יום שלישי, 27 בנובמבר 2018

רשת האיפור והטיפוח SACARA משיקה קונספט חדש – SACARA TREND

היי כולם מה שלומכם? 
לפני כשבוע הייתי בהשקה של חברת SACARA האהובה. והפעם ההשקה עם בשורות מדהימות שהחברה חוגגת חמש שנים מהקמתם ויחד עם זאת יצאו עם  קונספט חדש – SACARA TREND.
ובנוסף השקת מלא מוצרים מדהימים, עם פורמולות חדשות, משודרגות וטובות יותר. כמו מייקאפים, פודרה, קוסנילר, פלטת שימרים מדהימה, מנקה מברשות ועוד ועוד ועוד.
בנוסף למוצרים איכותיים יותר המוצרים מועשרים בויטמינים נוגדי חמצון ובתמציות צמחים אשר שומרים על העור שלנו מפני נזקים ולמשל המייקאפ הוא הרי חוסם קרני UV ויחד עם התמציות צמחים שבריאות לנו, התוצאה מושלמת!

                           

חברת SACARA  ידועה במהפכה שיצרה לפני כ5 שנים עם האיכות והמחירים הנוחים ושלא צריך לקנות הכל יקר כי יש המון מוצרים שנותנים את אותה תוצאה במחיר נוח לחלוטין. המיתוג החדש SACARA TREND מסמל את סאקרה כרשת טרנדית, מובילה, ממשיכה לחדש לצרכניות כל הזמן במוצרים, למעשה כל חודש יוצאים מספר מוצרים. בסאקרה יודעים לנטר בדיוק מה הקהל רוצה ולעשות הכל עבורו במחיר טוב ובככה לשמור על המוניטין הטוב של החברה והמוצרים. 
ואל תשכחו את פרזנטורית נטע אלחמיסטר המקסימה שכבר רצה איתם 3 עונות ומקווה שלעוד הרבה :)





בנוסף רציתי להתמקד איתכם על המוצר החשוב ביותר בהשקה לדעתי: פלטת הארות והצללות 3 במוצר 1: קונטור, סומק ושימר. קונטור - על בסיס גוון חום-אפרפר ליצירת הצללות מחטבות בפנים, סומק - להענקת גוון סמוק ורדרד ואפרסקי מחמיא ושימר - להארת הפנים, לתוספת זוהר ולהשלמת הפיסול. 
כל הפלטה קטנה ומכילה 3 מוצרי מחובה שככה נוח לסחוב ולא צריך כל מוצר גם לקנות לחוד. הפלטה מועשרת במינרלים טבעיים ובוויטמין E אשר מוסיפים לחות ושומרים על העור ולכן מאד טובה ומומלצת. 
במחיר של 29.90 ל9 גרם תכולה.


אופן השימוש: יש להניח את הקונטור באזורים שמעוניינים לחטב ולהעמיק: מתחת לעצמות הלחיים, בקו הלסת, על הרקות ובצדי האף.
את הסומק מומלץ להניח על תפוחי הלחיים ולסיים בנגיעת שימר על גבי האזורים הגבוהים בפנים: גשר האף, מצח, סנטר, עצמות הלחיים ועצמות הגבות.


אז תקפצו לבקר!
אוהבת רותם

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה