יום חמישי, 1 בנובמבר 2018

המותג PISTACHE משיק קולקציית קפסולה של המעצב שי פרץ

היי כולם מה שלומכם?
הפעם אני עם מותג שלא הכרתי, מותג מאד מיוחד בשם PISTACHE . המותג השיק לאחרונה קולקציית קפסולה עם מסר אופנתי בועטנ של מעצב האופנה שי פרץ, פורץ עם קולקציית קפסולה חדשנית בעלת קונספט נועז ומעצים למותג PISTACH. מסר על נשים, על החוזק שלהן, על הכוח והיופי שהן לא צריכות להתנצל ולא צריכות לפחד או להתפשר. אלא להיות חזקות כפי שהן! 

הקולקצייה שואבת את השראתה משבוע האופנה בפריז, בו השתתף פרץ לאחרונה. הטרנדים העולמיים, יחד עם המציאות הארצישראלית המורכבת, משתלבים זה בזה בסינרגיה מושלמת ויוצרים את קולקציית דה ז'ה וו, המבוססת על אמירות אופנתיות משנות האייטיז יחד עם מוטיבים בולטים של העצמה וחוזק נשיים.
גם הקמפיין הוויראלי הבינלאומי וחוצה הגבולות - #Me_too השפיע על עיצוב הפריטים השונים בקולקציה והם משדרים נשיות לא מתנצלת ולא מתפשרת של נשים חזקות ועוצמתיות. נושא זה כבר רץ ברשתות מעל שנה ומשפיע כל כך על פרסומים, ביגוד, על האמירתן של הנשים שכל כך חשובה ושהן חזקות ולא להחליש אותן יותר!

פרץ יוצק אל תוך קולקציית הקפסולה את ראיית העולם שלו, לפיה נשים אמיתיות הן אותנטיות ומונגשות ולאו דווקא דוגמניות בעלות מראה בלתי מושג.
בצילומי הקפסולה לקמפיין השתתפו שתי נשים שמשקפות את הישראליות – ערביה וישראלית – במטרה להדגיש את תפקידו האוניברסלי של עולם האופנה והסטייל כמקרב לבבות וחוצה גבולות פיזיים, מנטליים ותרבותיים.

המסר של הקולקציה נועד לפנות לקהל יעד רחב, המורכב מנשים דעתניות ומשוחררות. זהו גם קהל היעד של המותג PISTACH בניצוחו של פרץ, אליו מגיעות נשים בכל גיל ובכל מבנה גוף ומידה, המעוניינות בעיצובים מחמיאים ובעלי נוכחות.




מחירי השמלות של PISTACH נגישים לקהל הישראלי, כחלק מהרצון של פרץ לשמח ולדאוג לכל אישה עד לשביעות רצון מלאה. טווח השמלות בסטודיו הוא החל מ- 36 ועד 52 ובמידת הצורך, מייצרים את השמלה במידות נוספות.

ניתן להשיג:
בוטיק שי פרץ- פיסטאש- דיזינגוף 213 ת"א
03-6412266
פייסבוק: Pistache Shay Peretz
אינסטגרם: pistache.fashion
אתר אינטרנט: www.pistache.co.il

אוהבת רותם בן נון

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה