפת - אירוע הסליים הגדול שבפעם הראשונה בישראל בתאריכים: 4-5.12.2018, 8-10.12.2018 בהיכל שלמה תל אביב.
הפסטיבל יהיה עם אטרקציות על טהרת הסליים, משחקים,מפגשים, סדנאות, הגרלות ועוד המון הפתעות בהנחיית אלין כהן ועמנואל לוי. בפסטיבל תופיע לראשונה להקת פורמולה: אנג'ל ברנס, טניה לאורן, עלמה וליה ציון וישירו לנו 2 שירים חדשים. ישתתפו יוטיובריות מובילות וסליימריות מומחיות באקדמיה לסליים שיספרו את כל מה שלא ידעתם על הסליים, כל הסודות הכי מטורפים והחידושים הכי שווים אפילו סליים שוקולד אכיל יהיה שם! תחרות 'הסליימאסטר' של ישראל- בתחרות LIVE על הבמה בפסטיבל, כוכבות הסליים והקהל יבחרו את יוצרת הסליים הכי טובה ויכתירו את הסליימאסטר שיזכה בפרסים שווים. כדור בדולח ענק מסליים שאליו יכנסו הילדות לסלפי משגע וגם ההורים מוזמנים. מתחם סליים זוהר בחושך עם אולטרה ובו סליימים זוהרים.
מחיר מוזל דרך וועדי עובדים: חבר 64 ₪, הייטקזון 64 ₪, מועדון שלך 49 ₪, ביחד בשבילך 49 ₪/
89 שקלים דרך הסליימריות והיוטיובריות שמופיעות באירוע.
1+1 דרך כל כרטיסי האשראי (ויזה, ישראכרט ואמריקן אקספרס), 129 שקלים מחיר כרטיס מלא.



חנוכה שמח! אוהבת רותם 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה