יום חמישי, 29 בנובמבר 2018

סדרת המוצרים מבית סנט הייר – ארגניה סיקרטס

היי כולם מה שלומכם?
הפעם אני רוצה לכתוב לכם על סדרת המוצרים מבית סנט הייר – ארגניה סיקרטס. זוהי סדרה לשיער חלומי, לשיער שמסתדר ושנראה טוב. הרי כולנו כנשים מאד אכפת לנו הנראות שלנו מהבגדים, הבישום וכמובן השיער. אני אישית כל כך שונאת שנוגעים לי בשיער או שאני ביום שיער רע והוא לא מסתדר לי כמו שאני רוצה. אבל בהחלט עם הסדרה הזו השיער שלכן יראה וגם ירגיש נעים יותר במהירות תוך כמה שימושים בודדים.



ידוע שבבקיץ השיער סובל מחום, לחות, מלח, כלור אם אנחנו בבריכה וקרינה שאנחנו בשמש אפילו אם זה רק לכמה דקות של הליכה. ולעומת זאת בחורף שממש לא מזמן הגיע אלינו השיער עלול להיחלש, להתפצל ולהישבר עם כניסת הקור שפוגע בו גם. לכן לדעתי כל השנה חייב לטפל בשיער בשביל להבטיח מראה בריא וזוהר ושהשיער יהיה נעים ורך.

כל מוצרי ארגניה סיקרטס מבוססים על שמן ארגן מרוקאי מהאיכות הגבוהה ביותר. המוצרים ייחודיים ביכולתם לרפא בעיות שיער, במקביל להזנה וטיפוח. הרי ידוע כמו שמנים טובים לנו לעור ולשיער ובמיוחד שמן ארגן מרוקאי שידוע בכל סגולותיו.
שמן הארגן שלמעשה נמצא במוצרים לחיזוק וטיפוח השיער עם החומר סקוואלאן שהוא נוגד חמצון וסייע ליובש ולבריאות השיער על ידי איזון הפרשת החלב הטבעית. השמן ידוע ביכולותיו המדהימות בחיזוק סיב השערה והחייאת שיער דהוי. שמן הארגן הטהור מצפה את השערה בשכבה המעניקה לו ברק, מאחה קצוות מפוצלים ומסייע במניעת נשירת שיער אצל נשים וחיזוק השורשים.

ישנן מספר סוגי מסיכות לפי השיער שיתאים בול לכל אחת מאיתנו :

ארגן אדום לשיער עבה, יבש וסורר
ארגן וים המלח לכל סוגי השיער, כולל שיער דק ודליל
ארגן וקרטין לשיער יבש מאד שעבר הרבה צביעות ,החלקות וטיפולים כימיים

למידע נוסף ניתן להיכנס לאתר האינטרנט: https://centhair.co.il/
CENT HAIR
מלכי ישראל 6 ת"א, 
אחוזה 89 רעננה, 
סוקולוב 2 הרצליה
הרברט סמואל 71 חדרה
טלפון: 03-6136062
פייסבוק: "Cent Hair- סנט הייר"


אז אל תשכחו לטפח את השיער שלכן!
אוהבת רותם

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה